-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz raczger #90958 üzenetére
Sőt nekem már az is elég ha a garázs elé beállok orral, már akkor sem fagy rá semmi az szélvédőre, pedig felülről nincs védve hozzá kell tenni hogy ilyen a "terep": [link] [link] szal oldalról is védve van.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Van/volt itt már valakinek Nissan Leaf?
Itt elég jók a személyes tapasztalatok.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #91308 üzenetére
Köszönöm!
Akksi degradáció elég kemény sajnos, főleg gen1 autóknál... egy új akksi meg 2,1-2,2 milla...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #91311 üzenetére
Hétköznap 2x10km, hétvégén 2x30km vagy 2x60km felváltva.
Mivel a gen1 Leaf-eket nem forgalmazták itthon ezért külföldről kell behozni őket. Viszont jellemzően 80% akku kapacitás körül/alatt vannak ezek a 6-7 éves autók és a következő 5 év alatt pedig 60%-ra csökenne. Az már nagyon alacsony hatótáv.
gen2 Leaf pedig már jóval drágább.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Magnum_ #91320 üzenetére
Elég lenne, csak miután kifingott benne az akksi, kb. fel lehet gyújtani az autót mert semmit nem fog érni.
Tisztán elektromosat szeretnék, szerettem volna. De úgy látom hogy még 4-5 évet várnom kell arra hogy megbízható akkuval legyenek 3.5-4M körül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mit vennétek 3M-ig, az alábbi paraméterekkel:
- szívó benzin, min. 100 lóerő
- évjárat 2010/2011-től
- C szegmens körüli méret vagy nagyobb, min. 350 literes csomagtérrel
- hahu ársáv közepétől, szóval megkímélt és jól felszerelt legyenStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #91373 üzenetére
KIA-nál hogy él a 7 év gari? Végig márkaszervizbe kell hozzá hordani gondolom.
Ceed-ből nyilván 2013-as modellév jöhet szóba, oda már elég szűk a 3Mazt elfelejtettem írni hogy megbízható is legyen minél kevesebb hibalehetőséggel, szóval az összkerék, automata, boxer kombó nem fér bele persze köszönöm a tippet
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Osztrák rendőrök így sz*patják a magyar autósokat: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #91777 üzenetére
Ez oké, de gondolj bele mi lenne itthon ha csak úgy lefoglálnák a külföldi autókat, mondva csinált okokra hivatkozva + ezek a több ezer eurós büntik nem is értem hogy tehetik ez meg egyébként, az most mindegy hogy nepperekről van szó, nem tehet különbséget a rendőr.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz barnam_ #91910 üzenetére
Ehhez még tegyél hozzá kb. 2km sort és akkor megkapod hogy mi van itt minden reggel. Látom mert én pont az ellenkező irányba megyek fel a pályára. Délután 2-fél3 körül meg nagy ívben el kell kerülni a környéket a műszakváltás miatt..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #92029 üzenetére
Rakj még hozzá és vegyél egy panelt, add ki és a bevételből lízingelj egy autót, én így csinálnám. Ha ekkora összeget csak simán elköltesz, pár év alatt hatalmasat amortizálódik, ha egy lakásba fekteted akkor jó eséllyel hosszabb távon is megmarad az értéke + fix havi bevételed van belőle.
Persze ehhez még kéne zsebből 3M minimum.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tudtok esetleg megbízható statisztikát linkelni arról hogy az elmúlt pár évben hogy változott az autó gyártók / konszernek európai részesedése? passenger car only
Ennél frissebbet nem találtam: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szőröscica #92419 üzenetére
Fater ugyanebben a cipőben jár. Van neki egy 2.0PDTDI mutitronic A6 avant (2009 v 2010), de mivel az elmúlt 3 évben több alkalommal is megállt alatta az autó + most kellett kettőstömegűt cserélni, gondolkozik hogy kiszáll belőle, mert ha a váltó is megfosik, csak a felújítás fél misi.
Elmentünk nézni neki új Ceedet, S-Crosst. Mindig az volt az első mondata hogy hát szép meg új meg minden de na... szóval le is mondott egy időre a cseréről, de most meg az új Dustert akarja megnézni, valszeg attól se fog elájulni
hozzáteszem hogy az Audit nem újonnan vette, hanem Weltautonál 6 évesen, ki tudja hány tulajjal... előtte mindig új autó voltak (Trabant, Lada 1500, Swift, G Astra), amiknek soha nem is volt semmi bajuk, mert ha leesett a hó inkább nem ment be dolgozni, ennyi vigyáz az autóira. Az Audi is patika kívül, belül, csak műszakilag egy hulladék
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #92424 üzenetére
Azért ahhoz hasonlítjuk, mert ilyen 5M a határ. Tudom, nem korrekt. Csak megértem a kollegát hogy miért is ragaszkodik a megbízhatatlan foshoz, azért mert attól még kurva kényelmes, fekszi az utat ahogy kell, biztonságos, és dög. Csak ha megáll alattad, ez mind hirtelen semmit nem ér...
bitpork: soha nem értettem hogy milyen elgadható magyarázat van arra hogy egy prémium autó fenntartása mondjuk 10x annyi mint egy budget-é? abba is olaj kell meg hűtővíz, mitől 700e Ft egy Volvo CX90 időszakos szervíze???? mert annyi...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
KGFB ügyben kérném a segítségeteket.
Netrisken keresztül 02.07-én igényeltem a biztosítást, Aegon lett a nyerő, aznap este meg is kötöttem. Pár nap múlva a netrisk oldaláról letölthetővé vált az Aegon biztosítási ajánlata, 2 példányban (biztosító, biztosított). Ezeken a keltezés és aláírás rublika üresen volt hagyva, ezért szépen aláírtam őket, viszont nem volt egyértelmű hogy milyen módon kell ezt visszaküldenem a biztosítóhoz, ezért az Aegon honlapján chatben megkérdeztem. Az volt válasz hogy nem kell visszaküldeni a papírokat... na most akkor hogyisvanez? Emailben semmilyen szerződést nem kaptam, kötvényszámom sincs. Hogy igazolom a rendőrnek hogy van élő biztosításom?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szőröscica #94334 üzenetére
+ koszos a pedál
Viccet félretéve, szerintem alaposan lemosva kéne megfotózni az autót, rendesen kézzel, a felniket, szárazra törölve stb... szerintem ez is sokat számít.
A sok duma szeintem jó, de tényleg többségnek nem számít, nincs rá igénye, sok neki az infó..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #94477 üzenetére
Honnan rendelted?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #94480 üzenetére
Köszi, 3.500 körül vannak, egész jó ár.
Lehet rendelek egyet, viszont akkor már egy festék réteg mérőt is hozzácsapnék.
Ezek közül melyik lehet korrekt?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #94757 üzenetére
Nekem nem kell mondani, az egyik autó majd 2 hete a garázsban áll, a másik meg a garázs előtt
A céges meg kapja az ívet, több centi vastagon figyel már rajta a ráfagyott sós latyak. De nem tudok mit tenni, ha most délután leveretem, holnap reggel -20-ban vagy nem nyitom ki az ajtót vagy a kéderrel együtt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #96093 üzenetére
Szerintem a motor a legjobb része az autónak:
"Menetteljesítmények tekintetében viszont nem lehet okunk panaszra. A kis motor úgy viszi a Logant, mint egy 1,4-es – csak éppen már 2500-tól úgy húz, mint ahogy az 4500-tól húzna. Így aztán elég viszonylag ritkán nyúlnunk a kissé akadós ötfokozatú váltóhoz. Mindez az üresen csupán egy tonnás tömeg érdeme, amelynek számlájára írható a gyári adatoknál is jobb, 10,5 másodperces 0-100-as gyorsulás. Okunk tehát nincs panaszra a menetdinamikát illetően, és ezúttal fogyasztás tekintetében is egészen jól teljesített a kis háromhengeres. Ugyan vannak nála hatékonyabb motorok is a piacon, az 5,5 literes normafogyasztásunk abszolút nem eget rengető, ráadásul egy 100 kilométeres városi etap során is sikerült 6 liter alatt tartanunk az étvágyat."
A legnagyobb baj - mint az összes Dacia-nál - a hangszigetelés hiánya, és az igénytelen belső tér.
Faternak hetek óta nézegetjük az új Dustert, de ami még elfogadható lenne (1.6 szívó Prestige), arra 5-6 hónapos várólista van. Az már elfogadható, de alatta hányiger ahogy kívül-belül kinézek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szabonagyur #96174 üzenetére
Igen, ott azért -4-5 fok volt egész nap.
Itt Szfváron még szél se volt, reggelre esett 2cm hó ami el is olvadt. Lófütty.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szőröscica #96256 üzenetére
Mennyi a kalkulált teljes hatótávod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz stickermajom #96899 üzenetére
1M-ig térít.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Speeedfire #97045 üzenetére
Akkor volt a zeniten amikor megvette az i3-at és jöttek róla az első videók. Azok nagyon f*szák voltak, de mióta "ebből él", azóta nagyot esett a színvonal, ezekkel 10-15 perces videókkal.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz EQMontoya #97378 üzenetére
Nyilván vissza kell vennie másodszorra is, mert ez így már bűncselekmény. Papírja van róla hogy milyen hibákkal rendelkezik az autó és azokat elhallgatva adta el. Vajon mit hitt? Lesz olyan hülye aki lenyeli és csengei a milliókat a javításra vígan?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #97583 üzenetére
Komoly hirdetés, 2 db képpel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Cicero #98263 üzenetére
Hogy-hogy Mazda 2-re esett a választásod?
Ennyiért már vehettél volna egy megkímélt FL (2008-) gombóc Swiftet leszervizelve, még most se késő ha meg tudsz tőle szabadulni
Gondolom miután megvetted az volt az első hogy minden folyadékot cseréltél. Milyen volt az olaj ami lejött?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Ukrajnai háború
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest