-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
torma1981
veterán
válasz lazarus2206 #13002 üzenetére
Hát én nem vettem észre hogy lenéző lenne. Inkább azt , hogy le sem szarják az embert ha netán valami nem jó. Nehogy már már nekem keljen ugornom ha nem jó valami. Napokig telefonálgatni, hogy végre valaki ránézzen rendesen. Nekik ez a dolguk. Ha én is így csinálnám a melómat rég kirúgtak volna. Én is pipa lennék ha velem történt volna meg.
-
ferob
őstag
válasz lazarus2206 #13002 üzenetére
Az, hogy ezek után nekem milyen az írásom pont nem érdekes a dolog szempontjából, még csoda, hogy elégedetlen vagyok, nem? Csendben kéne hagynom, hogy így legyen ugye?
Sőt mi több, biztos ezeket mind kitalálom, hogy két álláspontnak kelljen lenni... ugye?
Direkt hibásat vettem, hogy velem mindenki kiszúrhasson vagy ne végezze a munkáját és ennek én hangot adjak, így van?
Inkább ne válaszolj.1. Én vagyok a vásárló, az ügyfél.
2. Ha már erre költöm a nehezen összegyűjtött pénzem és odaadom az LG-nek, aki GARANCIÁT VÁLLAL, amit nem én találok ki. Majd HIBÁS a termék... akkor az a minimum, hogy eljárnak az ügyben.
3. A másik meg, hogy egy szervizes ebből él, ezért márkaszerviz... mindenkinek van egy munkája, amit vagy elvégez vagy ELÉGEDETLEN a vásárló.. főleg negyedmillió kiadása után.4. A másik meg, hogy nehogy még ide beregisztrálva a márkaszervizes fia ossza nekem az észt, sőt inkább ha ezzel így akarnak hozzájárulni az LG termékekhez és a garanciális javítás minőségének a hírnevéhez, akkor inkább örüljenek, hogy vagyok annyira korrekt, hogy nem írtam be egyből a várost és a márkaszerviz nevét.
Szégyen, hogy manapság Magyarországon az a módi, hogy úgy kell beállítani, hogy a vásárló a bunkó, a szervizes meg csak az áldozat... persze végezni a munkáját megfelelően meg nem akarja, mert nem adok a garanciális javításért pénzt neki, mert ugye mi másról lenne szó...
Az meg, hogy a szerviz kifogásolja, hogy én le merem írni, hogy mi történt, az meg már mindennek a teteje, nem ám még, hogy ezért regisztrál, hogy leszóljon ezzel kapcsolatban mindent.
Lehet, hogy rendesen kéne hozzáállni az ügyfélhez és nem történne ez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
- Star Wars - The Last Jedi - 4K UltraHD Steelbook kiadás
- Star Wars - The Force Awakens - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen