-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
3000 felett bármelyik fokozatban elég kellemesen megindul, de 5000 felett érkezik az igazi tűzijáték.
1035 kiló, 172 lóerő. Van benne pár okosítás, ami az eredeti kinézetét nem befolyásolja, sőt...
Gyári V6-os hátsó spoiler, olajhőfok és olajnyomás órák, saválló kipurendszer, állítható keménységű Koni futómű, elől mart EBC tárcsák.
Slusszpoén, hogy tud 6-os átlagot, ha csak úgy utazik az ember, de a 8-9 közötti a reális amennyiben kihasználom a ménest.Vilmos, focvis:
Köszönöm!Snoop-y:
Neked is köszi!
Rendben, akkor ha javul az idő, fotózom.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz krono. #242820 üzenetére
Szia!
Sejtesem szerint Neked is PH1-es Clio RS-ed van ezek szerint.
En is keresem ra a megoldast, meg eredmenyre nem jutottam, de engem is erint a problema, baromi idegesito, ezert keresem szinten a megoldast.
Elvileg van egy Laguna, aminek a fojtoszelepe jo hozza, kaptam egy telefonszamot, aki tud errol informalni.
Felhivom a heten, ha erdemleges a dolog, akkor irok Neked PM-ben.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz krono. #242825 üzenetére
Olvastam a korábbi hsz-ed, hogy van egy tarcsi lökhárítód és akkor már kezdett körvonalazódni, hogy Neked sem az 1,2-es piacolós van.
Ha henkölős a Laguna TB, akkor számomra sem opció, vagy fullgyári marad vagy akkor valami betegetebb megoldás lesz helyette.
Igen, tag vagyok.A faceliftes elektromosnak is ahogy olvasom ugyanúgy nyűgös a viselkedése idővel, szóval ezt speciel elb@szták anno a Rönyónál.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz krono. #242827 üzenetére
Na igen, arra nekem is fáj a fogam, de a csiga kit sem elvetendo, bar akkor a karakter nagyon valtozik. De hat valamit valamiert.
Most eloszor az ismert aprosagokat akarom helyrehozni, hogy gyari allapotban legyen es megbizhatoan teljesitsen minden helyzetben, aztan ha tovabbra is viszket a tenyerem, akkor meglatjuk. (na meg, hogy marad-e, mert amilyen hulye allat vagyok, allandoan cserelgetem a vasakat, mert minden elerheto alomautom ki akarom meg fiatalon probalni )Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Hátha tudtok segíteni egy kicsit off, de talán mégsem kérdésben.
Szükségem lenne végre a kis műhelyembe egy rendes, alap funkciókat ellátó multiméterre.
Házkörüli mérésekre és autóban előforduló problémákra, semmi különlegesség nem lényeg, csak ezeket tudja abszolválni mérési tartományban és megbízhatóan, a lehető legjobb áron.
Ezek közül melyik lenne elegendő/megfelelő a célra: [link] ?Nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #244075 üzenetére
Pont ma rendeltem meg Alirol, amit simonjoe ajanlott, bar maximalisan felesleges ekkora tudas, de ennyiert hadd jojjon. Mindenki dicserte, a marka hivatalos shopjabol huztam be, remelem bevalik.
De ez is jo vetel, ami lesz az Aldiban, koszi, hogy eszedbe jutott.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz simonjoe #244080 üzenetére
A hivatalos Aneng store-bol rendeltem meg, 13 dolcsi lett postaval, de ahogy neztem igy is boven meger ennyit, foleg ha mindent, amit a specben emlitenek tudni is fog.
Koszi az ajanlast!Egyuttal behuztam a felnikhez Alin egy szett felnikupakot meg alu kozpontosito gyurut is.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
A mai estem nem ugy alakult, ahogy terveztem.
Eppen indultam haza, amikor is eszleltem, hogy elotte az uton egy auto majd szeretne balra kanyarodni egy alsobbrebdu utcaba, igy lassitottam. Viszont ekkor meglattam a tukorben, hogy jon irdatlan tempoval egy mento, fenykurt, minden jatszott, igy hat lemenekultem elole jobbra, hogy el tudjam engedni. Viszont mivel gurultam es csak ugy tudtam kivitelezni, ahogy, ezert a balra kanyarodni akaro, allo auto melle erkeztem meg, aki amikor meglatta a mentot, reflexbol jobbra huzta nagygazzal es telibe csapta a lassan melle megerkezo autom.
Azok a feheres reszek ugy neztem lejonnek egy ronggyal egyebkent.
Irtunk betetlapot, ami meg nalam van, mert a kotvenyszamom nem tudtam rairni (ceges, csak egy zoldkartyam van, amivel nem mentem sokra), szoval hetfon kapja o is kezhez. Egyebkent nagyon keszseges volt es sajnalta, nem lesz itt gond, nem nagy a kar (foleg az o autojan, amin egy horzsolas van csak a lokos oldalan...), de nekem sajnos szepen vegighorpadt a hatso ajto es mogotte az iv is, biztos nem lesz olcso.
A kerdes, hogy erdemes ilyenkor rairni, hogy a csaj elismeri a felelosseget vagy a biztosito majd ugyis szemlez, intezi es kiderul mire jutnak?
Sosem volt meg ilyenben reszem, foleg ilyen szituban, amikor egy mento elol menekultunk mindketten.Koszonom a segitseget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Eppen ezert is gondoltam ra, hogy alapvetoen nem lenyeg, mert kesobb visszakozhat meg minden egyeb, nem tudom elorebb lennenk-e ezzel egyaltalan...foleg, hogy csak utolag tudnank rairni. Szoban elismerte, meg nem akadekoskodott, csak elegge betett igy pentek estere, hogy szerencsetlen ceges verdat legyaktak egy ilyen szituban.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ma összeállt a kisautó.
Persze még van vele munka, több kisebb-nagyobb dolog hátravan, de az összkép már nem igen fog változni.
Iszonyat vagány lett azt kell mondanom.
Többi kép itt: [link]Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz cOxeR #248160 üzenetére
A gyári OZ F1-es felniket ledobtam róla és jött ez az egyedi színnel felújított OZ Superleggera meg persze új gumik.
4kg-ot sikerült kerekenként lefaragni (16,1-ről 12,1-re) a rugózatlan tömegből, ami elképesztően jó és persze rendesen érezni is a változást.
Próbaképpen feltekertem a Konikat legkeményebb állásba... hát elkapott a tengeribetegség ezen a remek vidéki úton, annyira átadott minden egyenetlenséget.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #248165 üzenetére
Igen, ajánlott egy kecskeméti szaki egy céget Pécelen, akik 2 nap alatt meg is csinálták, olyan lett, mint az új, lehet még kicsit tartósabb is, korrekt áron.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248167 üzenetére
15x7-es méret ET37-es, eredetileg ezüst volt, de nem volt már szép a fényezés, egyik felnin meg felpukkant belül a festés, így jöhetett egyből az egyedi szín, mindig is ilyen bronzos árnyalatot akartam. Nagyon jól mutat élőben, gyári bronzhoz képest világosabb és több benne a metál szemcse is, így kevésbé veszik el a fekete kasztni alatt, de mégsem túl diszkós. Ja és mérlegen 5,3 kg darabja, szeleppel együtt, zsírj új Toyo TR1-es gumikkal pedig 12,1 kg-ra jöttek ki, készre szerelve. Ennél lentebb már csak nagyon drágán lenne, ez pedig alkalmi vétel volt (felnik 150, fényezés 40, kupakok és tehermentesítők 8).
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248535 üzenetére
macilaci-val úgy fest rávilágítottunk egy eddig fel nem fedezett problémára.
Még jó, hogy az előző tulaja a Clio-t elvitte nyáron műszakizni, mert a sárga féknyereg, sárga Konival eléggé kibassza az ember szemét. (bár a rugó fekete... ). És most a bronzos OZ is csak odavonzza a tekintetet.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248540 üzenetére
Szóval ha rakok bele egy turbót, akkor sárgára kell fényezni, azt nem veszik észre.
Sosem értettem miért szórakoztak az autóddal...mondjuk itt a mi környékünkön amikor vittem műszakizni az MR2-ket, annyira meg voltak hatódva a látványtól, hogy szerintem bármi felett is elsiklottak volna, mert fogalmuk sem volt, hogy mi a lóf...sz ez.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz cOxeR #248829 üzenetére
Ilyen filmréteg anyum autóján is megjelent idén, akárhol és akármivel mostuk érintésmentesben, nem jött le, kézzel, szivaccsal és ronggyal kellett levakarni róla. Azóta szerencsére nem tért vissza.
Azóta sem értem mi a túró lehetett, de ugyanez az okádék eredmény maradt minden mosás után.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #248832 üzenetére
Na de nem is ugyanaz az autó van alatta...az olasz vonalaktól a hab is könnyebben olvad.
Szerencsére nekem a két bevált mosó az stabil (bízom benne az is marad), legalább ennyi jóság legyen már a mai világban.MasterMark:
Idehaza a kettő között még van különbség?[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboldi #251519 üzenetére
Jo nektek, Kecskemeten a Shell kutakon konkretan nem ertem mi folyik az arstop eltorlese ota. Mazlim van, mert epp 95-os van, de azon kivul semmi mar napok ota, draga is, raadasul most vezettek be a 20 000 Ft-os tankolasi korlatot, amig volt sapkas cucc, tolthettel amennyi jolesett.
Mintha az egesz forditva mukodne megint. Itt legalabbis.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szabonagyur #251532 üzenetére
Sajnos a ceges kartyaval, ami oda szol, nem igazan van egyeb lehetosegem. Ezt elfelejtettem kiemelni, ez a problema fo okozoja.
Jadro:
Ugy plane nehez behozni barmit is, ha konkretan nincs mit eladni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szabonagyur #251536 üzenetére
Szamomra is meglepo, hogy Kecskemetre nem jut el az uzemanyag, pedig eleg frekventalt varos, konnyen megkozelitheto Battarol is...
Mas:
Ma eszembe jutto, hogy a Clio RS-rol le kene szedni az akkusarut, mert hetek ota ugy all a garazsban es biztos jot tesz neki. Szerencsere poccre indult, jarattam kicsit, fuggetlenul attol, hogy nem szeretem az ilyesmit, meg nem is optimalis. El akartam vinni teletankolni, de a rengeteg eso miatt ugy felazott az udvar, hogy szanaszet qrnam az udvart mire kifordulok, kihajtok, igy elvetettem az otletet.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Igy mar rendben lesz, tobbi jargany is kibirta igy a telet, majd a szezon elott rarakom az Aldi-s okostoltot es tuti lesz.
Tudom, hogy nem optimalis allo helyben egy par percig jaratni, nem is a toltes miatt tettem, csak hogy kicsit atmozgassa magat a motor, ha mar menni nem tudtam vele. Tavasszal olajcserevel nyitok, addig meg mar nem igen lesz beinditva, max. ha lesz valami nagyon szep es szaraz ido, akkor tankolas/mosas kombo a program. Ha nem, akkor igy telel at.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz SpaceKombajn #251937 üzenetére
Ismereteim szerint végleges kivonást online nem tudsz intézni, ahhoz kell hivatalos bontási engedély (azt hiszem kell hozzá, de nem biztos) és azzal bemenni a kormányablakba, rendszámmal és forgalmival együtt, ahol elintézik.
Qru megelőzött.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz sutszi #252964 üzenetére
Szia,
Én pl. a Design Kft-nél szoktam, mivel kecskeméti vagyok, de szerintem érdemes lehet más, hasonló profilú hulladékgazdálkozdási helyi erőt is megkérdezni, hogy van-e lehetőség.
Itt ingyenes a leadás, gondolom jó biznisz, így nincs pofájuk lehúzni a népet, ellenben a fagyállót drágábban veszik át, mint amennyiért megveszed az újat a boltban.
Benzinkúton ritka, ahogy írták is csak kijelölt MOL kutaknál van, amik aránylag közel vannak vagy frekventáltak a battai finomító irányába.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #256774 üzenetére
& focvis:
Na ez lehetséges, ha legközelebb látok egyet jobban megvizsgálom.
Más:
Ma kollega nem tul regi 4-es Octijaval mentunk ebedelni. Nem Laurent&Klement, de valami iszonyat izlesesen felszerelt darab, krem szovetbelso, 3 zonas klima, hatul rolokkal es ulesfutessel, a muszerfalon es az ajtokon is szemrevalo betetek. El tudnam viselni, bar az zavart, hogy valami jobb hatul mar cicergett benne.
Nekem most egy 3.5-os Octi jutott (honvedelmi es rendeszeti vezeto edisun ), 1,5 TSI 150 pacis 6-os manual, tetszik, eltorpoltem rajta, hogy a lizing vegen be kene huzni, megtartani vagy tovabbadni (ez meg a nagy aremelesek elott lett beszerezve). Elkepeszto, hogy 6 literes atlagokkal elmegy, pedig jelenleg nagyreszt palyazok es sietek.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz molnarpeter #256778 üzenetére
Meglehet venni, igen, Business Lease-esek a verdak. Ha majd odakerulok megkerdezem, hogy mi a matek, aztan meglatjuk.
Jobban foglalkoztat az a teny, hogy vajon milyet enged majd a policy konfiguralni, ha a cserere kerul sor. Bedobtam, hogy azert egy Giulia lenne az igazi, de felek hiaba.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CactuS #256795 üzenetére
Nyerészkedést szinte kizárnám, de ha oda jutunk, akkor majd tájékozódom ezzel kapcsolatban és meglátjuk mi lesz belőle. De én is ezen gondolatmenet alapján jegyeztem fel a fejemben a lehetőséget.
Snoop-y:
Nem kell azonnal támadásnak venni, megírták a többiek is, hogy Pirelli, nem voltam kellően tájékozott, hogy ez a márka/típus ennek a gyártónak a terméke, alapvetően pedig egy baromi nagy Scorpion felirat ilyen tipikus kínai brandnek tűnt számomra.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
húsvét és a jó idő örömére én is beújítottam a Clio RS mellé egy másik játékszert.
Bakancslistás volt, mind a szín, mind a kompresszor, így adta magát a lehetőség.
Nos, az tiszta számomra, hogy ez közel sem olyan egyszerű és betonbiztos autó, mint a Clio, lesz vele egy kis munka (apróságok, nem mechanikai).
Viszont valami eszetlen gép ez, főleg, ha visszarakom alá a gyári rugóit és nem akar felakadni minden fűszálon majd.
Teljes JCW kit, tehát portolt hengerfej, módosított szívó és kipufogó oldal, kisebb kompresszor szíjtárcsa, nagyobb injektorok, elöl nagyobb fék és fékszervo, így padon mérve 210 paci, 245 nyúlmókus. Üvegtető, csomó extra, meglepően nagyautós tud lenni nyugodt gurulásnál. Aztán koppan a gáz és az áll is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Így egyben intézek Mindenkinek egy nagy köszönömöt. Örülök, hogy többeteket megmozgatott, tényleg nagyon emocionális jószág. És igen, a menettulajdonságai nehezen értelmezhetőek, pont emiatt kéri a sperrt, ha jófiú lesz, meg is kapja.
Illetve kitérek a kérdésekre is:
kisza25:
Még kettő, de a Clio menni fog, mert kettőre nincs kapacitásom, illetve még merő luxus lenne két ilyen ritkaságot tartogatni.focvis:
Pedig miattad is vettem, hiszen ez nincs benne a 3F-ben.cOxeR:
Szerencsére ezek a köznépi vélemények nem igen érdekelnek, eddig minden ilyen autóm megosztó volt (MX-5 NB, MR2 mk3, Clio 2 RS), mindig addig tart a szájhúzás, amíg be nem ülnek egy körre. Hazafelé jött mögöttem két fiatal srác egy E46 320d-vel, ahogy kiértünk a négysávosra elrúgtam. Majd visszalassultam, mert a segítőt (édesanyám), be kellett várni, de a srácok ahogy elmentek mellettem nem győztek lájkokat mutogatni, hogy nem semmi a kis hörcsög.Vilmos:
Nos...a tegnapi körülményekben még kishíján tudott is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Van gyári 6-os váltó is, ami sperres, igen, kb. 300 ezer környéke plusz munka.
Illetve lehet venni a nyitott diffibe sperresítő kitet, ami munkával együtt kb. 250 körül áll meg.
Most még vannak bőven fontosabb dolgok, amiket meg akarok csinálni (nem csak autós dolgok), így ez későbbre marad, viszont alternatívák akadnak legalább.focvis:
Na igen, nekem is hely és időhiány a legfőbb probléma. Az utánajárást élvezem, közben tanulok és sok remek embert ismerek meg, de anyagilag is megterhelő tud lenni (Cliohoz másfél hónapos tortúra után, hatalmas szerencsével vettem meg Európa utolsó új bal első dobbetétjét 40 ezer forintért. ).
Élveznéd a hangját az biztos, bár nem durrog, de azon kívül mindent is tud a kis Clio.Ha a Mini érdekel bárkit is, akkor az ápr. 29-i PP-n kint leszek vele.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Szépen indult a munkahét azt kell mondjam.
Mentem átgumiztatni a cégest, 800 méterre a céltól meg a nénje úgy gondolta, hogy ő most nem fog engem észrevenni és a parkoló felhajtóról telibe verte az Oktávot...
Észleltem, hogy valami baj lesz, próbáltam behúzni a belső sávba az autót, de hiába.
Tippre 1,5-2 millió lesz, ajtó nem is nyitható, de legalább zár a kp., küszöb, ajtó, hátsó ív off, felniről csak egy pici festéket húzott le, menetképes teljesen hála Istennek.
Hölgyemény elismerte, az indok alapján látta, hogy az előttem lévő elmegy előtte, engem nem is vett észre és nekiindult a nagyvilágnak.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz MC Pite #262188 üzenetére
Céges szerencsére, nem spilázták túl a főniék a dolgot, én rendben vagyok, ennyi számít.
Egyébként igen, rohadtul hiányzott, oké, bírok vele menni, de lássuk be a céget reprezentálni ez így alkalmatlan, vagy falhoz állok vagy a dolgozói parkolóban bújok el.A hölgy nem értette miért mondom neki, hogy ha a sajátom lenne akkor kicsit kevésbé lennék kedves...
Ő könnyen megúszta, az Alteanak kicsit lehorzsolta a lökös bal oldalán a dukkót meg a balos ködfényszórója tört be.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Gergőke88 #263193 üzenetére
Ilyenkor azért megfordul a fejemben, hogy a kiszerelt csomagtérajtó teleszkópot nem lenne hülyeség a lábtérben tartani ilyen esetekre.
Valszeg elmeszelnének a francba, de az ilyen ijesztgetős gumicsizmás agresszor paraszt két foggal később talán visszavenne.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz MC Pite #264642 üzenetére
Azt nem art tisztazni azert, hogy a kaphato ultetorugok kemenysege igen ritkan ter el a gyari rugo ertekeitol, egyedul a hossza mas, esetleg progressziv kialakitasu, hogy a rovidules okozta feluteseket tompitsa a torony es az utasok iranyaba. A problemat inkabb az tudja okozni, hogy a gyari lengescsillapitok nem az optimalis tartomanyban dolgoznak egy ultetorugoval, ezert erezheto, hogy nem az igazi az osszhang.
focvis eseteben a Bilstein lengescsillapitok az Eibach Pro-Kit-tel is baratok, ahogy Gergoke88 is irta, gyarilag is szereltek ezzel a setuppal, epp ezert a magassagon es a sin/fekvorendor paroson atugratason kivul semmi mas elonye nincs a standard rugonak.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok,
végül az Astra mellett döntöttem, a Golf és az Octavia szoftveres nyűgjei és magas ára miatt inkább hazárdírozok egyet, ha már ennyire dicsérték a teszteken a gépet.
Én is nyilván kipróbáltam, tetszik, sok okos dolog van benne és ha már lúd, akkor Elegance szint lett, 8-as Aisin automatával. 3 henger, igaz...de ennyit kibírok, nem vészes a hangja.
Június elején veszem át, utána ha érdekel Titeket, akkor szívesen írok majd a gyakorlati tapasztalatokról pár sort.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #266701 üzenetére
& Qru:
1,2 Puretech turbóbenya, 130 ló. Kicsivel lassabb, mint a 150 lovas Oktávom most, de leheletnyi, nem számottevő.
Ha lesz topictali a közeljövőben, szívesen felgurulok vele Kecskemétről, aztán lehet tesztelni.kisza25:
Céges, a legjobb autómárka, mint tudjuk.
De teljesen egyedi választás volt. Nekem bejön így Stellantisosodva a márka, az Astra-ban tényleg úgy érződik, hogy mindkettő márkából a javát tartották meg.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz radi8tor #266707 üzenetére
Igen, tetszett, hogy az Elegance-ba már raktak valami világosabb üléshuzatot, ez a félbőr egészen kellemes, főleg az AGR üléssel kombinálva.
bulikavagyok:
Köszi!
Ez a legdrábább szín a listáról, kobaltkék gyöngyház.szőröscica:
Köszi!
Nos igen, azért egy Golf-hoz képest kicsit gyengébb a beltéri anyagok minősége, de ennyit el tudok nézni neki, ezen a felszereltségen már nem fáj annyira.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz radi8tor #267235 üzenetére
Ja, igen, ahogy mondod, itt akkora erőket úgysem tudsz kifejteni, de azért egy ilyen negyedes Multi Socket is elbir 110-120 Nm-t roncsolódás nélkül. Ha meg netán szétqrod, 10 éven belül számla ellenében úgyis kicserélik kb kérdés nélkül.
Meglehetősen stabilan fog rá a vele kompatibilis csavarfejekre, bár tény, hogy elnyalt vagy korrodált csavart nem biztos, hogy ezzel tudsz leghatékonyabban megoldani.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kisza25 #268174 üzenetére
Ugyanígy jártam a szép, új Astrámmal...leraktam az udvaron a parkolóhelyemre, ami egy kisebb fa tövében van, tök jó, mert árnyékot ad. Erre reggel megyek le és a szélvédő telibe van f...sva. De nem tudom mi lehetett, mert a mosóban a kefe nyelével tudtam lekaparni az üvegről, úgy rá volt gyógyulva.
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
- Mi Door and Window Sensor 2 Alza garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen