Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz kisza25 #96093 üzenetére

    Szerintem a motor a legjobb része az autónak:

    "Menetteljesítmények tekintetében viszont nem lehet okunk panaszra. A kis motor úgy viszi a Logant, mint egy 1,4-es – csak éppen már 2500-tól úgy húz, mint ahogy az 4500-tól húzna. Így aztán elég viszonylag ritkán nyúlnunk a kissé akadós ötfokozatú váltóhoz. Mindez az üresen csupán egy tonnás tömeg érdeme, amelynek számlájára írható a gyári adatoknál is jobb, 10,5 másodperces 0-100-as gyorsulás. Okunk tehát nincs panaszra a menetdinamikát illetően, és ezúttal fogyasztás tekintetében is egészen jól teljesített a kis háromhengeres. Ugyan vannak nála hatékonyabb motorok is a piacon, az 5,5 literes normafogyasztásunk abszolút nem eget rengető, ráadásul egy 100 kilométeres városi etap során is sikerült 6 liter alatt tartanunk az étvágyat."

    A legnagyobb baj - mint az összes Dacia-nál - a hangszigetelés hiánya, és az igénytelen belső tér.

    Faternak hetek óta nézegetjük az új Dustert, de ami még elfogadható lenne (1.6 szívó Prestige), arra 5-6 hónapos várólista van. Az már elfogadható, de alatta hányiger ahogy kívül-belül kinézek :(

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Új hozzászólás Aktív témák