-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz focvis #202903 üzenetére
Igen, pontosan 20km/h-ig nyitva marad és látsz mindent a kijelzőn addig. Egészen jó rendszert rakott össze a VW 2015-ben ehhez a 360 kamerához. Meglepően megállja ma is a helyét. Én szerettem, főleg parkoláskor használtam sokat, hogy mi van közvetlenül a kocsi orra előtt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #202908 üzenetére
62-es meg egy szuper jó minőségű út ami nem töltés és még is elszállnak róla rendszeresen sajnos.
Bármi lehetséges már.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #203072 üzenetére
Nálunk az van írva, hogy gombbal indítva 10 perc a töltés. Appból indítva fél óra.
#203073BigBlackDog: Korlátozzák, de nagyon jól is teszik. Mert már kvázi csak az ez egy ingyen töltő maradt. Én meg tényleg szeretem használni, mer nekem visszatölt annyit a bevásárlás alatt amennyi az utam. Az elején még a sok buzi odaszokott és egész nap töltötte a 64-es konákat meg nirokat. Így is a maradék ingyenes helyeken már csak céges kocsik vannak szinte a városban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #203138 üzenetére
Én már rájöttem, hogy mi a baj, ugyanezt tapasztaltam amit te. Hozzányúltam a telefonhoz és azonnal elment. Nem a csatlakozás a rossz hanem a kábel. 3 Type c kábelt próbált ki mire meg lett a jó. Az a lényeg, hogy nagy áramot tudjon, tehát rendes keresztmetszetű legyen benne a vezető. Nálam a Huawei lila cstalakozós supercharge kábele vált be. Soha nem dobja el és egy pillanat alatt csatlakozik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Múltkor volt ez pont. Feleségemnek szólok hátra, hogy mondom a középsőbe kötötted be magad nem a bal szélsőben ahol tényleg ülsz. Erre azt mondja, hogy te még ezt is látod elől
Passat már induláskor mutatja a kijelzőn, hogy ki mit merre hol kötötte be magát vagy éppen nem.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #203657 üzenetére
Persze, hogy nem jó gumi. Itt a hibrid milyensége miatt volt a vicc tárgya. Szerint a 204 lovas 350Nm-es Golfon hogy szerepelt?
De egy CT200-ra tényleg felesleges ultra jól tapadó abroncs.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #204433 üzenetére
Kié volt az utolsó zöld rendszamos, ha jól látom az egy ioniq?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #204671 üzenetére
Nagyon kevés az a hatótáv. Te is tudod jól, hogy az Ampera tudott ennyit kb. Nekem 40-50-et megy el a Passat, de már itt Dunaújvárosban is könnyen el fogy.
Villany megszállott vagyok, de én nem erőltetném a triót. Inkább egy P2 már van ennyiért és tényleg jó a váltó benne
A Triónak az az előnye, hogy szinte nulla a fenntartása. De azt már biztos nehéz lesz eladni ilyen 10+ évesen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #206527 üzenetére
Pont a motorolaj cserét ne kérd. Ha már nem garis az autó akkor úgyis mindegy. Nagyon egyszerű kicserélni és sokkal olcsóbban jössz ki mint bármelyik márkaszervizben. Győrben én pont szombaton voltam, de VAG topikban most bitpork bele rakta a bogarat a fülembe
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #206697 üzenetére
Most már ott tartunk, hogy megint megéri tölteni fizetős oszlopról a plugint. Mobiliti oszlopon töltve kb 1600 Ft/100km. Pont tele kellene rakni a Passatot, mert kifogyott 2 hónap után az üzemanyag. Bár ilyen ritkán tankolva annyira nem jelentős a benzin ára.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #206964 üzenetére
Ioniq electric premium dettó ugyanez. Fullos max ami kérhető volt benne van, de csak az anyósoldali automata még ebben a felszereltségben is. Ez ilyen elég sok japán és koreai autónál sajnos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #207473 üzenetére
Ez milyen? [kép] kb 20 km-t mentem elektromosan vele mindössze. 3 személy, kb. két tonna összesen. Nem olyan rossz
De amikor Győrbe mentem akkor ennyi lett. [kép] Végig 100-on volt a tempomat és volt GTE mód is Nem volt semmi áramom amit 230-ból vett volna fel, ezt tisztán csak hibrid mód és végig ment a klíma ami elektromos.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #207492 üzenetére
Nem releváns adatok az idő. Nem állítom le a kocsit és volt két vonat is az úton. Meg van, hogy beülünk és megy a klíma. Ilyenkor is számolja a menetidőt. Na meg frissen sült apuka vagy te is Pici ott volt mögöttem. Ilyenkor 80-90 a max
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #207494 üzenetére
Akkor sem. Mit számít 5-10 perc ide vagy oda. Értelemszerűen nem fogsz 600 km-re menni egy pár hónapos babával. De cserébe ha sietsz sokkal többet kockáztatsz már 120-al is közutún, aztán meg nyersz vele 5 percet 60 km-en. Cserébe még dekoncentráltabb és idegesebb leszel a sírás/üvöltés miatt. Ilyenkor csak egyszerűen meg szoktam állni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #207496 üzenetére
Fogyasztás miatt nem éri meg a phev. Akkor van értelme ha sok rövid táv van és mondjuk néha elmész ilyen 100-200 km-t. (amúgy akkor se, mert még mindig nagy a felára) Hosszútávra nincsenek csodák, 1800kg önsúlyt cipel folyamatosan. Ma már bármelyik sima benzines is hozza városon kívül. Persze városban lemerülve még mindig magasan jobb mint bármely hagyományos, de ott HSD mindent visz. A Golf viszont tényleg parádésan tudott fogyasztani, kisebb, könnyebb és áramvonalasabb volt a Passatnál. Az hosszútávon sem evett többet 5 liternél országúton. (nálam)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zoo8800 #207499 üzenetére
De ha ekkora távra mész, akkor nem az lesz a célod, hogy gyorshajts. Ebből indult ki az eredeti feltevés.
Telefon és mese egy pár hónapos babának? Így is már most ráfüggene ha hagynám. Mindig csak elektronikai kütyük érdeklik. Ráér még vele. De ha már autós topik, ne menjünk el gyerek irányba. Én a napfénytetőt szoktam neki elhúzni (csak a rolót), néha szeret rajta kibámulni az égre.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #207508 üzenetére
Cöcöcö
Mekkora is a súly és kényelembeli különbség? Na jó csak baromkodok, szuper jól eszik a GTI is, nagyon jó számok. Mindkettő autó másra jó. Itt az a lényeg ami bitporknál is van, hogy a nagy dög eszik annyit mint egy kisebbik autó. Konkrétan a Passat annyit kajál, mint édesanyám 1,2-es szívóbenzines 800 kilós swiftje.
#207511Magnum_: Ha rám célzol akkor nem értelek. 90-el szoktam menni. Ha egyedül vagyok akkor meg 100-al. Soha nem tartom fel direkt a forgalmat. Teljesen mindegy ennek a PHEV-nek, hogy 60 vagy 90. Tehát nem is érné meg lassabban menni. Mutass egy EV-t ami felveszi a versenyt akár egy Golf GTE-vel árban és minőségben és már veszem is meg.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #207514 üzenetére
Nekem nagyon nem lenne elég az a minőség. Te is nem véletlenül ülsz abban a kocsiban amiben éppen vagy. Toyotánál jelenleg nincs jobb érték arány fogyasztás hármas fogatba tartozó kocsi, de mégis lecseréltem. Remek autó, de akkor is egy alap japán kocsi és sok minden hiányzik belőle ami már régóta benne van egy németben. Az én felhasználásomra tökéletes lenne egy EV. De amikor múltkor kipróbáltam a Leaf 2-t vásárlási szándékkal, konkrétan elborzadtam, hogy tényleg ennyire gagyi ennyi pénzért. Ez a fő problémám. Nem jó embernek célzod most ezt. Nem tudok és most nem is akarok kiszállni a GTE-ből, mert semmi se fogja ezen a szinten ezt nyújtani. Az alacsony fogyasztás meg csak van, örülök, hogy jó, de nem szoktam csak arra kihegyezni. Nálam a biztonság miatt van szabályos tempó ezt már párszor elpofáztam. Pályán ha megyek általában én vagyok aki mindenkit előz. (bár amennyien mostanában szembe jönnek ) Még a céges kocsival is a szabályos tempót tartom, pedig ott senkit nem érdekel a fogyasztás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #207524 üzenetére
Na ezt majd otthon jól megnézem, kíváncsi vagyok, hogy mit mond rá.
Nem jó kocsi szerintem. Gondolkoztam ezen is de egy GTI/GTE Golf lényegesen jobb. Ennyi pénzért legalább Highline lenne Ergo üléssel. Többet nyújt egy Hyundai Ioniq olcsóbbért.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Adaptív tempomatot használok de hülyét kapok azoktól akik folyamatos ingadozó tempóval haladnak előttem. Múltkor is volt előttem valaki aki úgy ment, hogy 70-100 között ingázott folyamatosan a tempója. Ez különösen azért volt nagyon idegesítő, mert így folyamatosan leáll és elindul el a motor. Ja és előtte ő előzött meg 100-nál.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #207951 üzenetére
8 kW áramot használt el egy töltésre és háromszor töltött. Tehát egy töltés 40Ft*8 az 320Ft amivel elment kb 30 km-t. És három töltés együtt 960 Ft. Ennyi ment el neki az adott távra. Én így értelmezem. 960 Ft az jelenleg 2,1 liter gázolaj kb. (450-el számolva)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #207953 üzenetére
Bocsánat igen kWh. A lényeg, hogy hatékony az a nagy tank
#207957 bandus: M365-öt használok, az jól fogyaszt 6 óra feltölteni és ez alatt 0,4kWh áramot fogyaszt. Tehát kb. 15-20 Ft egy feltöltés és kb 20 km-t megyek el vele. Na jó ez már csak trollkodás
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Tudom keveseket érdekel és még többeket bosszant.
Pénteken elhoztuk az Ioniq-ot. Dög meleg, klíma, 100-on a tempomat végig a hatoson. 10.8 kWh/100km lett az átlag. Parádésan fogyaszt ez a kocsi. Azt jelenti, hogy otthoni árammal 100km kb. 400 Ft
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 3L1T3 #208290 üzenetére
Nem lennél elégedett egy másik elektromossal sem szerintem. Ahogy korábban írtad, pont azt élvezted a dízelbe visszaülve, hogy mehettél bátran. Most egy e-niro vagy ev6 is kb. ugyanaz lenne mint a Model 3. Max annyi, hogy az EV6 minőségibb lenne. De azt a dinamikát amit a Tesla nyújt semmi se fogja tudni ebben a szegmensben. Ha zavar a fogyasztás akkor vegyél egy sedan vagy kombi VAG CRTDI-t. Bár az olajcsere annál is ott lesz.
Persze ha magamat nézném odáig meg vissza lennék bármelyik felsorolt EV-től. Nekem nagyon tetszik az eNiro, kb az lenne a legideálisabb kocsi számomra.
Nem új, az rengeteg pénz. Ez egy 2017-es 70e km-es példány.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #208292 üzenetére
Nem az. Ez fehér, bőrülés és prémium felszereltség. Minden benne van a tetőablakot kivéve. Nem sokáig volt fent a hirdetés, mert mentünk is érte gyorsan.
#208293 brumi1024: De valószínűleg sokkal több élményt ad
#208294focvis: Köszi szépen, de nem a sajátom. Szüleim kocsija. Én megkaptam a Passat GTE-t. Nagyon jól jártam természetesen így is, mert Golf árában lett az enyém. Mondjuk csak üzembentartó vagyok, de ez most így volt logikus, felesleges lett volna átíratni.
#208295stickermajom: Erről nem valószínű, hogy lesz. Majd a Passatról lesz a szokásos album mint minden kocsimról, miután végre lesz időm kitakarítani
#208296 Petyyyyy: Köszi Hatoson jól lehet menni szerencsére. De sok a tábla egyébként, azokra figyelni kell, hátha mérnek.
#208297 dj79: Péntek óta nem is láttam, vezetni is alig tudtam. Egyelőre nekem is nyálcsorgatós Alig várom, hogy végre messzebb menjenek szüleim, mert akkor kocsi csere lesz
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz fant0mi #208301 üzenetére
Tényleg nincs eredetvizsga, most olvasom Az mondjuk akkor úgy elég jó. Zöld rendszám miatt vagyonszerzési sincs szerencsére. Különben vinnem kellett volna még két anyakönyvi kivonatot is, csak akkor engedték volna el az illetéket ha fehér rendszámos.
Mindegy, most már így marad. Úgysem akarom még egy évig eladni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #208317 üzenetére
Én sem vettem volna fehéret, de édesapámnak ez tetszett. Van benne ülésszellőztetés, elég jó így nyáron Nem tudom milyen lehet a sima, olyanban még nem ültem. De az ErgoActive után ebben a szegmensben nehéz jobbat találni, tehát ahhoz viszonyítva mindegyik rosszabb lesz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #208350 üzenetére
Ezt a dumát én is úgy utálom. Beülsz eszel egy valamit és iszol egy kávét. Állandóan ez a duma van handrás és a többiek videóiban is. Imádom a villanyos autózást, de ha minden töltéskor ezzel ütné el az ember az időt, már kétszer annyiba lenne mintha sima benzinessel járna. Tegyük fel megállsz a Molnál tölteni és veszel egy szendvicset és egy kávét. Már is otthagytál több ezer forintot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Dluinet #208389 üzenetére
De ha elterjed akkor az feltételezhető, hogy este sokan rá fogják dugni, hogy reggel már teli autóval induljanak. Mondjuk ez nehezen fog megvalósulni, hogy lesznek töltőhelyek a lakótelepeken. Itt Újvárosban már azért a 10 "elfoglalt" zöld helyért is mindig megy a sírás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz dellfanboy #208802 üzenetére
Nem jár nekik adásvételi, semmi közük hozzá. Csak a kormányablakba kell leadni egy eredeti példányt. De oda vinni kell kettőt neked, mert mindet leigazolják, azt is ami nálad marad.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Pfiucska #208808 üzenetére
Hivatalosan elég egy. De jobb ha kettőt viszel, mert akkor a te saját példányodat igazolja le és nem egy fénymásolatot kapsz. Én legalábbis jobban szeretem ha minden tiszta és akkor a biztosító sem fog kötekedni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #209220 üzenetére
Outlander is bőg mint a tehén, ha meg elfogy az áram akkor jön a teknős és még egy nagyobb emelkedőn is alig bír felmenni. Nincs benne váltó, egy direkt fokozat van ami 70-nél kapcsol be. Alatta csak villannyal hajt. És ha le van merülve akkor a benzinmotor tölt ezrrel, hogy tudj menni vagy elindulni egyáltalán
RX400H jó választás, csak nekem olyan régimódinak hat. V60-nak tényleg jól nézz utána. Egy egyszerű vezérlés csere is baromi drága és jó eséllyel kelleni fog. Olyan példányt kell keresni amiben már megvolt a valódi 180-as nagyszerviz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz beni18 #209390 üzenetére
Csak, hogy mindenki elégedett legyen. Passat GTE Amúgy nem teljesen.
Toyota Corolla hibrid ennyi pénzért már belefér pár darab. Ha meg nagyobb merítést akarsz akkor Auris TS. Corolla jobb modernebb, az Auris unalmas igásló, de a legolcsóbban fenntartható egyik legmegbízhatóbb autó a piacon. Igen tudom mindig csak magamat ismételem.
Ford Mondeo-t mondtam volna elsőre, mert tetszik és jobb (értsd erősebb) a motor benne. A 2019-es kombinak is még kiábrándító a csomagtere.
Ha kicsit egyedibb dologra vágysz akkor a Mazda 6. Igaz nincs belőle hibrid, de a 2,5-ös motorral nagyon jó. Bár ez nem tudom, hogy férne bele a keretbe. Vagy egyáltalán bármelyik kombi benzines egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #209410 üzenetére
Ugyanígy voltam vele én is. Az Aurisom nem volt túl kelendő a "magas" futás miatt meg mert Dunaújvárosban volt, így elautóztam a 160 km-t a szakértőhöz. Megérte mert el is kelt a kocsi.
Ennek pont ellentéte amikor a Ioniq-ot vettük. Ezek a kocsik olyan szinten pörögnek, hogy egy kapavágást nem hajlandó tenni párkereskedő. Olyat nem tudtam velük egyszerűen leegyeztetni, hogy legalább munkaidőben vagy kívül megnézhető lehessen az autó. Többel is beszéltem pedig. Azt mondták majd elviszi az aki éppen ott lesz amikor ő is. De a megvásárolt példány is csak a szerencsén múlt, mert ha 1 órával később érkezünk már nem mi vittük volna.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #209567 üzenetére
Azt a kettőt felejtsd el. Ne vegyél olyan elektromos autót amiben nincs ülésfűtés
Neked szerintem a Volvo lesz ideális az írásod alapján. A 3 gyerekhez meg már a Passat is kevés lesz, mert nincs hátul 3 különálló ülés. Ahhoz már egy egyterű fog inkább kelleni.
Ha GTE-nél kitartó vagy keresésben és később akarsz venni, akkor találhatsz webastos példányt. Olyan volt a Golfom, baromi jó dolog, az egyik leghasznosabb extra. Ha tudod, hogy mész télen, benyomod előre és a motort is előmelegíti. Télen amúgy egy nagyon picit melegíti elektromosan is a vizet, mert a váltó dolgozik attól függetlenül ugyanúgy. Amúgy ha nem kickdownt nyomsz akkor megvárja míg optimális lesz az olajkenés a motorban és csak azután engedi rá a hajtásra. Télen hidegben van, hogy vár 1 percet is. Ha meg pályán merül le 130-nál nem nagy gond. Szépen megvárja míg mindenhova eljut az olaj, ráengedi a hajtásra benzinmotort és 2300-at forog. Nem lesz semmi baja tőle. Max az állandó kickdown tudná kinyírni.
#209582focvis: Egyetértek veled. Biztos sokkal tartósabb lesz a D5. Tuti nem fog annyit elmenni a TSI hiába sikerültek ezek már nagyon jól. 187 van már az enyémben, de még mindig szuper. Egy D5 vagy HSD csak ennyiénél járatódik be
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #209610 üzenetére
Országúton töltés nélkül 4 körül volt a Golf. Ugyanez a Passattal kb. +1 liter. Baromi hatékony volt a Golf 16-os eco gumikon. Pályán 6-7 között a reális mindkét kocsinál. Sógorral összehasonlítottuk a 2.0 TDI B6 Passatot a Passat GTE-vel. Lemerült akkuval is kevesebbet evett a hibrid. Csak fejlődött azért a technika. De az igazi még mindig az új CRTDI. Azok a parádésak.
A sprites benzinátlag meg nálam nevetséges
Pont tegnap számoltam ki, hogy ha áramot is beleszámolom akkor a Passat hosszútávú sok ezer kilométeres fogyasztása 3 literre jön(ne) ki. De ez én vagyok, más arra veszi a kocsit, hogy használja a GTE módot folyamatosan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #210419 üzenetére
Nem sokra tartottam azt a tesztet. Eleve egy fapados példányt kértek el. Na meg a 2015-ben gyártott példányokban még van a motortérben fedél és burkolat is. Ezeknél már azt is kispórolták. Csík meg nem volt felkészült a kocsiból ami a tapasztalatokat érinti. GTE tesztben beszél a amcsi piacra szánt Passatokról. Már lassan 900-an vagyunk csak a GTE csoportban és sok ezren a B8-ban de egyáltalán nincsenek ilyen hibák amiket felsorolt.
Meg vicces, hogy a tesztelt példányból is ki van lopva a defekt javító
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #210505 üzenetére
Nem ismerem ezeket a fajta teszteket, most is csak azért néztem meg, mert "érintett" az autó. De tényleg nagyon reklámszagú. Mondjuk a hülyeségek zavartak inkább benne. A kommentekbe is leírják. B8 közösségnek nem jó ilyen baromságokat mondani, hogy rossz a kocsi és mindegyik elromlik már biztosan 118e mérföldnél. Az ára meg tényleg sok. Ennyiért jobb példányok vannak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- BMW topik
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Politika
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen