-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz molnarpeter #91540 üzenetére
DSG-t nem ismerem, de tiptronicnál az S fokozat megbolondítja: 2500ig nem is vált , még hidegen is kínozza. Érzetre a befecskendezést is állítja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz HoaryFox #91560 üzenetére
Sógorom munkakapcsolatban volt velük és hát látott udvaron olajat palackozó embereket, meg én pl vettem forgalmi alapján náluk féktárcsát oszt a második nem passzoló csere után inkább esztergályoshoz vittem.
Ez nem azt jelenti h kaka, csak soha nem árt az óvatosság és az odafigyelés.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz BigBlackDog #91625 üzenetére
A pattogás kívülről, közelről természetes. Ha belül pattog, akkor keszon betegség
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A webasto sem az olajat melegíti hanem a vízkört, tudtommal. És az audiban van olyan model/felszereltség ami tartalmaz beltéri fűtőszálat. Hangsúlyozom , beltéri.
Webastot lehet utólag beszereltetni olyan 1500-1700 € körül.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz szőröscica #91865 üzenetére
Felesleges. Anno a kezdetekkor Karotta és Robi újdonsága (mert el kell ismerni, hogy a közvetlen és szellemes stílusuk megvolt eye-candy-nek) lett a követendő standard. Csikós megtalálta anno a saját hangját, a többiek csak igyekeznek szolgáltatást nyújtani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tsebacsi #91868 üzenetére
Ne legyünk (ál)naivak. A cikk átment a főszerkesztőn és a vezető szerkesztőn. Utóbbi Winkler. Tehát nem véletlenül van a cikk ott és úgy ahogy.
Az is ide kívánkozik szerintem, hogy mi a fogyasztók is változtunk. Ami megfelelt nekünk pár éve már nem biztos h eléri a szintet. Ez így korrekt - ők lazítottak kicsit a nagyobb elérésért, mi kicsit csalódottabbak lettünk de még mindig olvassuk őket (is).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz BigBlackDog #91919 üzenetére
Ferenc a f@sz h nem a hiba okát kereste meg éveken keresztül, hanem után töltötte az olajat inkább. Te (általános Te!) ne legyél Ferenc.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Az egész cikk kezd #metoo-ra emlékeztetni. Jó hogy nem azt javasolja Zách h itthon autót keresve a zibawwei toyota landikat is interjúvoljam meg csak hogy biztosra menjek Komolyan az eszem megáll.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz rbalint88 #92053 üzenetére
Ennyit feltételeztem. De ha van hivatalos döntés amiben a kárt okozó a felelős, akkor annak terhére az ügyvéd költségét meg lehet téríttetni, nem? Vagy számít ez esetben h a biztosító áll jót a károkozóval szemben?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz kisza25 #92210 üzenetére
bármilyen "active" jelülés nem SUVot takar ott kritérium az 1800+ kg.
(#92218) aero.: kell a szpojler mert kell a leszorító erő, nem beszélve focvisról és rólam akik nem hajlandók videók szintjére lebutulni, olvasni szeretünk és akarunk
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz szőröscica #92347 üzenetére
De látod, viszik mint a fruttit, ez kell az egyszerű embereknek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz EQMontoya #92360 üzenetére
A kombi az autó. Minden más pótlék csak
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Peter.70 #92367 üzenetére
Én eskü inkább ülnék ebbe mint egy spórolósajtós sporkocsiba.
(#92373) joamilestoné : nemtom, de az élet dolgaival is így vagy? Ha nehezen megy a tanulás akkor inkább kikerülöd? Vagy ha a párkapcsolatba gixer van akkor csere jön?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Motion_Blur #92428 üzenetére
Mondjuk vannak olyan szösszenetek mint h a csúcs modelleknél lehet bótolni a szerviz idejére autót, hogy a nagy teljesítmény/luxus kényelem/ bármilyen technikai csúcsteljesítmény tulajdonlása kell hogy visszatermelje a legnagyobb arányban a beleölt mérnöki munkaórát. Amikor megvesz az ember egy luxus autót, annak nem csak olajcseréje van. Pláne nem szakszervizben. A PoHu és bármelyik szaGszerviz a csúcsgépek kiszolgálásakor tételes listán megy végig, nem csak olajat cserél, de folyadékokat pótol, műanyag patentokat cserél meg tucat kisebb dolgot is megcsinál, garanciával a legfehérebb módon gazdaságilag. Ez kerül benne ennyibe.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #92444 üzenetére
Sztoj!
Az LS400 286 LE maximummal jön ki. Így nem nehéz tartós motort gyártani... Ha megnézel egy EU felső kasztot vagy teljesítményben, vagy extrák terén de túlmutat a távol keletin. Mind a kettőnek megvan a maga ára.
Az európai felsőt adó gyártók már abból presztízst csinálnak, hogy minél több új technológia megjelenjen. Aki ezt veszi annak ezzel tisztában kell lennie - mármint h az elsőségnek megvan az ára üzemeltetés oldalon is.De mondom tovább (még ha senkit nem is érdekel amit röfögök ) Mindenki retteg a légrugótól. Pedig egy most 10+ éves konstrukcióba már nem kerül darabja 500€+ munkába. Inkább a fele. Ez is jól bemutatja azt, hogy még használtan is felső kategória, de ésszel tervezve sokkal élhetőbb mint a mostani alsó v közép amibe leszivárognak a dolgok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #92449 üzenetére
De akkor nem érted az emberek vágyait. Sokan pénisz toldaléknak használják és igenis kell nekik valami amit lehet mutogatni mindenki előtt.
Senki nem vonta kétségbe h elég e 286 ló- ne is keverd ide ezt a kérdést. A tény viszont tény marad h a japánok jöttek és sokszor még jönnek is jegyzetelni az európai autószalonra , nem fordítva. Lehet szidni a fejlődést (okkal és ok nélkül) de ezért világvezető még mindig a 3 nagy német. És az is lesz amíg tartják ezt a tendenciát.
Ha pedig nem lenne ere igény, nem létezne a jelenség.
brumi1024: azt hiszem h értelem és érzelem vitájáról van itt szó. Pl az ügyvédemnek most R lexus is van az a4 cabrio mellett. Amint elindultunk Teddyvel közölte h érzi a légrugót és milyen kurva jó (13 éves a kocsi!) és hogy kár h az áram mellett mást nem tud az RX.
MOD
(#92456) aero. : de ezt kell megérteni h amíg a japánnak ez jutott, minden más a németeknél van. Bárki bármit mond is, egy japánt csak aggyal lehet szeretni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz EQMontoya #92461 üzenetére
Na itt
A németek eddig sem akartak hibridet. Most sem akarnak, csak muszáj. Nem keverném ide. Egyszer szívó benzint citálsz egyszer meg hibridet. Mi a következő a sorban, a Samsung hajógyártása v mikró részlege?
A légrugó nem egyenlő a hidrós futóművel A probléma felvetése ugyanaz, de alapjaiban más a rendszer. Mindkettő költséges ha nem törődnek vele, és mindkettőtől retteg a magyar értelmetlenül. Pedig mindkettő nagyon de nagyon jó!
Hogy jön ide a piacok kérdése? Az usa de bármely más piacon is ugyan ez a felállás: a náczik igyekeznek a szív szerinti autókat szállítani, míg a távol keletiek kiküldik a jegyzetfüzetes embereket és lemásolják, vagy továbbfejlesztik azt amit látnak. Ez nem hiba. És az esetek többségében valóban kevésbé igénylik a megoldásaik a törődést a Merkel trióhoz hasonlítva. De nem is azonos a közönség, és a vásárlás oka sem. Egy Ls600 már-már versenyben van, de még mindig nem elég egyedi ahhoz, hogy komoly konkurencia lehessen világméretekben - szerintem.
A CR-t említed mint szopórollert. Itt a teljesség kedvéért meg kellene említeni, hogy a digók megoldásai kifejezetten tartósak és jók! Más kérdés h a Merkel mérnökök tekertek rajta még kicsit és hát a teljesítmény oltárán valamit áldozni kellett. Ez a hosszútávú élettartam hiánya és a felhasználáskori odafigyelés képében jelent meg. De aki nem akart szívvel is szerethető, sorból kilógót venni, az nem vett olyat és talán a mai napig megelégedéssel használja. De ne mondd h egy autóbuzi nem akar titkon egy porsche-t dsg-vel, egy picit megtekert 3.0 v 1.9 tdi-t, vagy csak egy bszott nagy bálnát a road presence , a sebesség vagy bármi okból kifolyólag. Éppen úgy ahogy az igazi autóbuznyák egy Nissan Skyline-ra sem mondana nemet, vagy egy Lancer evo-ra sem. Mind másban jó és mindnek megvan a maga bogara -ra. Azt nem szívesen keverném ide, hogy volt-e visszahívás - azt gondolom amíg nem életveszélyes egy hiba addig a számok és a nyújtott szolgáltatás önmagát magyarázza. Ha sok ember nem tudja felmérni egy autó (a választott autója) üzemeltetésének költségeit, akkor ott nem a gyártó a hibás. Ehhez még lehetne emlegetni a tekergetést ami egy német autónál (amit valamiért a történelmileg érintett országokban etalonként emlegetnek) gyakrabban fordul elő mint egy távol keletinél, máris kész a nyígás. Természetesen adjuk meg ami a királyé: a dél Koreaiak pl az utóbbi időben eszméletlen módon belehúztak és igen csak versenyképesek lettek sok téren.
Azzal hogy mi az elég nem is áll szándékomban vitázni. Én is csak pályára engednék 250LE feletti gépeket. Akár lehetne 200LE is ha nincs mellette súly. De ez megint más történet az én olvasatomban.
A bálnákat , A8-t és 7er-eket nagyon kevés esetben vezetik sofőrök. Amikor megveszi valaki -tapasztalatom szerint- piszkosul nem azt nézi mi a jó a sofőrnek. Magának akarja a mit nyújt a böszme gép. Ha sebesség a fétis akkor az (Vmax) ha 99 irányban állítható masszírozós maláj kurva ülés akkor az de valami mindig van ami a két lábbal a realitás talaján álló embernek nem igazán megérthető. Itt van rögtön a Dán barátom. Panamea. majd 500LE. 3.9 alatt százon, akkora kerámia fékekkel h megmozdítani nem lehet leszerelve. Erre Koppenhágán belül használja a legtöbbet, 2 pici (az idősebb asszem 4 éves) gyerekkel. Nem mellesleg egész Dániában a pályákon 110-s korlátozás van. De neki ez kellett és kész.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robotporszívók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Gaming notebook topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Futás, futópályák
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!