-
Fototrend
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Throme
veterán
válasz kbalage2 #39050 üzenetére
Átnéztem mégegyszer a fogaskerekeket, mind a váltóban, mind középen és elől is.
Távtartók is helyükön vannak.
A sárga "szinkrongyűrűk" iránya is jó (fogaskerék felé áll a körmös része)Probléma a következő váltó állások során lép fel:
Direct/HI/+4
Direct/HI/+3
Direct/LO/+4
és határeset a Direct/LO/+3Ezekben a fokozat állásokban nagy torziós feszkó gyülemlik fel a tengelyekben, megáll az autó kb 50-60cm út megtétele után. Lelassul megáll, majd egy kicsit visszafelé mozdul el.
Ahogy megfigyelem az alábbi helyen a szinkrongyűrűt imitáló sárga tag ugrik a piros fogaskerékkel való csatlakozás közben. (Zöld körrel jelölt terület).
Ez a gyengébb kapcsolat a fogaskerekekkel szemben.
Amíg ez a tag nem ugrik, addig semmilyen recsegés, akadás nincs.A többi Direct fokozatokban nincs gond.
Hátramenetben sehol nincs gond.
Üresben nincs gond.
Differenciálművek jó irányba állnak (mind a 3).
Felülnézeti állásban ellenőriztem a rajzon hogy kell állni a váltókapcsolónak és a narancssárga váltókapcsoló tagnak. Az is jó (91-es lépés)Nem fogom tologatni, csak zavar, hogy ha ez másnak simán működik, akkor miért nem találom az okát.
Van ötleted?
Kösz!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xbox Series X|S
- Raspberry Pi
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...