-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #11550 üzenetére
ha meleg a motor, miért ne foroghatna a motor akármennyit, akárhányszor?
Mondjuk egyszer engem is zavart, mikor ismerősömnek versenypályán odaadtam a kocsit és mivel hátsófék nem volt rajta, ezért 70-nél kézifék helyett folyton egybe pakolgatta vissza(40km/h-t tud 1-esben) Mikor kigyulladt a motortér, akkor mondtam neki, hogy inkább próbálja "kézifékezgetés" nélkül az autót
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #11555 üzenetére
Mert ez nem lehetséges hosszú, nagyívű kanyar vége, aminek a végén volt egy törés és onnan éles kanyar, ugyanabban az irányba. Na már most, ha nagy tempóval keresztben mész végig a nagy íven, esel be a töréshez, ahhoz, hogy szögben maradjon az autó, felváltani nem tudsz, mert hiába váltasz fel, nem fogod tudni ráúsztatni, szóval "kézifékkel" tovább tudod úsztatni az autót az éles kanyarig, onnan meg gázt tövig nyomod és izomból szétrugdosod a kuplungot, bár így egyesben nem kell, de ha rendes kézivel engednéd rá, akkor én vagy 5-6-ot is rárúgok a kuplungra Bár nagyobb autón lehet, egy előre balancolt bal-lábfék motorfékkel is hozza ezt, de eddig még nem jutottam
Hát ezt így átolvasva, nem lehet leírni rendesen Valóságban egy másodperc az egész és mikor életemben először próbáltam ki autót pályán, automatikus nyúltam a kézihez, szóval ez jön magától
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #11561 üzenetére
Látom akkor mégsem jött át a helyzet Tessék, itt talán megérthető
Szerintem ez már erősnek mondható, 2JZ, 600-700 ló. 0,13 után már nincs értelme gázt, ott csak kézivel tudod ráúsztatni, de ez azt hiszem hallható is Vagy ez sem elég erős?Egyébként, nem, a legkomolyabb 1000 lóerős autók sem simán gázzal indulnak meg itt , az a féle megindítás elég gyér szöget eredményezve, ami valljuk be, ekkora erőnél elég nevetséges lenne
"A Sierra tud 40et egyben ?"
Áttétel függő, most nekünk majdnem a legrövidebb a bent lévő difink és nekem így rémlik, de kimondottam sose néztem ( most gyorsan fejben számoltam, de olyan 46km/h-ra jött ki ezzel a váltóval és difivel, tehát ekörül van.)
Ha nem haragszol, emiatt nem váltok Suzira.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #8465 üzenetére
Tegnap éjszaka-ma hajnalban a te volt Nissanodban ülve versenyeztünk egy frissen behozott japán EVO 6 ellen, aztán átültem abba is (persze csak utasként, mert már ittam ) az SX papíron 40 lóerővel erősebb, meg könnyebb is, de ezt egyáltalán nem érezni, EVO egy más dimenzió, lehet a japók kiszedték már a 280LE-s korlátot, mert 100 fölött se érte be sose az SX. Meg ahogy az az EVO kanyarodik....én már kajak majd bepisiltem, olyanokat vállalt be vele a sofőr. Hülye biztos autó. Megtetszett.
(eladó, ha valakit érdekel )
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #11875 üzenetére
Természetesen aki vezetett, mi csak akkor vezettük volna, ha a tulaj épp kajál, hogy haladjunk, mert későre járt, de mivel ittunk egy fél doboz sört, így nem kajált, mert nem tudtunk vezetni addig. Nem a kisröcsögei söröshordókerülő bajnokságban szokott indulni, azért ne mondja senki, hogy így egy evoval a 120-130 as tempó egy teljesen üres úton, biztosítva annyira veszélyes.
Tudtommal itt kollégák OPC-vel meg kitudja mivel szaladgálnak ennél jóval gyorsabban nappal, forgalomban...Tévedek? Nem egy kategória a kettő, aki hülye haljon meg, itt pedig hülye sofőr nem igazán volt meg más ember sem, sőt mint kiderül 150 méterre voltak a rendőrök.
Plusz elég sok taxis ment el mellettünk, ha beálltunk egy tempóra, felírjam a trendszámokat? Felvilágosítanátok őket? -
tomiii.
aktív tag
válasz Morris #11879 üzenetére
csak összehasonlító teszt volt, nem rég lett kivéve a konténerből, és mivel az egyik srác is aki az EVO tulajánál aludt kigurult az SX-el és kíváncsiak voltunk, hogy viszonyulnak rajtkor (RWD vs AWD), de amint az egyik jobban elment a másik mellett, el is vette a hátul levő, szóval az általad illegális autóverseny át se lépte sebességben kb a közigazgatási bírság határát aztán beültünk az evóba 5-en és akkor már picit átlett lépve, ennyi,
(#11883) Rivaul: csak a hazafelé guruláskor kellett volna kicsit vezetni, mivel ilyen erős autót nem vezettünk, ezért nem is rúgtuk volna neki, pláne egy jobb kormányos autónak de így pár korty sör után meg pláne nem ültünk a volán mögé, az esetleges szonda miatt.
Miből van a sok baleset? besokallnak és nem tudják megfogni a kocsit. Aki a vezetett, az nagyjából megtudja.
Gatebil, Norvégia, negatív belépési szög
Szerintem ez a dolog nagyon túl lett tárgyalva, Pista bácsi, Mari néni, Józsi a telepről a hulladék autóval, átlag emberek(itt a fórumozók nagyobb részét és magamat is beleértve) nagyobb veszélyt jelentenek, mint az aki minden határát ismeri és utcán meg se közelíti ezeket.
Pont és béke.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Mi is sok rendőrrel találkoztunk, de sose fordultak utánunk vagy intettek le, pedig sokuk igazolt is, tehát gondolom a többi is kifejezettem emiatt lehetett kint, de jól vizsgázott a német rendszám. Tényleg, a német rendszámokon mikor piros színűek a betűk/számok?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
óóó annyi felesleges kuplung szettem van itthon, hogy nem győzőm velük a kutyát dobálni. Pont emiatt nem is foglalkoztam eddig vele, de gondoltam hátha találkozott valaki ilyesmivel, hogy cserélhető-e, mert akkor utánakérdezek kitudja megcsinálni és egy másikból átmentetem a rugót.
Köszi.Jó kis Ford RS szett lenne, de inkább kevlároztattam (na pont a tárcsa nem látszik) a régit, mert nagyon jó árban volt Egy hete lett kész, de felesleges tárolnom az RS-t, ha még kapok érte pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12253 üzenetére
Te fordulatod még nem is vészes, de egyik csaj ismerősöm apja emelkedőn felfelé, lepadlózza alapjáratról a turbódízelt 5.-ben, mondván, hogy nem érezni, hogy erőlködik, így kíméli azt hiszem múltkor volt emiatt szervizben jó ideig, azóta is tovább kíméli, mert szerinte így helyes Amikor a csaj 2500-ig pörgeti, már ordibálnak vele a szülők, nem is ül velük egy autóba
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12258 üzenetére
Nekem a szívóbenzines meg pont 2500-nél adja le a csúcsnyomatékot, így én mindig közvetlenül ez alatt tartom a fordulatot és mindig ott a tartalék, ha kellene. Fogyasztás is jó ezzel a módszerrel, nem is erőlködik
A hölgye meg érzi az autót, csak dinamikusabban vezet(ne), nem ehhez van szokva.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12262 üzenetére
Dehogyis, csúnya lenne. Csak most jött el az ideje, hogy kifejezzem az első kerék meghajtású autókkal való nem szimpatizálásomat
FWD-nél azért más az a kipörgés, az egy trabantnál is előfordul, hiszen gyorsításkor az eleje elkönnyül és a hátsótengely terhelődik. Fogom is a fejem, mikor első kerekes gumiégetéssel nagyzolnak a zöldfülűek az autóstalálkozókon. Mondjuk már nem is járok emiatt ilyenekre, szóval nem is értem miért sírok emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12264 üzenetére
Persze, látszott, csak mivel tanulnom kéne, helyette inkább pofázok a semmiről, addig se tanulok.
Hétköznapokban tényleg jobb az emberek nagy részének, ugye azt mondják, hogy az alul kormányozottságot könnyebben kezelik az emberek. Én pont az ellentét vagyok, elöl inkább kiszélesítem a nyomtávot 100mm-el, hogy inkább a fara induljon meg. Sokkal kezesebb az autó.
(#12265) [rvilike] :
Nekem már az elv se tetszik, valahol nem rég szerintem leírtam mi jut eszembe az FWD-ről címszavakban.
Költségcsökkentés, nagyobb profit, kisebb helyigény, nehezebb szerelhetőség, rossz kanyarvétel, indulásnál tapadás hiány stbstb -
tomiii.
aktív tag
válasz Burt1793 #12267 üzenetére
Igen, nekem is picit alulkormányzott volt gyárilag, de kijavítottam a gyár által elkövetett "hibákat" és most már tökéletes(lenne, ha nem darabokban állna )
Jó neked, nekem ez a vizsga lehet kihagyós lesz, már bánom, hogy nem matekoztam/fizikáztam középsuliban és ilyen hülye lettem
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz MunezXBK #12329 üzenetére
& (#12333) Rivaul :
FWD a portára nem igazán állhat be
Szimeringet ebben is kéne cserélni, meg a kettest se veszi csak reccsenve féléve, de majd ha nagyon megmakkan, akkor megkapja a tartalék váltót.
Haveromnak kéne a Lagunában váltót cserélni, mert a szerelők elbaszták, de már a motortérbe belenézve is fogom a fejem, azt se látom hol kezdjem, hogy lehet ilyen elvetemült dolgot kitalálni, kormányzott kereket hajtani
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Régebben írtam, hogy a sok kontár szerelő miatt(aki meg rendesen dolgozok, nem ér rá, mert tele van ugye a törzsvendégekkel, idegen autóra nincs ideje), mondta haverom, hogy a 2 hónapja álló családi Lagunát rendbe kéne pofozni(váltó, féltengelyek) szóval "egy autó nem lehet olyan bonyolult, majd megoldjuk okosba" elvet követve, rávágtam, hogy majd mi megóggyuk' okosba. Szereztünk olcsón donort, aztán ezen az autón "kitanultam" a szakmát tegnap, holnap jön az utcai szét-össze rakása.
Bár, ha abban is minden 3. csavar feje szét van rozsdásodva és elnyalódik, vagy a nyúlványokban levő rögzített anyák megszűnnek rögzítettnek lenni és csak forognak egy helyben, mint tegnap minden 2. csavar , akkor hosszú napunk lesz. Auzstrai, sózás, szeretlek. De a flex a barátom.
Ford Sierrán kívül, életemben tegnap láttam először más autó motorterét kb, de azért haladunk, bár kerekek nélkül nehéz végig tolni 3-an egy ilyet az udvaron
Fura, hogy pl. vissza kell rakni az enyhén felületi rozsdás kereszttartót, a mocskos csavart, itthon meg az utolsó alátétet is újra cserélem a saját autómon, mondjuk az is igaz, hogy ez nem is évekig épül, hanem a héten már kéne nekik.
"Unatkozok, kommentelek a semmiről" hozzászólást olvashatták, bocsi.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #12497 üzenetére
Mazdák mostanában szebbek, de ez végre normális hajtásláncot kap. Ha lenne pénzem új autóra, most tuti ezt venném, eddig Mazda volt a favorit új autók között, de Alfáék engem megvettek.
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #12663 üzenetére
hát őszintén szólva szerintem ezek az autók max egymás között okoznak meglepetéseket, ezekkel az 1.2, 1.4 meg ilyen kis kávédarálókkal én sose értettem miért jó bármit is csinálni(mármint ami nem normális használat és nem a formula 1-es autókról van szó ).
Én a 2 literes motort is szégyellem(turbóval már okés is lenne ez a lökettérfogat), de mikor mondják, hogy milyet lépett az 1.2-es Clio...Ne viccelgessünk
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #12670 üzenetére
Mi csak azért használjuk ezt, mert kis pénzért ez van és ennyiért jó, de hogy első adandó alkalommal cserélném, ha tehetném, az is tuti. Ezért is akartunk 2.9-et, de ahhoz nincs váltó, ezért kéne valami 3.5-4.0 BMW V8, 200 ló felett lehet elkezdeni már jól autózni és akkor nem bohóckodnánk ezzel a kis motorral, ezért nem tudom elképzelni a még ennél is kisebb motorokat.
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #12674 üzenetére
"a régi időket amikor még Ladával meg trabival meg hasonló kat. autókkal rallyztak"
Csak azért azokkal rallyztak, mert nem volt más, nem azért, mert olyan jók voltak Itt is mondják, hogy Lada az igazi, mert se szervó, se semmi, meg kell vele küzdeni, de egy jó autóval nem küzdeni kell, hanem kezes és a minél jobb idő eredményt segít elérni( ha rallyról van ugye szó) Aztán milliókat költenek az üzemórás 150-170 lovas motorokra (technikailag le a kalappal, de ezek az emberek mondják, hogy : csak a lada az igazi, minden más szar, ladánál nincs jobb+ Mondják azt, hogy imádjuk ezt a vacakot, ezért csináljuk, a szerelem ilyen.
"NEM EGYSZER villogtam le a piliscsaba kopár pilisvörösvár szakaszon, mercit, bmw-t 4esgolfot, kormolós golfot"
szerintem kár azon pörögni, hogy tipikus "hülyegyerekek" hogy mennek az ember előtt, egy WRX STI-t is meg lehet előzni egy Fiat Pandával, nem releváns az összehasonlítás.
Szóval csatlakozom az előttem szóló kollégához, tudjuk helyén kezelni az autókat. Sem egy sima punto, se egy samara, se egy Favorit nem lesz versenyautó és brutál izomgép egy jó sofőrtől. Lehet velük jókat autózni, de tudjuk a helyes kategóriába sorolni SZVSZ.
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #12709 üzenetére
Ha jól tudom ezek rendbe lettek téve, de a japánból frissen érkezett EVO V-re összpontosítottam inkább, azt hiszem szerelmes is lettem
Az evo-val együtt jöttek a nissanhoz is új Work felnik(mikor először felemeltem, majdnem beledobtam a napba, olyan könnyűek), futómű alkatrészek.
Plusz épül mellette a srácnak egy 1jz S13 is játszósnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
tomiii.
aktív tag
Nekem bejön az új Renault
LagunaTalisman . Velem van a baj? -
tomiii.
aktív tag
Na már most, ha valaki engem előz, és 10 centire elém behúzza a kocsiját, hogy a vonóhorga karcolja a lökhárítómat, mondván, hogy ő befejezte az előzést és lesatuzik előttem aztán azt mondja, hogy nem tartottam be a követési távolságot, a rendszámtáblával vágnám ki a nyelvét, annak is aki azt mondta neki, hogy ezt mondja
Volt már szerencsém fához Mondjuk kis tempójú volt, egyszer vettem drága, jó gumikat és 10 perccel később ez lett Jó nekem a nagyon olcsó használt is
(#13131) bitpork : Nem. Mivel az én történetem egy kitalált történet. Írtam, ha valaki engem előz és a vonóhorga karcolja a lökhárítómat, mikor berántja elém az autóját és ebben a pillanatban satuzik is ( ha ugyan ez a történet előfordult itt valakivel akkor elnézést, direkt kisarkított példát hoztam, hogy ne legyen egyezés, de akkor beleteszem, hogy tengeralattjáróval előz, és ezután fogják rám többen, hogy hibáztam na azokra vonatkozik).
pl. egy hosszú egyenes szakaszon, ha nem jön semmi szembe, akkor miért kéne lassítanom, ha valaki előz?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Ebben egyetértek, hogy ugye ezt bizonyítani is kell, pl fedélzeti kamerával, enélkül tényleg, csak a követési távolság hiánya van. Tehát a csaj tényleg visszavonhatná ez alapján a vallomását, de ezek szerint lelkiismeretes
Remélem nem értetted félre a fenti példámat, hogy nem a mostani szituációról volt szó, hanem amit kitaláltam. Mielőtt megköveztek
(#13135) Qru : Néha olyanokat tapasztalok az úton, hogy már inkább vissza se helyezem az autóm a forgalomba, ha kész lesz, mert féltem és nem tudom mivel megvédeni magam
pl Múltkor 90km/h-s sebességgel jöttem , majd egy mikrobusz levitte a visszapillantót mellőlem, kb ugyanekkora sebességgel
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Nekem ma, mikor az alváz 70 centire volt a földtől, sikerült el dőlteni az autót, egyenesen majdnem neki a másiknak(párhuzamosan álltak) Szerencse, hogy odaállítottam tesómat, hogy ez esetben fogja meg, szép lett volna álltó helyben összetörni mindkét kocsit egymással, ilyen az ha se fék , se váltó nincs a kocsi alatt
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #13738 üzenetére
ember, miért nem engem kérdezel?
Akár az egész tankot is leveheted, egy csavar fogja a pántot, egy fent a betöltő nyílásnál és 3 alulról a sarkoknál (hátsó ülés alatt egy nagy semmi van). És így kitudod öntözni belőle, de ha a betöltőnyíláson bedugsz egy csövet, azzal is letudod szívni simán, motorosboltban kapsz csövet. Meg egy kis benzintől semmi bajod nem lesz, kiköpöd azt szevasz
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #14354 üzenetére
a kolléga 260-at nem 180 lovas autóval érte el
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen