-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz lafaty80 #27111 üzenetére
Szerintem ez a hazai forgalmazó vagy az LG igénytelensége, amivel a márkát rendesen rombolják.
Mert ugye a vásárlónak nincs módja a boltok beszerzési láncának felderítésre. Ő egy adott márkájú terméket (jelen esetben LG) vásárol, mert bízik a márkában. Erre kiderül, hogy az LG az adott termékhez nem nyújt szolgáltatást, mert a vevő nem szerencsésen választott boltot. A vevő a döntéskor két paramétert lát, az árat, és a márkát/tipust, ez alapján kell döntsön.Valójában még annyit sem tesz meg a hazai forgalmazó, hogy pl. egy sorozatszám alapján interneten kideríthesse a vevő (pl. mobilneten akár a boltban), hogy az adott termék kap-e hazai garanciát.
-
huncutka1029
addikt
válasz lafaty80 #27251 üzenetére
az jó, de mi volt az eredeti kérdés?
Linkeld már vissza, mert látjuk hogy örülsz, és választ ígérsz, csak már azt nem tudjuk mire.Megteszed, hogy az eredeti kérdésedre mutató válaszban jelzel, illetve írsz nekünk, ha megvan a válasz?
köszia női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
g0dl
addikt
válasz lafaty80 #27460 üzenetére
Nagyon helyes, az ilyen tudatos vásárlói hozzáállás feltétele annak, hogy végre nálunk is ember számba vegyék a vásárlókat.
Két megjegyzésem volna
-A Tesco azért nem egy "pultalól bt" hogy ilyet megengedhessen magának. Persze nálunk messze rosszabb a hírneve mint pl. Angliában.
-Az LG-t én azért így is sárosnak érzem. Nem elsősorban a hazai forgalmazót, hanem magát az LG-t, mely szintén egy világcég, ami nem engedhetné ezt meg magának. Nem hiszem, hogy képtelenek a garancia megfelelő finanszírozására a környezetet kialakítani. ( vesd össze autók europai assistance és hasonlók) És ebből a helyzetből mégis csak egy csalódott LG vásárló születik, tehát a márka rombolódik.A másik koreai szállítónál van/volt olyan, hogy ha a terméket regisztrálod, akkor kapsz plusz 1-2 hónap garanciát, így a webshopos árúról még aznap kiderül, ha problémás. Ezt az ügyfél másnap visszaviheti, és ezzel oda is vág a forgalmazó a külföldi import árelőnyének (aminek indoklását azért megkérdőjelezem).
-
Manka76
senior tag
válasz lafaty80 #44812 üzenetére
Csak egy kérdés miért nem kötsz mindent az erősítőre és onnan 1 db HDMI-vel a TV-be, és a hang rögtön oda jut.
Elkeserítésképpen (de azért próbálja ki más is) nekem nem sikerült a TV kimeneteken (Optikai, HDMI ARC) az erősítőre DTS vagy DD hangot kiküldeni. Az erősítő mindenhol csak 2.0-ban fogta a hangot.
Viszont ha külső meghajtóról (TV-be dugott pen-drive) megy a lejátszás akkor bármelyik hangformátumot viszi rendesen.A konfigom az aláírásomban láthatod.
LG 55OLEDB7V, Onkyo TX-NR809, Wharfedale Modus Seven, JBL SCS178, Apple iPhone 15 Pro Max, Samsung Tab S7+. A gyógyulásomat felgyorsította a leépülésem.
-
opeter70
senior tag
válasz lafaty80 #44812 üzenetére
Az eszközök optikai kimenetét közvetlenül az erősítőre kösd!
A kép pedig mehet HDMI-n a tv-re.
Nálam is így van bekötve.
A tv optikai kimenete külső eszközről nem továbbítja az 5.1-et, csak sztereot.Manka76: Valószínűleg azért szeretné így bekötni, mert nem HDMI-s az erősítője.
-
Manka76
senior tag
válasz lafaty80 #44827 üzenetére
Ha USB-re dugod a filmet akkor kiadja a DTS / DD hangot.
Szerintem egyszerűbb mint egy harmadik eszközt bekapcsolva tartani ezért, persze ez csak a filmnézésre vonatkozik.LG 55OLEDB7V, Onkyo TX-NR809, Wharfedale Modus Seven, JBL SCS178, Apple iPhone 15 Pro Max, Samsung Tab S7+. A gyógyulásomat felgyorsította a leépülésem.
-
opeter70
senior tag
válasz lafaty80 #44848 üzenetére
De miért akarod mindenáron a tv optikai kimenetét használni?
Miért nem kötöd WD optikai kimenetét egyenesen az erősítőbe?
Nekem is (ugyanúgy mint neked) NAS + WD TV Live-om van, HDMI nélküli erősítővel.
A HDMI megy a tv-be, a WD-ből pedig optikai kábel az erősítőbe.[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
válasz lafaty80 #57028 üzenetére
Dehogynem:
"LB67X Full HD 3D Smart TV (WebOS), Direct LED, 700Hz MCI, Wifi, 2.1 hangrendszerrel"
X helyébe bármit írhatsz akkor is ugyanaz igaz rá. De tény hogy szájbarágósan nincs leírva hogy LB670=LB671=LB679
komolyan csak a külső más.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
gigi21
csendes tag
válasz lafaty80 #57256 üzenetére
Grat. Kíváncsi vagyok jelentkezik-e nálad a memória probléma ( szüleimnél gyakran ). Neten is és film indításnál is sokszor kidob hiba üzenettel. Amikor elkezdi, akkor azon a napon végig szívat...ha nincs, akkor még egy ideig nyugi van. A hibával egy időben az is jelentkezik, hogy magától nem áll rá 3D-re, azt kézzel kell beállítani. Ilyenkor marad 3D-ben akkor is ha közben visszaváltasz valamelyik tv műsorra. Akkor kézzel kell offolni.
-
huncutka1029
addikt
válasz lafaty80 #58551 üzenetére
a ci modult a szolgáltató adja, összepárosítja a kártyával.
Nem lehet vele gond!
kikapcsolt tv-be betolod a kártyával együtt a modult, bekapcsolod, behangolod a csatornákat, bár a hangolást előtte is megteheted, meg fogja találni a kódolt programokat (DVB-C tuner, kábeles DTV, módban)
Az ügyfélszolgálat elvben aktiválja is a kártyát, ha mégsem, akkor felhívod őket, bekapcsolt tv mellett, megmondják melyik csatornára kapcsold, és küldenek frissítő jelet.
Ha kijön a szerelőjük, aki elviszi a boxodat, amit eddig használtál, akkor meg is csinálja neked ezeket.a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
Black Dragon
addikt
válasz lafaty80 #74642 üzenetére
Remélem nem így lesz, most kaptam egy e-mailt tőlük, hogy "kivizsgálják az ügyet", hamarosan jelentkeznek.
Nem néztem meg, hogy él-e az elállási lehetőség, de aligha vennék vissza ilyen állapotban, majd biztos rám mutogatnának, hogy én csináltam ezt, és így nem veszik vissza, kész.
Thorkos: Jóarc volt, de amikor felhívtam őt a csomaggal kapcsolatban, mert gondolta elsőre őt találom meg, miért ne, és említettem a doboz oldalán látható, tahát tényleg látható szakadást vagy lyukat, akkor azt mondta egyből, hogy ő nem látott semmi ilyet rajta....
Nyilván nem akar előkerülni a dolog miatt, nem hibáztatom ezért, de azért lehetne benne emberség, hogy a másiknak ha már így is szar, ne legyen még szarabb.
[ Szerkesztve ]
-
Móncsa
aktív tag
válasz lafaty80 #92902 üzenetére
1203
Anyukámnál se jó pár adó , az a helyzet hogy csatornákat is áthelyeztek máshová , sokan szívnak ezzel mostanában.
Be kell jelenteni a hibát mert lehet hogy a központban van a gond ha ott nem tudják megcsinálni akkor ki kell mennie a szerelőnek házhoz , nekem ezt mondták a bejelentéskor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Yettel topik
- GTA VI
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...