-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Két helyen vélek még rozsdát felfedezni az autón, az egyik a tanktöltő nyílás mellett a tanksapka rögzítésénél, illetve a vezetőajtó alsó éle korrodált.
A tanksapkánál elhatároztam, hogy veszek rozsdaátalakító csodát és azzal otthon megokosítom + lefújom, mivel nem látható helyen van, viszont az ajtót jó lenne rendesen helyre tenni.
Ez nagyságrendileg milyen folyamatot és költségeket jelenthet?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Felteszem itt is kérdésem, hátha hamarabb lelek választ:
Peugeot 206-os 1.4 benyás 8szelepes 75 lóerős autóról volna szó.
Mostanában hidegen nem igazán akar elsőre indulni, ha el is indul, akkor kb. 400-as fordulatról küzdi fel magát alapjáratra, mint egy haldokló maratonista.
Mi lehet a hiba forrása vajon?
Akksi kb. 2 éves, gyertyák 6000-el ezelőtt voltak cserélve, olajban, szűrőkben 1000 km van.Előferdülhet, hogy a fojtószelep koszolódott el?
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Anyum kocsija (Peugeot 206 1.4 benzin 8V 2007) elkezdett rendetlenkedni, hidegen nehezen indul, csak 2-3 próbálkozás után vagy elsőre is, de akkor gázadással csak.
Tegnap kitisztítottam a fojtószelepet, volt rajta egy kis gané, na azóta ha már indul, akkor azt szépen teszi, nem esik le a fordulat és küzdi fel magát alapjáratra, viszont ugyan úgy megmaradt a jelenség.
Gyertyákban 6.000 km, olajban alig 2.000 km van, akksi is 2 éves maximum.
Kerestem még az alapjárati motort, mert elvileg ebben az autóban az szeret megkotlani, de sehol sem leltem.Ti mire gondoltok?
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Az itt egy rugó mindössze, amihez semmi sem kapcsolódik, csak a fojtószelepet húzza vissza zárt állásba. Tudom, mert amikor szétszedtem, azt is megtakarítottam.
Mondjuk a lefotózott csatlakozóval felszerelt elemen van, amiben a fojtószelep is, az elég cumi, mert akkor gondolom külön nem cserélhető.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #31455 üzenetére
Még azt nem, de ha jól nézem ez is ott van nem messze a fojtószeleptől, emlékszem rá.
Akkor ezt is vegyem le és pucoljam ki?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #31458 üzenetére
Fojtószelep sem volt iszonyatosan retkes, mármint ahhoz képest, mint amit a neten felleltem képeket, mégis sokat javított a hidegindításkor jelentkező fordulatszám-beesésen indítózás után.
Mindegy egy próbát megér, más nem elgurul egy szakihoz.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Rendeltem egy ilyet: [link]
Vajon van is haszna vagy inkább csak dísznek jó?
A környezetemben akad Volkswagen, Peugeot, Renault és Alfa Romeo, ezekhez vajon ez megfelel sima kódolvasásra és törlésre?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Mindenképp be lesz vetve, mert még anyum 206-osán lehet is könnyen ECU-t resetelni (hibakódot törölni) egy pár órás akkulevétellel, de pl. a Renault-mból se ártana megtudni mi a bökkenő, amiért a service lámpa világít, bár arra tényleg kíváncsi leszek, hogy a CAN-CLIP-hez mit szól. Volkswagen, Alfa meg gondolom alap kellene, hogy legyen, egyik sem egy nagyon egyedi rendszer, majd elválik.
lenko:
Minden kiderül amint ideér.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz deicide #31961 üzenetére
Nálunk Öcsöd közepére beb@sztak egy VÉDÁ-t, mivel a 44-es szeli keresztül kis falumat, ezért muszáj volt nekik.
Pont egy zebrát is lát a kamerarendszer, na tegnap épp jövök a futásból, lihegek veszettül, látom, hogy a Corollás pacák előzi a kocsisort...teszi ezt a VÉDA alatt, a zebrán keresztül. Na mondom ebből tuti sztárfotó készült.
Erre rá 1 percre meg Aston Martin Vanquish kabrió, gyöngyházbordó, 4 fiatal benne és dudálva, visítozva hajtanak el alatta...persze külföldi rendszámmal. Micsoda állatok vannak.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ma megnéztem egy autót, pontosabban egy 1.9dCi Laguna-t.
Teljesen rendben valónak találtam, egy dolgot nem tudok mire vélni, de Ti biztos tudtok rá válaszolni.
Indításnál elég erősen megremegteti a kasztnit a motor és alapjáraton is jobban remeg mint a megszokott, ha viszont 1000-re emelem a fordulatot már szép sima, nem remeg picit se. Ezt mi okozhatja?
Kuplung puha és jó helyen fog, váltó pontos, leállításnál nem hallottam csattanó hangot. Magas fordulaton a tükröt bámulva nem füstölt, szépen ment.
Ennek tudatában megéri a gép? Nagyon drága buli ez a remegés vagy egyszerűbb gond?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #33270 üzenetére
& roberto:
Én is erre gondoltam egyből amikor ott voltam, szóval akkor jó helyen tapogatóztam ezek szerint.
Egyébként ritka szép autó, csodálkoztam is, hogy ilyen ennyi méterrel van, sehol sincs leütve, semmi hibakód és minden elektronika működik.w333:
Na ne idegelj.trassher:
Én nem észleltem, pedig direkt figyeltem.
Mondjuk ha netán cserés is, akkor se egy ökör tétel a mostani árakhoz képest ahogy megnéztem, mert számoltam minden eshetőséggel.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Nincs ilyen traktor feelingje abszolút.
Meg igazából semmi extra hangja nincs, csak jobban remeg a kasztni, mint azt én természetesnek gondolnám, és mint írtam is, ha egy picit is emelem a fordulatot máris kisimul.
295.000 van benne, 242-nél volt benne kuplung cserélve, a kettőstömegűt nem tudom cserélték-e akkor.Renault topicban alapvetően nem írnak rosszat a dCi-ről, meg egyébként sem hallom kényesebbnek, mint bármilyen másik modern dízelt. Nyilván nem kannás üzemanyagot töltök bele, meg rendszeresen megkapja amit kér, ezek meglétével elmondások szerint semmivel sem rosszabb, mint a kortársai.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #33282 üzenetére
Úgy legyen, azt a kötelező cserékkel meg tudom olcsón ejteni.
Mondjuk mivel ezzel már 2-3 évre tervezek, ezért valószínűleg elviszem egy teljes átvizsgálásra is egy szervizbe, úgy, hogy én is ott vagyok.
De messzemenően a legjobb állapotú autó, amiben ültem mostanában, pedig voltak nála közel kétszer drágábbak is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
840 átírással együtt, 2005-ös, Privilége felszereltség.
Annyiért én már inkább egy picit hozzádobva S60 2.4 D5-öt vennék. Vettem is volna, csak inkább maradok a talajon és majd szépen apránként jutok el egy Volverig. Nekem a Passat a fiatal menő gyerekek menő verdája, amivel alaptalanul vágnak fel, na meg maga az unalom.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #34116 üzenetére
Egyébként én nagyon elgondolkodtam, hogy a kereskedés autóit ezen opció behúzásával rakom fel.
Sok ember most úgyis kipróbálja, hogy jujj, ilyen is van, aztán szépen megnézi az autóinkat, amiket amúgy lehet nem is tekintene meg.
(Amennyiben ez másnak még nem jutott eszébe, a szerzői jogdíjakról priviben egyeztessünk. )LógaGéza:
Na mondom én...[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Gondolom találnék választ a kérdésemre ha nekilátnék a keresésnek, de biztos, ami biztos, inkább kérdezek.
Régebbi traffi esetében, mekkora sebességtúllépésnél számíthatok csekkre?
Ma jöttem haza és egy tanyasornál éles kanyar, előtte 60-as tábla, majd a kanyarból kijövet látom a hófehér civil Fabia-t, benne meg ott csillog a mérő. 80 alatt mentem óra szerint az tuti, amikor realizálódott, hogy abból mérnek, akkor olyan 70-ig tudtam lassítani kb.
Előfordulhat, hogy megúszom bünti nélkül?Köszönöm a választ!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Koszonom mindenkinek az infot es a nyugtatast, remeljuk meguszom. Alapvetoen betartom a hatarokat vagy max 10-el lepem tul, de itt ismertem a tajat, tudtam, hogy par haz az ut szelen, annak is a fele ures, hat nem annyira szoktam lassitani az ott autozhato 85-90-nel. De ugy latszik ezt ok is tudjak...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Lakóhelyem (Öcsöd, ha ez mond bárkinek is valamit, JNSZ-Békés megye hátárán) környékén tud valaki jó autószervizt/szerelőt, aki nem horror áron dolgozik (értsd 10-12 ezer óránként) és megbízható, érti a dolgát?
Elvinném a Lagunám, mert a klíma összesz@rta magát, én a kompresszorra gyanakszom, de nyilván nem értek annyira hozzá, hogy ezt biztosra tudjam mondani. Illetve a kötelezőket is el kellene végezni.Voltam a szolnoki Omcar márkaszervizben, de fél óráért 6000-et számláztak és közölték azt, amit már tudtam, hogy nem jó a klíma...Ja és vigyem be egész napra, 20-ért szétkapják, aztán majd kiderül mi a baja és akkor fizethetem az alkatrészt meg a szerelést, hát meg a f@szomat.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #35892 üzenetére
Mondtam, hogy nem jó, legyenek szívesek megoldani.
Most ebben az esetben, ha már előre bejelentkeztem és körülírtam a problémát, sőt kiemeltem, hogy akár nagyobb baj is lehet, ők pedig áment mondtak, hogy vigyem nyugodtan, megoldják, akkor vagy oldják meg vagy hozzá se nyúljanak.
Amit csináltak: elvileg raktak bele gázt, jó, nem működik, valami más baja van, ennyi.
Majd mikor kérdeztem, hogy akkor mi lehet? Hát most ennyit csináltunk, a hasad is sok dologtól fájhat, szét kellene szedni.
Milyen meglepő, hiszen ezért hoztam, hogy olyat tegyenek és olyat mondjanak, amit én otthon nem tudok kivitelezni, ezért kértem szabadnapot és előre időpontot.
Na mindegy, így is, úgy is megcsináltatom, csak valahogy az ilyentől falra tudok mászni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Okés, legyen így, elvinnem úgyis el kell, mert klíma nélkül beledöglök az utastérbe. A többit majd meglátom rájuk bízom-e.
Egyéb:
Létezik valami olyan megoldás, ami egyben tud BT kihangosítást és transzmitter képességeket is?
Persze Ebay-en találtam ezer meg egy félét, csak ahogy elnézem a nagyjáról ordít a minőség.
Ugyanis a gyári CD-táras, navis, kormányról vezérlős egységet nem lenne szívem kidobni, de a kihangosítás és a telefonról zenehallgatás meg nagyon hiányzik.kalmanchris:
Látom valaki átlátja a helyzetet.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #35900 üzenetére
A jó lett volna, ha lett volna aznap-ot eltaláltad, de az, hogy olcsó legyen, azt nem feltétlen vártam.
A lényeg, hogy fűteni tud, így megfagyni télen nem fogok benne.Köszönöm amúgy a téma boncolgatását, tudom, hogy kicsit túl nagyok az elvárásaim, lehet talán mert tőlem mindig azt várják el, hogy azonnal legyen minden és már akaratlanul is erre alapozok.
Esetleg valami tanács a kihangosítós transzmitter ügyben?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #37207 üzenetére
A hivatalos szöveg szerint nem kötelezhető az ember garancia ideje alatt sem, hogy márkaszervizbe vigye a gépet, ha számlával tudja igazolni, hogy ami belekerült az gyári vagy azzal megegyező alkatrész volt ez idő alatt. Pont most volt egy ilyesféle ügyünk, azért vagyok ennyire felvilágosult (bár én szívem szerint elküldtem volna a sunyiba az ügyfelet...).
Amúgy alapvetően ott cseszik el azzal, hogy egyáltalán nem járnak márkaszervizbe, főleg újabb autók esetén, hogy se diag, se semmi nem történik az időszakos szerviznél a sufniban, és azért be kell látni, hogy van benne éppen elég bizbasz, amiket olykor jó ha lecsekkolnak. Szerintem.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Gabesz87 #37288 üzenetére
Helló!
Sajnos nem tudom máshol miként van, de nálunk az a módi, hogy alapvető esetben úgy egyezünk meg a vevővel beszámítás esetén, hogy akkor hagyja ott a régi autót, amikor jön az újért (kivétel ha mondjuk gyártásrendelt és hónapokkal később ér be a gép, az ez idő alatt bekövetkező értékcsökkenést pedig nem akarja benyelni a vevő és tudja nélkülözni a verdáját, mert akkor nálunk hagyja).
A vételár fennmaradó részét mi is elkérjük előre, nem az átvételkor fizeti a vevő, ugyanis mi senki helyett sem finanszírozunk be autót, ahhoz pedig, hogy a papírjait az importőr kiadja és vihessük forgalomba helyezni, ugye rendezettnek kell lennie pénzügyileg.
Nagyságrendileg ennyi, nyilván máshol lehet másképp, de mi (én is), ezt tartom a legkorrektebbnek.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Édesanyám 206-osában (1,4 benzin, 8 szelep) most cseréltünk vezérlést, hosszbordást, váltóolajat, fékfolyadékot és első féktárcsát betétekkel.
Nos amiket észleltem mostanról és korábbról:A féktárcsák baromi melegek leállás után (Ezt okozhatja hogy még kicsit fog, mert nincs összekopva és majd megjavul?)
Amióta év elején olajcserén volt hidegen nehezen indul (utána már nincs gond), most, hogy a szíjak is cserélve voltak szinte egyáltalán nem, csakis kis gázadásra. Akkor volt üzemanyagszűrő is cserélve, Renault-s szerelőm azt tanácsolta, hogy vegyek jobb minőségűt, lehet az okozza a problémát, fojtószelepet megtakarítottam, azzal nem lehet gond.
És végül az alapjárat ingadozik. Áll az autó és látom a mutatón, hogy mozog, van, hogy rendesen beremeg a gép, mert beejti alaposan.Ha tudnátok valami tanáccsal vagy bármivel szolgálni azt megköszönném!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Felteszem még egyszer a kérdést, hátha most nem siklik el felette a közösség.
Nos anyumnak van egy 2007-es 1,4 8 szelepes 206-os Peugeot-ja. Év elején volt olajcserén, akkor kapott Total Quartz 5W40-et, meg olaj-, levegő-, üzemanyag- és pollenszűrőt is.
Ezután elkezdett érdekesen viselkedni, ami abban merül ki, hogy több órás állás után, hidegen cseszik elindulni, van mikor 2, 3 indítózás után köhögősen életre kel, van amikor csak úgy, ha adok egy kis gázfröccsöt. Ha jár 15-30 mp-et és leállítom, majd újra beindítom már szépen pöccre röffen, felpörög és esik vissza alapjáratra a fordulatszám.
Hibakód nincs, gyertyák tavaly 10.000 km-el ezelőtt voltak cserélve, Bosch került bele.
Most, hogy vezérlés, hosszbordás is cserélve lett, még rosszabb lett a helyzet.Mi a fene okozhatja? Én a gyertya, üzemanyaszűrő, esetleg akksi vonalon mozgok, de igazából fogalmam sincs.
Ha esetleg van valakinek valami ötlete, kérem ne tartsa magában! Előre is nagyon köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz roberto211 #42533 üzenetére
Rendben van, megnézzük.
A Densoval úgyis jó a tapasztalatom és nem is drága, veszek egy készletet.Viperator:
De abban az esetben nem mindig kellene, hogy fennálljon a probléma? Esetemben pedig csakis hideg indításnál van.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Skillet #42539 üzenetére
De én voltam, Filtron került bele.
A szerelő, aki a Lagunámat csinálta, az mondta, hogy ő ezzel kezdené, mert azóta hülyéskedik a gép, amióta az a gyáriról erre lett cserélve.
Holnap veszek egy MANN-t, aztán berakjuk...
Azért biztos, ami biztos, a többi tanácsot is elrakom, ami nem kerül költségbe, azokon végigmegyek.Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Na igen, ez tényleg jellemző. Még a régi Lagunámmal indultam haza Szolnokon, csúcsforgalom ugyebár kifelé a városból és a főúton belső sávban lámpától indulásnál elszállt a hajtás (az osztómű és a féltengely csatlakozás elnyalódott). Mikor tudatosult bennem, hogy gáz van, kiszálltam, de akkor már cirka 1 perce állt a gép az út közepén, de legalábbis lassan gurult. Kiszálltam, öltönyben elkezdtem letolni a közel másfél tonnás vasat a belsőből csúcsforgalomban...És a kutya se segített volna, lassított volna, hogy eltakarodhassak mihamarabb onnan, pedig több tucat autós és még annál is több gyalogos volt ott (plázák, buszpálya környéke). És persze a saroktól már szépen elgurultam addigra, szóval megvolt a crossfit edzés aznapra.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Igen, azt vettem, közel 8.000 km bele is ment május vége óta.
Elvégeztem rajta kb. minden szükséges dolgot, hogy megbízhatóan menjen, idénre ami kiadást tervezek az a fékfolyadék csere, hátsó futóműszilentek cseréje (alkatrész már megvan), futóműállítás és két téli gumi a két kopott helyére.
Jövőre meg a klíma kap generált, mert sajnos nem működik. Szerelőm kicserélte a kompresszor környékén az összes kábelt, mert gányolva volt és teljesen korrodáltak is voltak, de nem javult meg. Gombnyomásra nem kapcsol a kompresszor, de ez idén már nem derül ki. Lehet csak nincs gáz és emiatt nem is indítja a szaki szerint vagy valami hibakód ragadt be, mert amúgy jónak tűnik a rendszer. Remélem nem a típushiba, hogy a kondenzátort lyukasra koptatta a terelő műanyag...bár legalább az konkrét volna és a csere megoldaná.
Ezen kívül nagyon jó, bár kicsit hajós a futómű, de baromi kényelmes és tágas (nyáron 2 országúti bringát szállítottam benne és fesztivál alatt a csomagtérben aludtam), jól megy és 5 liter alatt eljárok vele 100-110-es utazóval. Ha kicsit feszesebb lenne (és működne a klíma ), akkor nem is tudnék belekötni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Olyasmi, igen. Bár a szilentcserétől várok némi javulást, mert totál szét vannak menve és ha kis víz is éri már úgy kopog, mint jehova tanúi egy vasárnap délután az ajtón.
Nekem lekopogom nincs baj a motorral és perifériáival, bár ez nem 8.000 km után lesz úgy sem releváns.Ha rendszer lesz hosszú távon ebből a topictaliból, akkor jobb anyagi helyzetben majd felmegyek már én is. Igaz 160 km, de ilyen talicskája úgy sincs senkinek és jó lenne tudni kik vannak az avatarok mögött.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz szőröscica #45428 üzenetére
Egy Primera azt hiszem, igaz?
Akkor aterzed a problemat.Igen neki volt, de talan eladta, mert elegge kiborult amikor nem lett koltsegmentes az uzemeltetes. Valami valto problem remlik, amihez neki is volt koze, hogy komolyabba valt.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv!
Múlt héten belső wellnest tartottam és leápoltam minden felületet a verdán (bőrt, műanyagokat, gumi elemeket), kapcsolóknál is fültisztítóval por- és koszmentesítés, stb.
Ez lett az eredmény: [link]
(A szürke Laguna belsejét nézzétek, a bordó helyére érkezett ő).
Nos azt hiszem az előző tulajokat is vállveregetés illeti, amiért így vigyáztak rá, bár még tudtam rajta javítani. 2005-ös autó, 303.000 km-el.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Tegnap végre sikerült kiműteni a Lageszból az EGR-t, vehetek is másikat, mert úgy be volt rohadva, hogy csak maradandó sérülés árán jött ki a drága. Kikapartam a szívótorokból már egy marék olajos kormot, de még van dolog.
Most azon vagyok, hogy egy bontott EGR-t vadásszak a régi helyére.A kérdés:
Megéri elforgatni az EGR-t a verdában, ezáltal úgymond kiiktatni a rendszerből? Sok pro és kontra érv akad és én már nem tudom mit higgyek.Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Eddig sokat mentem vele, meg a fene se tudja, hogy ha új melóm lesz mennyit fogok, de a 4,5-ös átlagom ha megugrik picit, akkor egye fene.
Mondjuk sokan pont fogyasztás csökkenést írnak, meg hogy fickósabb lesz a motor tőle.Majd kiderül, csak sikerüljön szerezni EGR-t, meg tömítést.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz EQMontoya #46131 üzenetére
Arra a kis 1,4-es Pozsi 206-ost hasznalom, a Lagesszal meloba jarok/tam, meg hosszabb turakra.
Csodasak amugy ezek az alkatreszesek...Hivom oket, hogy latom van fajin EGR-juk, kellene, mennek erte. Jah van, de meg benne a motorba, nem tudjak kijon-e. Hat kosz bazzeg, akkor sokkal elorebb vagyunk. Persze a hirdetesben szepen megtisztitott darab van lefotozva.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Srácok!
Először is gratulálok Skillet-nek a trónörököshöz!
És egy kérdés:
Mikor megvettem az autót is már ilyen volt a szélvédő mögötti VIN. Ez mitől keletkezhetett, illetve nem okoz gondot? (Mondjuk forgalomba helyezte a kereskedő, akitől vettem, németből behozott, de ugye épp most megy a diskurzus erről...)
Esetleg lehet valamit kezdeni vele, hogy ne legyen is ronda?Köszönöm!
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- nVidia tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen