Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    Múltkor írtam, hogy kapott egy pofont az autóm hátulról.
    Ma hívott a biztosítója az okozónak. Megkérdezte a nő, hogy mi sérült. Mondom, hogy karcos a lökhárító és megnyomta egy helyen a kipufogó felfogatása, görbült maga a kipuff felfogató, meg a hátfal is kapott, mert a pótkerék beszorult.
    Erre kért egy kis türelmet és kb 3 perc várakozás után mondta, hogy beszélt az irodában egy kárszakértővel és 190e Ft-ot tudnak ajánlani, amit utalnának is "gyorsított kárrendezés gyanánt". Mivel fingom nincs, hogy mennyiből csinálja majd meg a szaki, így én maradnék az árajánlatos, számlás, pótszemlés verziónál.

    Ja kis érdekesség és nagy fekete pont a Toyota márkaszerviznek: Sem lakatolással, sem fényezéssel nem foglalkoznak, hanem ledobják a sérült autókat egy alvállalkozó Kft-nek javításra. A gond csak az, hogy ez a cég hírhedten szar munkát ad ki a kezéből.... Szóval egy másik műhelybe fogom vinni, a Toyotába be sem gurulok. Én nagy naivan azt hittem, hogy egy márkaszervizben kötelező az ilyen dolgokat is megcsinálni. Azért megnézném, mikor egy karambolos 40 milliós LS600-at visznek be a trógervagyok Kft-be a gazos telephelyre javításra...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák