-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #17783 üzenetére
Ja az annyiba kerül mint pl a shellnél a sima?
-
SzlobiG
félisten
válasz hroberto #17808 üzenetére
Nálam is hasonló probléma volt mióta ki van iktatva minden probléma megoldódott. Találjanak ki erre olyan megoldást ami városi használat mellett is jól működik na majd akkor az nem lesz kiiktatva.
(#17811) Qru Vicces amúgy mert nem egy helyről hallottam ahol ki volt iktatva és még jobb értékeket mértek mint amelyiknél működött a DPF. Chip tuningnál szintén volt erre már példa, hogy a gyárihoz képest kevesebb károsanyag kibocsájtást mértek.
(#17813) bitpork Attól még leírhatom.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Remekelek28 #17834 üzenetére
Az eső szenzoroshoz külön adnak szenzort. Jól mondták, át lehet rakni a mostanit nekem is így volt nem rég szélvédő cserekor. Ha jó a szenzor akkor felesleges új.
-
SzlobiG
félisten
válasz Remekelek28 #17840 üzenetére
Nem volt felára a tükör alatt volt, így csak felragasztotta és kész. Casco fizette amúgy.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #17852 üzenetére
Más márkájú fék olaj erre tippeltünk, mer nem levegős.
-
SzlobiG
félisten
válasz Remekelek28 #17897 üzenetére
Kár ennyire túlspirázni a dolgot a szerelő tudni fogja mi micsoda.
-
-
SzlobiG
félisten
Lista az érintett modellekről.
Na akkor most kell olcsón venni ezek közül.
A mi céges gépeink is csaló verziók ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz t72killer #17952 üzenetére
Ezt a többi dízel is bírja sőt a renault dci motorjai még kevesebbet esznek, de azok az 1.6-os tdi-k is nagyon jók igaz egy octaviahoz pláne kombiba már inkább a kétliterest venném.
Villany: Annyira gyerekcipő még, hogy kár is vitázni rajta az akkuk élettartama lesz ott a probléma na meg a villanyt is elő kell állítani..
-
SzlobiG
félisten
válasz h1ght3chzor #18291 üzenetére
Most milyen autóról van szó egyáltalán mi van a forgalmiba írva? A forgalmiba csak a gyári adatok kerülnek bele egy chiptuningáltali teljesítmény adat nem. Ha mást írnak a forgalmiba az csalásnak számít úgy mint ami példát írtál 125-ös motorokat rendszám nélkül 50-ként használni.
-
SzlobiG
félisten
válasz hroberto #18417 üzenetére
Pláne, hogy sok esetben átlökni se kell, mert jók az értékek szűrő nélkül is...
(#18419) bitpork Ellenőrizheti, ha megbontás nélkül lett kiszedve a belseje, le meg nem veszik a dobot. Az bukik meg akinek fel lett bontva és vissza van hegesztve a dob, vagy simán egy cső van vissza rakva a dob helyett.
Én amúgy vissza se vinném, ha vw-m lenne. Gyengébb motor, több fogyasztás kinek kell ez...
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Igényes pözsó...
-
SzlobiG
félisten
Itt tudjátok ellenőrizni, hogy érintett-e az autó.
Este megnézem, hogy a céges 1.6-os skodáink is érintettek-e.
-
SzlobiG
félisten
Ellenőriztem a céges skodrit csaló szoftver dolgozik benne, most mi lesz.
-
SzlobiG
félisten
válasz Remekelek28 #18608 üzenetére
-
SzlobiG
félisten
"A német közlekedési miniszter tegnap bejelentette, a Volkswagen a határidőt betartva benyújtotta részletes cselekvési tervét a csalós szoftverrel eladott autóinak javítására. A terjedelmes tervezet szerint a kétliteres motorokon elég lehet egy egyszerű szoftverfrissítés, más esetekben, vélhetően az 1,6 TDI-k esetében akár a befecskendező-rendszer és a katalizátor cseréje lesz a megoldás, míg bizonyos esetekben egyszerűbb lesz az egész autót kicserélni, áll a miniszter közleményében. "
Miért lenne egyszerűbb az egész autót kicserélni? Ez elég nagy baromságnak hangzik a régieket majd eldobják vagy mi a fene?
-
SzlobiG
félisten
válasz h1ght3chzor #18802 üzenetére
Csak ha van adásvételi a motorról. Pont most vettünk németből egy 1.4 tdci motort küldték a papírt korrektül. Kormányablakba át lesz íratva és kész is.
Sztem nézz másik autót..
-
SzlobiG
félisten
Szívesen kipróbálnám én is új musztángot.
-
SzlobiG
félisten
válasz h1ght3chzor #18861 üzenetére
Wankel motor messziről kerülendő... Kopó alkatrészek leginkább a motor, nem hiába hagyta abba a mazda a gyártását. Ez amit linkeltél meg kifejezetten egy fanboy típus.
-
SzlobiG
félisten
válasz h1ght3chzor #18867 üzenetére
Így hogy nem írtál semmit mi az igény elég nehéz bármit is ajánlani, de van erre topic, ahol felteheted a kérdésed.
-
SzlobiG
félisten
válasz h1ght3chzor #18875 üzenetére
Akkor neked új autó kell, ha nem akarsz cserélni benne semmit, ahogy lejár a garancia ismét új...
Olyan nincs hogy semmit ne keljen cserélni ezzel nem árt ha tisztában vagy.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #18937 üzenetére
-
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #18986 üzenetére
A legtöbbje kínlódott, lehet mind rutintalan volt. A vitara itthon hátsó kerekes semmilyen előnyét nem látom az fwd-vel szemben. Ja de baromkodni jó vele. Fwd viszont biztonságosabb, nem kell hatulra juttatni a hajtást, nem hiába van jobban elterjedve. Mondjuk nekem tök8, hogy milyen egy autó hajtása.
(#19018) bitpork: Pedig xenonhoz is van NB verzió amivel jobban látni mint a simával. Olyat akartam csak a 25k/db ár miatt inkább maradtam a cool bluenal.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #19026 üzenetére
Nekem valahogy sose jelentkeztek az említett problémák, de lehet velem van a baj... Ezen a kikanyarodós szövegen jót mosolyogtam.
(#19028) Qru: Még a végén ki lesz találva, hogy télen jobban elmegy a hátsó kerekes autó mint az első. Haver is ha nem tette be a mercibe az 50 kilós súlyt esélye nem volt felmenni ott ahol én lazán kaparás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz EQMontoya #19031 üzenetére
Persze, kereszteződésbe pl ha jön valami és gyorsan kell kifordulni.
Tehetsz oda akármilyen difit, ha nincs súly úgyse fog elmenni. Ezért jobbak az első kerekes autók hóban, mert ott a súly. De sztem hagyjuk, mert látom hátsó kerék fanoknak mondhatok akármit.Xenon esetén a csavarral a null értéket állítod, az automatika annak az értékéhez fog szintezni ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #19037 üzenetére
Ezzel tisztában is vagyok a céges skodát már sikerült jó párszor megcsúsztatni, de simán megfogtam az említett manőverrel. Viszont ahol a vitara hátulja elindul ott a skoda elsőkereke még tapad főleg körforgalomban. Mondeot nem is mondom a 235-ös gumikkal kapartatni se egyszerű.
Tehát, hogy melyik biztonságosabb és melyik jobb télen engem nem győztök meg a hátsó kerékkel, de ettől eltekintve szeretem a vitaraval is jókat lehet hülyülni, ha meg elkapar ott az össz kerék.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz parandroid #19039 üzenetére
Szervizbe kalibráltattam és még is szoktak villogni rám.
Simán cseréltem én is otthon a xenont, majd biztos fizetek érte, hogy egy izzót berakjanak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs