-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Másfél napig nem olvasok fórumot és 400+ HSZ?
Topik tali akkor aréna P2 hátul mint legutóbb?
-
Danke.
Más. Jó alufelnis boltot tud valaki? Egyszerűen nem találok a szekérre megfelelő méretű alufelni. Gyári felni ET45-ös szépen egy síkban van a kasztnival. Találtam pár szép felnit, de azok ET38-asok. Ergo kerekenként 7mm.el beljebb lennének, amivel már szvsz elég kreténül nézne ki a szekér. Gondoltam veszek még egy garnitúra gyárit, de 130-tól indulnak.
-
válasz Richard! #57165 üzenetére
Ph1 Yaris TS. Gyári felni méret.
Bocs srácok, de most nézem, hogy egy kib@szott amatőr, vak láma vagyok. Ez a helyes méret: 5.5Jx15 ET39, 4x100, Center Bore: 54.1 mm. Véletlenül a 14-es adatait néztem ott 45-ös az ET.
Mindenesetre köszi mindenkinek.
Na, de ha már itt vagyunk MOMO felnikről mi a vélemény? Vagy kotródjak át a gumi/felni topikba?
@Saint_: Köszi az info-t.
@rbalint88: Nem rossz bár én azokat a felniket jobb szeretem ahol a küllő kifele hajlik a felni pereme felé, ergo peremes a felni
[ Szerkesztve ]
-
válasz Jaffa75 #57177 üzenetére
Mint kiderült csak 1mm a különbség: ET39 <->ET38. Így nem kell nyomtáv szélsítő. Azokat nem is kerestem még. Meg a kékek ugranak arra, hogyha kilóg a kasztni vonalából a kerék. Most három jelöltem van:
Dotz Mugello Dark:
Dotz Shift Shine
Dotz Freeride Peak
Jöhetnek a szubjektív vélemények.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz Magnum_ #57422 üzenetére
Ilyen nálunk is volt. Fater verdájának az utolsó másfél évét én fizettem, mert én használtam. Utolsó havi törlesztőt befizettem, kiküldték a törzskönyvet és másnap reggelre nyom nélkül eltűnt a ház elől az autó. 5 évig állt ugyan ott minden éjszaka és addig le sem szarták.
-
-
-
Az egész cikknek ez az egyik esszenciája:
"Ha valakinek nem lenne világos: a szálló por néven csúfolt dologhoz a benzines járműveknek nem sok közük van, illetve csak annyi, amennyi gumi- és fékpor bármilyen más autóból is jön. Ez tipikusan a dízelek végterméke, amit szilárdrészecske-emissziónak, még hétköznapibb nyelven koromnak hívunk.
És minél kisebb a részecskeméret (a legmodernebb dízelekben a legkisebb a méret), annál mérgezőbb, mivel áthatol akár a sejtfalon is.
Kicsit rosszabbak a mérőállomások nitrogén-oxid adatai is mostanság, véletlenül ez is a dízelekhez köthető, ha már mindenképpen egy bűnbak járművet akarunk felmutatni a nyomor/spórolás fűtőanyagai helyett." -> Ha rajtam múlna az összes dízel szgk menne szépen egy olvasztó kohóba, aztán Cola-s doboznak talán jók lesznek.[ Szerkesztve ]
-
válasz Jaffa75 #57535 üzenetére
Toyota FB csoportban most osztják az észt a DPF-esek. Azt írta az egyik, hogy tutira ne szarjon be a DPF modul, ezért ki szokta venni és csak vizsgára teszi vissza. Érted?! Vesz egy autót, amit normálisan nem tudna feltartani, ezért mérgezi a környezetét. Na az ilyennek mondanám azt, hogy: "apám, akkor beindítod szépen az olajkályhádat aztán cuppanj szépen rá a kipufogóra és slukkoljál 4-5 mélyet a DPF mentesített szutykodból."
Másik kedvenceim a szmók end csármos majmok.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
-
Mai nap is jól indul. Valami türhő vecsési káposztatermelő paraszt (sajnos nem találok rá jobb jelzőt) ki akarta lopni a bal oldali visszapillantóm tükörlapját.Persze nem sikerült neki, de cserébe hosszában végig repesztette, hogy a jó Isten rakja a kopaszok közé.
Mert ha még drága lenne azt magának kell és azért csinálja. De könyörgöm 1100 Ft egy új tükörlap a boltban... Siralom milyen emberek vannak.
-
-
-
-
válasz gzbotii #58274 üzenetére
Sajnos pont az alatt a 7000km alatt kopott félre, amíg 15-20 fokos szögben állt a kormányod, most beállították jól a futó művet, de a félre kopott gumi elhúzza. Ezt alátamasztja az is, hogy amikor megcserélték a két első kerekedet, akkor nem jobbra, hanem balra húzott.
Nekem ugyan ez van a téligumimmal. Balra ellen kell tartanom a kormányt hogy egyenesen menjek, ellenkező esetben elmegyek jobbra. Utolsó szezonja volt az idei aztán kuka (ezzel a retekkel adta el az előző tulaj). Nyári gumikkal nincs gond, mert amint felkerültek ment is futóműveshez a szekér.
Summa-summárum gumicsere megoldja nálad is remélhetőleg.
-
-
-
-
-
válasz pècsimunkás #60427 üzenetére
Melyik Auris pontosan? (évjárat, felszereltség)
Na mindegy is.
Itt van:
2015 utáni Auris, magyar nyelvű kezelési -> nem Hibridhez
2015 utáni Auris, magyar nyelvű kezelési -> Hibridhez
Letöltés gombbal letöltöd, PDF olvasó kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rugó témához. Ha valaha is veszek, akkor tuti szettet fogok venni nem csak rugót. Egy szettben szépen egymáshoz vannak hangolva az alkatrészek szvsz.
Ja, és japán szekérbe csakis TEIN. Lehet köpködni.
-
-
-
-
-
- 205 LE
- Torsen-diffirenciálmű -
válasz EQMontoya #63102 üzenetére
Olyan mint anno a Chokito volt. Ronda, de finom. Én reménykedem benne, hogy olcsóbb lesz, mint a GT86, mivel ez van tervben következő szekérnek. Mindenesetre a sajtófotók alapján még egy 3 cm-es ültetést elbír elől, hátul. Szerintem a TEIN hamarosan gyártani fog hozzá komplett állítható, ültető szettet.
Ami még érdekel, hogy milyen lesz az a súly/lóerő arány. Ami meg kicsit hiányzik, hogy nem merték meglépni a négykerék hajtást.
[vilike]:a GT86 alapból turbóval megfújva kellett volna, hogy érkezzen véleményem szerint. Ez a szívó boxer, ami benne van nagyon kevés.
-
-
válasz szentkuti11 #63722 üzenetére
Ami a táblákon van feltüntetve szám, az nem csak ajánlott sebesség?
-
-
-
-
-
-
Tiszteletem Urak,
Kedden volt egy kis issue miszerint a kormány erősen rázkódott 110-140 km között, ami valljuk be eléggé zavaró tud lenni. Cimborám tanácsára elmentem a gumi/futómű szerelőjéhez átnézésre. Kiderült, hogy az előző gumis szarul súlyozta ki a felniket, valamint a futómű sem volt helyesen beállítva (kicsit balra húzott az autó). 4 kerék centirozással, valamint a futómű patika beállítása (kb 30 percet szöszmötölt vele az úriember, hogy tökéletes legyen) 10.000 JMF volt.
De ami a lényeg. Ilyen korrekt, normális SZAKEMBEREKKEL (igen, így nagybetűkkel) nagyon régen találkoztam. Mai világban már úgy kell vadászni őket sajnos. Amíg melóztak jókedéjűen eldumálgattunk, adtak sok hasznos info-t etc. Szóval részemről ajánlom őket.
Gumisch.hu Cím: 1162 Budapest, Timur utca 82.
Nem, ez nem egy fizetett hirdetés, csupán a pozitív tapasztalataimat osztom meg veletek.
PS.: Mellékesen a tulaj szabadidejében rally-zik is. VFTS
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen