Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz kbalage2 #61634 üzenetére

    Logikus amit írsz, mindkét félnek kölcsönösen jó, így nem kéne, hogy egyoldalú legyen költségben.
    Végfelhasználói árban viszont nagy a különbség és ezt szokás okként emlegetni így ebből indultam ki. De nem látok rá, szóval lehet, hogy bilibe lóg a kezem és csak árazási kérdés.

    Ettől függetlenül én szívesebben látom pl. a Pickupot jóval olcsóbban mint az akármilyen okból drágábbat. Ha nincs extra költség akkor innen nézve még szomorúbb a kép.

    A Technic vonalnál nem tudom belezavarodtam-e a méretekbe darab alapján vagy jól gondolom. A Ford GT kisebb modell ahogy te is mondtad, a még több várható 1000db alatti modell jön a Senna/Camaro/Bolide méretarányban, a Peugeot jön az RSR méretében?
    Ill. írnak még egy 1500db-os John Deere-ről és még egy IP autóról ami lehet a kettőből bármelyik?

  • Dilikutya

    félisten

    válasz kbalage2 #61634 üzenetére

    Főleg a nagyobb, Creator Expert és Technic kocsiknál, amik felnőtteknek készülnek, érthető a licenc. Én is megvettem a Creator Mustang-ot, de egy noname autót ennyiért csak nagyon indokolt esetben. 36-ért a pickup alatt azért rezgett a léc, de hát az egy licenc nélküli Chevrolet 3100 lényegében.
    Próbáltam volna nézni 8 széles autókat is SC méretben, de csak a Batmobile-t találom, az meg a Batman licenc miatt is kerülhet annyiba.
    De ott a 60285, 89 darabos, fénykorában 3000 Ft alatti autó, a 6 széles SC-k meg olyan 180 elem körüliek voltak, és drágábbak évekkel korábban, ami mondjuk betudható a dupla elemszámnak. Túl sokat nem nyomhat benne a licenc, legalábbis SC méretben, mert ennyi elemes készletért nagyon többet nem ér kiadni. De nincs túl sok összehasonlítási alap, mert 6 szélesben ugyan vannak még autók, de kisebb elemszámmal, 8 széles viszont nincs, csak SC.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák