-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz bandus #283557 üzenetére
Grat hozzá! Gyanítom VAG termék, mert azokat szerelik Conti gumikkal
Van itt a környéken egy hely, ahol VAG felnikkel/komplett kerekekkel kereskednek, érdemes lehet vetned rá egy pillantást [link] Árakkal nem vagyok tisztában, de biztos olcsóbb, mint a gyári új szett.
Én amúgy el vagyok a négyévszakossal, de te többet jársz síelni, oda azért lehet vennék télit. Azt is érdemes lehet nézni, hogy melyik mérethez tudsz értelmes áron hóláncot venni. A csomagtartóban ott kell legyen, még ha nem is fogod használni soha..
-
426os
őstag
válasz bandus #283617 üzenetére
amugy ez is meglepo, hogy csak ugy adhatom-vehetem a lizingelt verda kerekeit.
Ez valóban érdekes. Mondjuk MO-n az előző cégnél, ahol dolgoztam, ezt megcsinálta pár találékony kolléga a bérautókkal is. Igaz, engedély nélkül. Lett is belőle ejnye-bejnye mikor kiderült, azóta a bérlős cég minden paraméterét felírja a gumiknak átadáskor.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
-
ArthurShelby
addikt
válasz bandus #283704 üzenetére
Nálunk a családban 2 autón is az fut (saját golf és anyám c zafirája) (michelin mániás vagyok, így ha kérdezik milyen kell én azt vetetek rájuk), semmi probléma nem volt még velük 4-5 eve (kivéve egy csavar, de arról nem a gumi tehet)
Basszus nem is néztem, hogy anyámén lévőt lehet jövőre el kéne adni (4-5 éves lesz, most így fejből nincs meg). Ilyenkor még jobban lehet érte pénzt kapni, mint 1-2 évvel később
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
kisza25
félisten
válasz bandus #283699 üzenetére
Én mindig elmegyek értük, volt, hogy oda-vissza 400km-t mentem, pl az i20 gyári új felnikért
A mostaniért 170km oda vissza.
Az i30 felni csak 100km volt oda visszaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz bandus #283950 üzenetére
illetve még annyi, hogy idén januári kocsi, tesztautó, 5100 km-rel. ami nem biztos, hogy a legjobb, ki tudja hogyan járatták be a dízelt, de ennyi kockázaott vállalok, van rá 5 év vagy 100k km gari. szóval egy jó kompromisszum. kicsivel 34k eur alatt sikerült elhozni, ez sokkal jobb, mint a 36-38k-s formentorok és atecák. és a beltere is faszább számomra.
mondjuk azt meg se néztem carplay van-e benne, remélem ez már alap 2023-ban az audinál
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #283926 üzenetére
Elso 30km alapjan.
Kulso es meretek: kicsinek erzem, az O3 szerintem utasterben is, csomagterben meg fokepp tagasabb. A kozepso konyoklo nem emelheto eleg magasra. A ket tukorben van led, ami a foldet vilagitja, egy kb fel meter atmeroju korben, Hola felirattal. Ez egyertelmu parasztvakitas, az O3-e sokkal nagyobb teruletet vilagit meg, annak van haszna, ennek semmi.
Fenyszoro: ledes, de nem matrix, legalabbis nem kapcsolgat semmit, meg automata tavfeny sincs. Ettol fuggetlenul brutal jol latni vele, ez tetszik nagyon.
Motor, valto: teljesen mas kavehaz mint az 1.6TDI. Nagyon csendes, vibraciomentesen jar es nagyon finoman valt. Fogyi ugyanazon az utvonalon ugyanugy hasznalva +1.5l/100km. Menesre semmi extra, pont eleg. Egyszer kiforgattam, hangja sima 4 hengeres, semmi lelkesito, tobbszor nem eroltetem. Az mintha hallhato lenne, mikor kethengerezik, legalabbis megjelenik egy eco felirat kis terhelesnel es kicsit mas a motor hangja ilyenkor. A fekpedal erzekeny, konnyen bolintosat lehet fekezni kis simitasra is.
Menetkomfort: zajszint ok, halkabb mint az O3, de abban is foleg a motor zajos. Szel es kerekzaj van azert itt is M0 temponal. A futomu razos - stabil, de nem simitja ki az utat annyira, mint az Octavia, ez szerintem egyertelmu suv hatrany. Ulesekrol egyelore nem nyilatkozom, majd a hetvegi utat kovetoen. Van benne valami labtervilagitas menet kozben, ezt remelem ki tudom majd kapcsolni, eleg gagyi a klasszik szofita sarga izzoval megvilagitott gumiszonyeg latvanya.
Infotainment: carplayt nem tudtam probalni, mert csak USB C van az autoban, olyan kabel pedig nem volt nalam. Holnap osszelovom, itthon van. Minden tovabbi velemeny ugy szuletett, hogy nem tudtam meg elolvasni a hasznalati utasitast, igy kizarolag a rendszer intuitivitasara tudok hagyatkozni. 28 eve, kisgyerekkorom ota szamitogepezem, barmikor osszerakok egy pc-t, fejbol tudtam a windows95 telepitokodjat, stb - nem vagyok analfabeta. A digitalis muszerfal egy fos. Egyreszt vorosben pompazik, mintha folyton racse lenne. Masreszt semmi, de tenyleg semmi plusz informaciot nem tud megjeleniteni, mint egy analog muszercsoport+kis lcd kombo. 3 kulonbozo allasa van, klasszik ket szamlapos nincsen, es a legalapvetobb sebesseg + fordulatszam infok leolvasasa mindharomban nehezkes, rengeteg a kihasznalatlan hely es aprok a betuk, szamok. Az uzemanyagszintet 8 szegmenses led pilacs mutatja, ez szerintem nem eleg reszletes.
A kormanyon hagyomanyos gombok vannak, ez tok jo, az elrendezest szokni kell kicsit. A tempomat szabalyozhatosaga rossz. A +\- gombok a legkozelebbi tizeshez allitjak a tempot, majd utana minden gombnyomasra +/-10km/h-val allitjak a sebesseget. Ez tragikus, gyakorlatilag tempomattal finoman gyorsitani vagy visszavenni a tempobol nem lehet. Remelem csak beallitas kerdese. A valtofulek nagyon kicsik es rossz helyen vannak, nem tudom kenyelmesen fogni a kormany hatuljat 9 es 3 oranal. Az alul csapott format szokni kell, nekem a teljesen kerek kormany elsore jobban tetszik. Az autoban van onparkolo rendszer, aminek hozomanya, hogy elol-hatul-korben mindenhol radar van. Emiatt mindenre csipog minden iranybol egy szukebb helyre beallaskor, egyaltalan nem lehet erezni, hogy mikor van tenyleg veszely. A tolatokamera minosege atlagos, a latoszoge fura, szokni kell. Fura, hogy a start stop kulonallo fizikai gombbal kikapcsolhato, de az ESP nem, azt a kozepso kijelzon lehet kinyomni, allandoan virit egy ASR felirat, ha nem valamelyik menuben allsz. A szoftvert egyelore nem kommentalom, nagy nehezen sikerult megtalalni a radiot benne es kivalasztani egy kivant csatornat. A ma estet a hasznalati utasitas olvasasaval fogom tolteni. Mivel nalunk lesz vagy 2 hetig a kocsi es hosszabb utra is megyunk vele, nem bannam, ha megtanulnank a hasznalatat.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #284164 üzenetére
Kérdés lehet, hogy ezek az autók "kinek" lettek konfigurálva? Dolgozói autó volt, amit a dolgozó konfigolt, vagy pl. mentek ki bérautónak az elsö 10-20 ezer km-re, esetleg a szalon magának dobott össze valami bemutatóautós készletet, gondolom ez is hatással lehet erre.
El tudom képzelni, hogy pl. bérautónál fontosabb egy jobb infotainment/multimédiás rendszer, mint egy mátrix lámpa, vagy épp drágább ülés/belsö, föleg, hogy legbelül valószínü minden cég tudja, hogy a bérautónak kikerülö darabok elég ridegtartáson lesznek például. -
nagyúr
válasz bandus #284392 üzenetére
Fura nekem ez, Asszonynak is, mi függönyösök vagyunk, mindig volt, mindig is lesz
Legviccesebb az volt, mikor a Sydney szállodában a fürdő egyik oldala full ablak, és alig van rajta marás. Szemben meg legalább 2 nagy toronyház...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bandus #284455 üzenetére
Ki kell próbálni, oké hogy van ára, de tényleg jó minőséget kapsz, a krumplisalijuk nagyon finom, a husi meg bár már nem akkora, mint 3 éve, de azért elég, és nem nagyon van benne rágós rész. Szigorúan foglalni kell weben asztalt, vagy sosem jutsz be
A Wollzeile az eredeti, de ott pl. nincs sör, ha ez számít
A backerstrasse nagyobb, újabb, de mindig tömeg van.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!