-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz molnarpeter #95551 üzenetére
A generátor/aksi práos már lett nézetve, semmi gond nincs velük még. Normál izzó az utolsó pár több mint egy évet bírt, csak ugye a fényerő nem volt az igazi. Az után kezdtem el használni a premiumokat, amik meg ugye kicsit hamar feladják. A 2. páros után mérettem be a generátort, aksit.
Azért egy próbát megér a védelem, köszi.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-v-
addikt
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #95554 üzenetére
+1 nagyon jó a fénye és az élettartama is hosszú, csak ajánlani tudom !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
-
DeadMeat
veterán
válasz BigBlackDog #95554 üzenetére
Igen, meg is rendeltem, meg a biztonság kedvéért egy tulfesz védőt is. Ártani nem árt. Köszönöm a segítséget!
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
BigBlackDog
veterán
válasz #46372352 #95562 üzenetére
"Fényerőben pedig elenyésző a különbség."
Akkor rossz "noname"-t próbáltam, nálam elég durva különbség volt színhőmérsékletben és fényerőben is érezhető javulást hozott a márkásabb izzó. Értelemszerűen elképzelhetőnek tartom, hogy az olcsóbbak között is van kiemelkedő fényerejű.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #95564 üzenetére
Más. Az NC nagyobb, komfortosabb és kevéssé gokart.
Értéktartásuk elég jó, sokat már nem lehet rajta bukni, az NA-k ára már inkább felfelé mozog.Fejtér kevés van, a kormány közel van az üléshez (combban sincs emiatt sok hely) és hosszában is korlátozott az ülés állíthatósága. Szóval ha valaki nagyon hosszú lábakkal rendelkezik, vagy nagyon magas, az nem fér be.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #95574 üzenetére
Hát még a 140 lovas 1.4 tsi is kap majdnem egy másodpercet az 1.8 MX5-től 100-ig.
Persze, autópályán kényelmesebb, mert sokkal kevesebbet forog a turbós, de az MX5 súlyelőnye nagyon sokat számít dinamikában. Főleg városban, amikor nem 100-ról kell megindulni, hanem 0-ról, rengeteget számít, hogy szinte mindenkinél 200kg-val könnyebb vagy.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #95576 üzenetére
A 8.2 kb. az 1.8 NB szintje. Egyébként igen, ez hétköznapi szinten bőven mindenre elég.
De azt, hogy futóműben, váltóban mennyivel van egy Golf fölött, csak akkor érzed, ha beülsz. És elég sokkal.
A nyitott tető meg önmagában egy komoly feeling.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #95519 üzenetére
Nem volt átírva a kocsi (mivel nepper vitte el sokáig nem is volt) a nyilvántartásban ezért még mi szerepeltünk. Tehát ők nem hibáztak, mert a lekért adatok alapján küldték a büntetéseket. Amint igazoltuk, hogy eladva nem is vt ebből gond senkinél csak a Hegyvidék adta ki egy ügyvédnek hogy írjon egy fenyegető levelet. Aztán a mi jogászunk felvette a kapcsolatot vele és elég gyorsan elhalt az ügy .
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Termi16
őstag
Szombaton sikerült végre tesztvezetni az új Leaf-et.
Lehet, hogy nekem voltak túl nagyok az elvárásaim, de számomra kalap kaki volt.
Párom is vezette, ő odáig volt érte.Mondjuk nekem a fő bajom az volt, hogy a hátsó felem nem fért bele a vezetőülésbe, a két szélén ültem.
Illetve nincs elég jól szigetelve a kabin, ezért a szélzaj irtó zavaró már kb 80 környékén. Oké, mást nem is hallasz, de akkor is.Amúgy megy mint a veszedelem, de abból sem érzel semmit, csak a szélzajt.
A gyorsulás olyan mozdony-szerű, igazából nem egy húde jó érzés, csak simán megindul és megy. 50-nél rálépsz és 3 másodperc múlva 100-on vagy, juhu.
Belül meg olyan semmilyen, inkább a kisautók anyagminőségéhez volt közel, mintsem akár egy kompakthoz.
Ami mondjuk tényleg 10/10 volt, az az e-pedál. Frankón úgy fékez, meg megtartja a kocsit, hogy fékpedálra nulla szükség van, és nem kell nyomiskodni meg 200 méterre a lámpa előtt már lassitani, ez a része nagyon pöpec.
Elvileg pro tippet kaptunk a kereskedőtől, miszerint ma vagy holnap emelnek 6%-os az áron, és hogy akkor foglalózni kéne, dehát igy kell a fenének.
Legmagasabb Tekna felszereltséggel de automata parkolás nélkül és csak bőr-szövet kárpittal ~9,6 lett volna az ára.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
EQMontoya
veterán
Pedig meglepően ott van, érdemes megnézni, milyen vastag az ajtó.
Pont azért, hogy nyitott tetővel is merev legyen, brutál mennyiségű acél van alattad/körülötted, nem véletlenül nehéz ahhoz képest, hogy mennyire pici. (1050kg körül van az NB, ami mondjuk egy 5 ajtós Polo súlya)Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #95587 üzenetére
Borultam már meg autóval, azóta más szemmel nézem ezeket a járgányokat. Nem erről szól tudom, hanem a szabadság érzésről, ahogy susog a szél körülötted... Tény, hogy masszív csak egyszerűen nincs meg a biztonságérzetem mert folyton az lebeg a szemem előtt, - a rossz tapasztalatom miatt - hogy ha fejre állok ez nem véd meg.
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
Na szerdára bejelentkeztem gumicserére, elvileg BP-en napközben a 2 hetes előrejelzést nézve 9 fok felett lesz az időjárás mindig, éjszaka lesznek csak 2-3 fokok.
Termi16: Nem tudom ki hogy van vele, de ha már elektromos én előbb vennék használtan ~8-ért egy fullos i3-at mint azt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Termi16
őstag
válasz B-L-A-C-K #95599 üzenetére
A kamu mérés szerint 378km-t.
Állitólag egy újságiró ment vele 400-at csak városban, persze tojással a pedál alatt, folyamatosan visszatöltve a fékezgetéssel stb...
Valós hatótáv, nem finomkodva, normálisan használva 300 km körül van nyáron, városban, télen meg 250 km. De ennél jóval több is lehet, ha tényleg nem nyomod neki és figyelsz néhány dologra.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000