-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #116850 üzenetére
Hát igen ott egy dízel kevesebbel beérte volna.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #116980 üzenetére
Nem rossz végül is, én anno beruhaztam egy ilyen eszközre, már ki is próbáltam jó pár remapot volt ahol más fórumon ilyen 30 euróért csináltak remapot és ráadásul az vált be a legjobban.
(#116981) tboy93: Ezt neki kár volt linkelni, mert 1.5 ecoboostja van.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz focvis #116998 üzenetére
Ez függ a motorvezérlő típusától, hogy lehet-e obdn keresztül avagy forrasztós művelet. A legtöbb esetben működik az obdn keresztüli sw lementés és vissza írás is. Nekem egy fgtech galletto eszközöm van, keress rá Kínából könnyen beszerezhető. (linkelni nem hiszem hogy szabad) Még ami nagyon jó és univerzális az Alientech terméke, de az drágább is.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #117097 üzenetére
Nem dudáltak mögötted, hogy menj már? Sajna véget ér a robogós idő és vele együtt a spórolás, hétvégétől előhozom a mondit.
Így hogy kell a fűtés a yarison teljesen lehült a motor pedig kapcsolgatja, de rohadt gyorsan lehúzza róla a meleget. Viszont ha felje bb állítom, akkor járatja elég sűrűn, gondolom mínuszba folyamatosan menni fog. Amúgy országúton nem tudom levenni 5 liter alá.
(#117102) Saint_: Akinek sokat fogyaszt a gép meg is értem.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
A legjobb idáig 5.2 volt vele, úgy hogy átmentem pár falun és próbáltam teljesen elektromosan haladni vele ameddig bírja, közúton meg max 90 és így jött ki, igaz egy pici pálya is volt benne 130-al, de elenyésző. Ha azt akarom, hogy ecoba legyen a mutató egy kamion legyorsul.
Én azt hittem ilyen 4 liter körül elmegy majd közúton, de ezt továbbra is a dízel tudja.
(#117156) Tsebacsi Szép,szép ennek már talán a hátulja is kinéz valahogy.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #117312 üzenetére
Na pont ez érdekelt engem múltkor is, hogy télen hogyan viselkedik, de akkor ahogy sejtettük is jár folyamatosan a benzin motor ergo sima szívó benzin üzem. Jól meg is ugrott a fogyi így, viszont ha jön a jég/hó muszáj leszel nyomatni a szélvédőre, mert nem fogod tudni leszedni a párát.
Mennyi idő alatt melegszik be így a motor? Gyorsan, nem? Mer a yaris rohadt gyorsan,mondjuk tuti 2000 körül jár a hangjából ítélve.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #117369 üzenetére
Az a baj én eléggé fagyos vagyok, de ha spórolásról van szó, akkor nekem is vannak hulyesegeim, pl ma már lefagytam a robogóról, de még nem akartam a kocsit előhozni. Látom nem melegszik be az se, de végülis mind1 is, ha többnyire villannyal eljutsz oda. Nekem ugye sokkal közelebb van a melóhely szóval valszeg az ülésfűtés nekem is elég lenne, csak a pára, jég miatt muszáj lesz neked is nyomatni a fűtést, hogy levigye, mer gondolom szélvédő fűtés nincs.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #117399 üzenetére
Yaris is kb ennyit tud, de viszont érzetre elég jó ha padlót nyomok neki igencsak meglódul ameddig van kraft az akkuba.
Kb egy hónap után vissza ültem a 208-ba és hát mit mondjak jobb, kényelmesebb, minőségibb beltér, normális futómű nem billeg össze-vissza. Szóval számomra ez a yaris nagyon nem gyere be pláne 5 milláért ilyen nyikorgós belteret adni eléggé érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #117425 üzenetére
Mai nap én is elővettem a mondit a garázsból, fel is pattintottam a téli kerekeket. Ránéztem a fékekre is mer már régóta húzom halasztom a cserét, így hogy még gyáriak 210e km után joggal mondhatom, hogy kiszolgáltak.
Majd valamelyik héten csere lesz, csak még nem tudom milyenre.
(#117423) Doki16 Láttalak jöttél szembe volántelepi behajtó előtt.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #117497 üzenetére
Mert megvan a maga országa ahol a kreszt eszerint találták ki, én se mennék oda bal kormányos autóval. Egy előzés is körülményesebb és veszélyesebb is, ha már meglátok egy jobb kormányos autót már fogom a fejem...valszeg így is van amit a statisztikák állítanak, de valahogy én nem tudom ezt elfogadni. Szerencsére lassan kilépnek az eu-ból az Angolok és akkor már nem fogja megérni behozni a sok szemetet tőlük.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz tboldi #117902 üzenetére
Jah bőven, láttam már 9v-ot is egyik nap, jó mer mutatja a műszerfal így állandóan azt nézem mikor indítok, hogy mennyire esik le.
Valszeg a sok állás miatt, volt hogy 3-4 hétig be sem volt indítva, egyszer kaptam is az akku fesz alacsony figyelmeztetést. Aztán erre rátesz, hogy most meg csak városi járat van sok indítgatással. Mindenesetre kíváncsi leszek meddig bírja.
-
SzlobiG
félisten
válasz MunezXBK #117911 üzenetére
Mondjuk mit lehet tenni ellene, hogy ne dögöljön meg? Gondolom semmit, mer az előző éveket bírta simán a sok hideg indítás ellenére is szóval gondolom elhasználódik azt csere.
Persze nyilván ha hosszabb távokra mennék vele, akkor bírná, de ilyen használat mellett gondolom ez kivédhetetlen.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #117920 üzenetére
Nem rakom már le a garázsba a kocsit mer napi szinten használom már, max hétvégén amikor nem kell, szóval így meg áll az utcán mint neked. Van sima és ilyen intelligens töltő is, de akkor behozom egyiket aztán hétvégén ráteszem.
(#117921) forceberg Hát 14.6 a max amennyit tölt a generátor szoktam nézni azt is. Igen 5-10 perc általában amennyit jár a motor, max mielőtt jövök haza munkából előbb elindítom azt járatom kicsit alapjáraton.
-
SzlobiG
félisten
Na el is hoztam a töltőt, mer már most 8.4-re leesett indítás közbe, na meg ha már beülök a kocsiba gyújtás nélkül is csak 11.7-et mutatott. Hétvégén feltöltöm, de ennek tuti annyi lesz, mer tavaly simán kibírta töltögetés nélkül ugyanezt az üzemmódot.
-
SzlobiG
félisten
Ez a töltő szerintetek megér ennyit?
-
SzlobiG
félisten
Akkor hagyom is, köszi.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #118057 üzenetére
Az akkunak nem az a jó, ha minél lassabban töltik fel? Nekem úgyse az a lényeg, hogy gyorsan feltöltse.
-
SzlobiG
félisten
Töltöttem egy napot az akkut most kicsit jobban is indul meg kimértem az izzítógyertyákat azok is rendben vannak. Majd ha megint gyengélkedik az akku, akkor ráteszem azt annyi, nem akarok most 30k-ért másikat venni.
-
SzlobiG
félisten
Ha valakit érdekel egy kis karbantartás BMW módra. (nem szakszerviz)
Durva, hogy elkoxosodik minden és mellé milyen sok mindent cserélni is kell 230e km után egy 6 hengeres dízel motoron.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Motion_Blur #118313 üzenetére
Szerintem tuti súrolja az 1 millát csak a vezérlés fél milla körül van és itt azért volt elég sok minden.
A gondos az az, ha te magadnak cseréled. Szakszervizekről ennyit:
"Most cseréltem G11 be olajat 53E Km alatt 1 olajcsere 0 levegőszűrő..."
Hopp látom bekerült ide is, én facen láttam, de akkor lehetséges, hogy hermann ezredes lesz az elkövető.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Motion_Blur #118336 üzenetére
Egyrészt betartották a 30ezres periódust jobb esetben, másrészt a károsanyag csökkentés érdekében túl sokat vezet vissza az egr szelep és lerakódik. Na nálam ezért van dugózva évek óta, kíváncsi lennék hogyan néz ki az enyém.
A kigyulladások is a durván lerakódott dzsuvával is összevonhatóak.
-
SzlobiG
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!