-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Peter.70 #141829 üzenetére
Családban volt Audi A6 amiben ilyen volt a kézifék. Még az előző tulajnál befolyt a gomb mellé/alá egy kis cukros üdítő, az eredmény már faternál jelentkezett amikor egyszer csak megragadt rögzített állásban.
A start/stop és a TPMS mellé ez is felfér a dobogóra mint az egyik legidegesítőbb és haszontalanabb fejlesztés.
mod: én az elektromos kézifékről vakeráltam
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz brumi1024 #141867 üzenetére
Ha benzin és modern akkor szerintem a 3 féle 100-asból érdemes csak tankolni (MOL, OMV, Shell), legalábbis én mióta meg van az autó csak így teszek.
Évi 10-12e km-es futásnál kibírom. Főleg hogy a fogyi 5.5-6 liter között szokott lenni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integrale #142395 üzenetére
Én azon csodálkozom hogy Pistáék szóba álltak vele... undorító módon itt is megpróbálta ráerőltetni a saját hitvallását másokra. Annyira nulla volt a speedzone-os srácok mellett hogy már a nézőnek kínos...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Levegőszűrőt nem cseréltek?
1.2 munkaóra, hát azért van bőr ha ez csak egy sima olajcsere volt + átnézés amíg lecsöpög.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #154211 üzenetére
Ja hogy dízel volt az i30? Azt hittem hogy benzin valamiért.
Én is tapasztalom hogy papíron hiába erősebb, és másfélszer nyomatékosabb a céges 1.5dCi, a Jetta a kis 1.2 TSI-vel sokkal jobban autózható.
110LE/260Nm vs 105LE/175Nm
Mindegyik EURO V és az önsúly is ugyanaz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha már H.bandika, múltkor jót mosolyogtam amikor meglepődött hogy a saját házában is Schneider Electric elektromos berendezések vannak és mittomén paksi szélerőmű vezérlőjében is látott egy ilyen kötődobozt.
Látszott rajta hogy soha nem látott, hallott még erről, pedig Ő az ungarishe elektromos Pápa!
Mennek itt nagy osztások NULLA szaktudás és gyakorlat nélkül, csak mer' azt olvastam...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"a hatalmas indítómotor beindítja a benzinmotort, s oda pörgeti a fordulatszámát, hogy a már pörgő váltófogaskerekekkel szinkronba hozza a benzinmotor váltóoldali sebességét, s amikor a két rendszer fordulatszám-eltérése 20 1/min-en belül van, bekattintja a benzinmotor felőli váltó első fokozatát.
Innentől a két motor együtt húz"Ilyenkor mindig az jut eszembe hogy mondjuk egy -10 fokos átfogyott benzinmotor milyen nagy lelkesedéssel állhat neki húzni.. lásd korábban írták hogy GTE-ben is ilyen 50-60 fokos az olaj mert nincs ideje üzemi hőfokra melegedni, sok a ki-bekapcsolás, a melegedés/kihűlés szinte folyamatos.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz stickermajom #155628 üzenetére
Jetta 1+ hete a garázsban, inkább a céges törjön, de ha nem muszáj nem megyünk sehova, ha igen akkor megkerülve a várost. A héten minden nap(!!) láttam balesetet Szfváron is jellemzően lámpánál ráfutásost, és akkor ez még nem Pest.. öreg mamák/papák is elővették a 25 éves Swifteket..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gajdán Tanár úr az E10-ről: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz yodamester10 #156073 üzenetére
6-7 millió elhízott, tohonya, lusta ember van ebben az országban.
Azaz semmit nem tehetsz kb.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
hábandi értelmes videó: [link] (mivel 80%-ban nem ő beszél)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #156187 üzenetére
Nem ártana feltüntetni a honlapon hogy van ilyen is, vizsgálati jegyőkönyv pl nincs róla.
De ez a 98-as érdekes lehet, 100+ oktán és 0,5% etanol tartalom.
Lehet váltok 100-as MOL-ról
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qtya123 #156504 üzenetére
Más motorkóddal jönnek majd az új Swiftek és más felszereltségi szintekkel.
Az átlagos áremelkedés 4-500e Ft lesz majd.
A napokban söpörték ki az utolsó Swift Sportokat, 5.490M-ért, mert jön az új 6.790M-ért!
Suzuki gyak. kinyírja a Swiftet. Ahogy az összes autógyártó is a kisautóit.
Nem éri meg őket gyártani.De az az 1.2 szívó örök élet lesz, mild hibriddel is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #156481 üzenetére
Egy a baj, magánszemélynek nem ennyi az ára.
Ez ilyen hahun duplán áthúzott ár. Ami akkor annyi ha a bolygók együttállása megfelelő (cégnek, fix finanszírozási konstukcióval).
Qtya123: ilyen, Vitara, Scross is mennek fel fél millával.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz anorche1 #162020 üzenetére
Olajbeöntőnél nem tudsz benézni hogy van-e olajsár?
Amit instant megtehetsz hogy rögtön olajcsere olcsó olaj, olcsó olajszűrő. Mész vele 500km-t, legyen benne rendesen autópályás menés is, aztán csere minőségi olajra.
Én azt tippelem hogy nagy baja nem lehet 3-4 év alatt az olajnak, főleg ha 7-8-9e km megy bele. Kivéve ha csak rövidtávokat ment vele.
Dluinet: hagyni kell kicsöpögni... tisztességes olajcsere fél óra
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Cégesbe cseréltem egy pollenszűrőt: [link]
Picit megtévesztő mert a régi aktívszenes, nade nem ennyire
1 év / 20e km
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Baszki, nem kellett volna belinkelned ezeket
bár a V6 2.5 Lexus IS250 FL nálam még mindig előzi ezekethasználtan 5M-ig tényleg olyat veszel hogy megszólal
én akkor vennék új autót (főleg 11m-ért) ha nyugdíjas lennék, vagy a cégem finanszírozná
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #199813 üzenetére
Ez most kb. a duplája.
Tudom meg nekem 1 éve lett volna. Aztán el lett tolva +1 évvel, de ez is kuka.
Most már csak nyűg mindkettőnknek, sanszos hogy inkább világ végére utazás lesz belőle
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Spash-ben az 1.25 DDiS mennyire vehető?
Konkrétan ez a példány érdekelne, napi 2x20km ingázásra asszonynak.Ha igaz 10, max. 15e-ként cserélték az olajat és ránézésre van gazdája.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz koxkids #249631 üzenetére
Szerintem holnap, de legkésőbb pár napon belül eltörlik az ársapkát.
Elég jó írás a témában:
KARD facebook:
58 perce
"Aki nézi a focimeccsek szünetében az egy perces fideszhíradót, az le is tudja fordítani, mi lesz most:
1. Elengedik az üzemanyagok árstopját, mert nyilvánvaló, hogy ez a helyzet nem tartható.
2. A dolgot Brüsszelre meg az ellenzékre fogják, hisz most fogadta el a nemzetközi közösség az orosz olajra kivetett ársapkát, amely ugyan közvetlenül nem érinti a mi ellátásunkat (hacsak Putyó azt nem mondja, hogy ennyiért nekünk se szállít, de az nagyobb gond lenne, lásd alább), de ez nem számít. Csak az, hogy az érv, igazságtartalmától függetlenül elég egyszerű ahhoz, hogy a híveket le lehessen nyugtatni. Mást lassan nem kell, mert aki próbált mostanában tankolni, annak beugrik, hogy a kommunista időkben is sok mindennek rögzített volt az ára, cserébe nem is volt belőle.
A dologban az a csavar, hogy a kivezetésnek az új embargós csomagra fogása még nem is teljesen valótlan. A korlátozás része ugyanis, hogy orosz olajból finomított terméket (benzin, gázolaj) az országon belül forgalmazhatsz, de nem exportálhatod. A MOL pedig üzemszerűen ezt csinálja, még csak nem is klasszikus nyerészkedési céllal, hanem a termelését optimalizálandó. Két finomítójából a nagyobbik (Százhalombatta, Magyarország) inkább dízelolajat, a kisebbik (Pozsony, Szlovákia) inkább benzint finomít a Barátság vezeték két ágán érkező orosz olajból. A két terméket most a két ország közt "keverik", így juttatnak Magyarországra és Szlovákiába is mindkét anyagból. Ebből Szlovákia ellátása a kisebb gond: ott nincs árkorlátozás, tehát oda mind Schwechatról, mind a cseh és lengyel finomítókból megéri szállítani - hozzánk meg persze sehonnan.
Ha ez a százhalombatta-pozsonyi munkamegosztás kényszerűen leáll, akkor vagy gazdaságtalanabbul (kevesebbet termelve) lehet a hazai piacra üzemanyagot termelni, vagy van elég gázolaj, de benzin nincs. Egyik sem vállalható a jelenlegi helyzetben, az elengedés tehát kötelező lépésnek tűnik, a kérdés már csak a "mikor". Elvileg persze az is lehetőség, hogy a benzin ársapkáját megszüntetik, a dízelét meg fenntartják, de ez túl sok járulékos feszültséget visz a rendszerbe (konkrétabban: nem hiányzik nekik, hogy a narancstábor benzines fele utálni kezdje a dízelest), szóval ennek kicsi az esélye.
"Brüsszel tehet róla", "az ellenzék megszavazta" - erre a narratívára tessék felkészülni a hírekben, társadalmi (oppardon: fidesz) célú hirdetésekben, youtube-videók előtti szpotokban és a meccsek szüneteiben, talán még óriásplakátokon is. És még csak nem is 100% marhaság, csak olyan 80 - az ugyanis pont most látszik, hogy embargó nélkül is bedől a rendszer.
Persze ha - mint fent említettem lehetőségként - Putyó ennyiért nem ad olajat se Százhalombattára, se Pozsonyba, akkor eleve baj lesz. Akkor hirtelen és kapkodva kell majd valahogy üzembe helyezni az Adria-vezetéket, meg tele tartályhajókat hozatni a horvátországi végébe, a kikötőbe, plusz átállítani a finomítót uráliról Brent-olajra. Ezt persze eddig is meg kellett volna tenni, de hát akkor mit szólt volna a nagy KGB-s testvér a kéthetenkénti moszkvai Szíjjártó-viziten. Amíg pedig ez a lánc be nem indul, pont annyi üzemanyag lesz itthon, amennyi a stratégiai tartalék (ja, hogy abból már az ársapka fenntartására el is használunk, bocs), meg amennyit piaci alapon tartálykocsin el lehet hozni Schwechat, a csehek meg a románok még le nem kötött kapacitásából."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Szfvári NSZ Autószerviz-el kapcsolatban van már valakinek közvetlen tapasztalata?
A napokban viszem hozzájuk az autót egy teljes körű átvizsgálásra, DE címet se írásban, se telefonban nem kaptam szal konkrétan nem tudom hova kell menni , és sehol nincs fent a címük. Ez nekem egy kissé gyanús.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem sokan mentek hozzájuk csak úgy random (főleg mióta TikTok-on fel lett kapva), ha ismered a srác hozzáállását akkor még érthető is lehet. Csak a bökkenő az hogy nekem időpontom van hozzá, cím nélkül
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asztalos klub
- Windows 10
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Futás, futópályák
- Autós kamerák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Memóriakártya topic
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen