-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
Inkább már nem is mondom, hogy az automata váltó is tetszett a donor mondeoban.
Meg kell keresnem a születési anyakönyvi kivonatomat, mert úgy összezavartatok, hogy nem is tudom hány éves lehetek. Ezeket olvasva 60-70 közé tippelnék.
Nekem a kombik jutottak
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23674 üzenetére
Így van, ezt már a cselekedeteim is mutatják.
pedig egy 3 ajtós renault 11 1.6D-t elfogadnék. Valami gyerekkori defekt.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Én ilyet vennék most csordogálni. Mondjuk a színe ennek nem tetszik, meg nem is kombi, de legalább hihetetlenül csúnya.
Bár remélem a elektromosan dönthető hátsóüléssor és a rükvercbe kapcsoláskor lebillenő visszapillantó is benne az extra listában. Gázt kidobni belőle. De mos tmit vegyen az ember, ha hátsókerekes autót akar, ami nem BMW, nem Mercedes, az túl mainstream.
Van egy nagy előnye, belülről nem látszik, hogy milyen ronda kívülről.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23682 üzenetére
Abból most nem találtam eladót, 2.9-cel full extrásan. Az tényleg szebb. Mint valami japán Toyota Chaser. Most már vissza se bírok nézni a békára
(#23683) EQMontoya : IS200? Az valami bevásárló autó? Nálam autó méretnél egy megkötés van: Az árért a lehető legnagyobb.
(#23684) Nkboy : Az nem ez a kategória árban. Mindig mondják az ésszerűséget, nekem kb 3 scorpionyi alkatrészem van itthon, ennél ésszerűbbet nem tudok választani. Plusz az új alkatrészek ára is elég olcsó. Szóval könnyen, apró pénzből fenntartható lenne (nekem).
(#23685) Skillet : 5 éve az első autóm majdnem egy AE86 lett, 250K volt talán, vagy 350? De aztán a sierra jött 135-ért. Kíváncsi vagyok, ha a Corollát veszem, most mi lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23688 üzenetére
Nekem egy picit jobban tetszik a sedan, de tény, hogy ez praktikusabb.
Néha mi is a Ghia hátsó ülésén ülve sörözgettünk, amíg nem lett elbontva. Pedig az még nem is volt bőrös, de az a kényelem... A mi házban levő foteljeinknél, sokkal kényelmesebb volt. A hétvégén szedten ki a kárpitját. Egy mondeo-hoz vagy Sirrához képest néhol 3-4-szer annyi volt a zajszigetelése és minden le volt szigetelve, még a fűtőrendszer csövei is, gondolom, hogy a fűtőmotor zaja ne jöjjön be. A mostani mondeoban lehet van ekkora hely, de a Vignale-on kívül semmit nem látok ennyire kényelmesnek. Ford utolsó értelmes autói számomra. Többi mind olcsó kacat.
u.i: Meg itt a lábteret sem úgy kell nézni, mint egy sima autónál, mert óriási az ülőlap
(#23693) bitpork: 4x4 volt ebből is Hasmagasság meg valami ballonosabb gumival, akár gyári méreten túl is, már nem lenne elég?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #23700 üzenetére
Én nem vagyok nagy ladás, de nekem leginkább a sima körlámpás 1200-es jön be, de az sokkal jobban, mint akármelyik másik. Gondolkoztam rajta, hogy veszek is valami olcsót, de nem boyracerkedni, hanem ilyen cult autónak, de mindig az ésszerűség győz, hogy akkor inkább rakjam össze a saját Sierrám, de nincs időm rá.
Így a legszebb nekem, csak gyári felnivel, gyári fém dísztárcsával, de kaszni széléig hozva a kerék. Ezután nekem is az 1500 jön be másodikként legjobban.
[ Szerkesztve ]
-
-
tomiii.
aktív tag
igen, ezt szokták általában amerikainak nevezni. titkolják is a tervező nevét Olyat akartak alkotni, mint a sierra volt 1982-ben, valami nagyon újat csinálni, de már nem jött össze, irtó randa lett. Egy faceliftes ultima esetleg vállalható, ha nem roller kerék van alatta. Így már nincs a ronda segge, és szerintem hozza egy korabeli mercedes szintjét.
-
tomiii.
aktív tag
Egy olyan téli autós videó, amilyet még nem láttatok. Nagyon jó. Sőt, annál is jobb. Érdemes megnézni. (ne abból ítéljetek, hogy én linkelem, nem olyan, mint a megszokott videóim) És igaza van, túllehet élni a telet.
-
tomiii.
aktív tag
válasz K Norbi #23732 üzenetére
Én mondjuk az 5k/db(felnivel) árú használt gumikkal is eljártam ezeken a helyeken RWD-vel, pedig akkor kezdtem a vezetést(előtte csak a jogsim megszerzésekor vezettem, azután pedig 1 év vezetés teljesen kimaradt) és nappal jártam, forgalomban. Szóval nem értem miből ered ez a sok baleset.
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23735 üzenetére
Ne is mond, látom a "fuhhh mekkorát csapattunk" "ez az drift" "winter drift time" postokat és teszik fel a videókat, hogy 10-zel (>20 másodperc alatt) körbe mennek egy kis körforgalomban. Meg pörögnek összevissza a parkolóba. Mindenki kezdi valahogy, nem ezzel van a baj, csak, hogy kisebb arccal kéne.
Ez így pl fasza, erre már lehet arca valakinek. (a
328i316i kompakt pl eladó )[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Akkor a baj fejben gyökeredzik.
(#23738) stickermajom: Nekem mindig az "na ez is odalett" "ez nem adta ki" postok voltak az elsők. Na, nem azért, mert annyira örültem neki, hanem mert elvállaltam, hibáztam, megtörtént visszacsinálni nem lehet és, ha sírok felette, akkor se változik semmi, akkor már inkább nevessek.
Emlékszem,(4 éve) egy 4-5 órányi kocsikázás után semmi baj nem volt.Hajnali 2 felé járt: "na menjünk haza" albérlettől 2 percre rávállaltunk, mert üres volt az egész 4 sávos, majd belepörögtünk a hókupacba. Mindig az utolsó percekkel van baj, ezt nem értem miért.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz stickermajom #23744 üzenetére
Az alapszintű lakatoló kezdőcsomag egy kalapácsból és egy flexből. áll.
Ami nem kell oda, azt a flex kiviszi, aminek meg más formát kell felvennie, azt a kalapács beigazítja.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #23755 üzenetére
Ha nincs valami ok, ami miatt leveri a védelmet valami szikla, kavics, manó, akkor szerintem egyértelműen a lakatos hibája. Mi köze lenne az olaszoknak, ahhoz, hogy valaki beteszi a saját vasát a kocsiba, majd az újra rohad? De mondjuk, ha olyan a kialakítás, hogy pl a kerék odaveri egyenesen a köveket, az esetleg már lehet az autó hibája.
-
tomiii.
aktív tag
Sanderoval kinéztünk a Bükkre, soha nem volt még ilyen fasza jó az út , ilyen hódara volt csak az úton, ami mondjuk Sierrához untig elég lenne és tapadna is hógumival, na de majd jövőre Egy parkolóban rengetegen voltan, de nevetséges volt Inkább mondtam is, hogy mi is hagyjuk abba, mert gázok vagyunk Rendes autó kell és hógumi.
(#23774) [rvilike] : A Ladás anyjának ez van, most gyalogoljak fel? Megérte, mert eladtam egy Sierra lökhárítót szalad a biznisz. Köv vizsga hétfőn lesz, majd vasárnap.
(#23776) joamilestoné: Úgy úgy De mondom olyanok vagyunk, mint akiken röhögünk, szóval hagyjuk is abba.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz pixelmester. #23780 üzenetére
Hiánypótló Nem is tudtam, hogy (számomra) normális autók is vannak jelen a topikban.
-
tomiii.
aktív tag
BIIIIIIITPOOOOORK
ezt vedd már meg Nyáron átveszem tőled úristen, hog ykén eladnom sok cuccomat hirtelen, ez kell
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
omega v6?
Sajnos nem ismerem a tartossagat es az alkatrész ellátását, de mint lehetőség nincs vele semmi bajom De extrakban egy scorpio szertem tobbet tud, bar ez csak tipp. Mostanaban voltam pesten-Debrecenben esmindenhol omegakat láttunk. Nem tudom, honnan lett Ennyi, de ha 30kulonbozot nem láttunk, akkor egyet sem.
-
tomiii.
aktív tag
válasz energy4ever #23949 üzenetére
Ebben a topikban nincs olyan, hogy "tetszik" Feleség választáshoz helyi irányadó: legyen sok pénze, álljon közel a halálhoz, ne legyenek rokonai, hogy a teljes vagyon a tiéd lehessen. Kész pénzkidobás, ha nem így választasz. Mit foglalkozol a saját magad boldogságával? Szerintem akármit vehetsz, csak ahogy kornelka mondta, fék, futómű, gumi, fények legyenek rendben, többi egyéni ízlés kérdése.
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #24057 üzenetére
Nekem is volt ilyen korszakom, bár mindig felújított/keményített lengéscsillapítóval. Sőt, a versenyautó alatt Lindornál készített lengéscsillapító van vágott ültetőrugóval, hogy tovább menjek, a magamnak épített autó alatt szintén Lindor által rendbe tett oda-vissza csillapítású extra kemény gátló lesz vágott Zuk rugóval és nagy reményeket fűzök hozzá paprikajancsiként Persze, nem ez lenne, ha tudnánk, hogy szar, de mivel a mi első futóművünk egy csoda, annyira tökéletes a pályán, ezért kár rá többet költeni.
Szinte alig dől nem betonkemény a rugó, tehát nem pattog el, meg lengéscsillapító is be van lőve nagyjából a rugó erősségéhez. És hátul a 25 éves lengéscsillaptók, 25 éves vágott rugókkal vannak. Felújítás nélkül éS ezt bátran betenném utcaiba is
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #24064 üzenetére
"Legutolso lehetoseg , hogy kiszedem es elviszem a lindorhoz felujitani, csak kerdes, hogy tudjak-e a gyari ertekeit, illetve a porvedok meg ugyanugy szarok lesznek.."
Már miért ne tudná a gyárit? annál akár jobbat is. Olyanra csinálják, amilyenre akarják. Nekem a gátlók 3.000ft-os rozsdás vackok voltak mikor felküldtem: így küldte vissza, ha még mondod is, hogy porvédőt intézze, biztos megcsinálja. Kérdés, hogy árban jobban jössz.e ki, mintha vennél valamit újonnan.
-
tomiii.
aktív tag
Egyik ismerősöm most tette fel ezt a képet instagramra. Azt hiszem a család "új" autót vett.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Ismerek olyat, aki a 15 milliós autóba is 5-ezerért tankol max.
Ekkora a versenytank.
Remélem szeptembertől már én is újra csóró lehetek és tankolhatok ezresért. mint régen, nyáron műszakiztatni akarom a vasat, így 3 év után kell már valami szaladgálós. Kíváncsi vagyok meddig bírja majd, bár még se motor, se hajtáslánc, se beltér
-
tomiii.
aktív tag
válasz kaszaking #24437 üzenetére
Féknyereg?
Hirtelen az árak(amit veled fizettetnek:Féktárcsa: 35K
Fékbetét: 22k
Féknyereg meg 40-200K- ig (használt és felújított/márkás új)Szóval akár jó is lehet. Féknyereg miért cserés? Bár ez már lehet az újkori autógyártás terméke, akkor már értem, miért nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz BigBear #24495 üzenetére
Csak itt főként a munkadíj a sok. pl ha vízhűtő cseréhez ki kell rámolni egy csomó mindent pikk-pakk meg van 2-3 óra stbstb. Nem tudom milyen óradíjjal dolgoznak, de 3-4 ezer ft-nál már könnyen felugrik erre a szintre.
Ilyen árakat látva, de örülök az itthoni maszeknak. bár az élet más területei ezt később lehet kiegyensúlyozzák, de majd érteni fogok mindhez IS.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #24499 üzenetére
Ezért írtam, hogy "már" ennyinel is konnyen felszokik az ar, matematikailag kovetkezik, ha tobb az ar, annal hamarabb eleri ezt az osszeget
BigBear: Te helyileg merre vagy? Nalunk haverom szokott suliban sikolni, egy kis bor ajandek atadasa utan, ugyhogy pont nem neznek arra a tanarok de nekem majd nyaron kene lehet sikolni, aztan igy mindenkep postaznom kell a hengerfejet, van valami honlapotok, amit feltudok jegyezni?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #24506 üzenetére
Egy ősi Ford Taunus-os mondás: Ami nem romlott el, azt nem javítjuk meg.
Esetleg kérdezd meg mennyi lenne a munkadij, ha kulon cserélni kell, ha par ezer ft, akkor szrintem lehet hagyni es legalabb attolod 1-2 ev mulvara, amikor nem kell masra kolteni. Sztem igy egy evet meg tuti kibir, ha razopadon nem mutatott semmit.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Bitpork, ha a rendes Scorpioban hátul szinte nem hallani, amit az elöl ülők beszélnek, olyan tágas a lábtér, akkor ennél a verziónál? Instant kéne szaladgálósnak
(#24613) tboy93 : "Elakadásjelző" Ilyennel nem érdekelne a parkolás, csak hely legyen.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Nem ültem még E merciben, vagy 5-ös BMW-ben. Azokban sem ilyen? Végül is az a kategória.
Mai világban pl a Mondeo ettől kisebb kategória. Most nézem az adatokat és ennek a mai S osztálytól 100-150mm-el kéne kisebbnek lennie. Szóval E és S osztály közötti méretű autókkal kell hasonlítani.Bár ahogy nézem, a mai E class sem ilyen bőr fotelekkel operál hátul
-
tomiii.
aktív tag
Pedig az a kategória, sőt az E osztályt messze lehagyva lett az Év Autója anno. Nagyobb helykínálattal, sok extrával. Csak hát a külseje nem lett tekintélyt parancsoló (5 ajtós luxusmodell? kicsit furán hangozhatott). Szóval üzletileg nem igazán jött be a típus, amiatt is, ami te mondasz, hiába volt jó az autó, ha ronda.
(Véletlen egybe esés, hogy az osztóköre is 5x112, mennyi is a mercedesnek? Igen, 5x112 Kitalálható kire utaztak rá.)
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Minden értelemben.
hegyi utakra azért nem vinném, ha nem baj.(a "pályaautózás" olyan, hmm buzis. ) Valami ilyesmi már inkább megfelel mindenre Vagy ilyen vagy ez a banda, bár ezek nem kombik, szóval nem jók mindenre
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Erre viszont elég a létező legolcsóbb olaj is. (rendszer átöblítésre, bekeverve valami kemikáliával, 1000km-re). Egyébként nem hiszem, hogy egy Felicia motor annyira kényes lenne, hogy ne lenne bele tökéletes egy castrol. Nem egy honda s2000-es motor.
(#24644) McSzaby: Olaj legyen benne és kész. Nem kell túl variálni a te esetedben.
(#24646) stickermajom: Hagyjad is, el kell adni.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz gooool #24677 üzenetére
Kormányos nyikorgós nálam, tűzfalcsapágy és toronycsapágy-szilent környékén fordult elő. Mindkettő esetben, csak "esztétikai" volta gond Nyikorgott a gumi. Ennyi. Kapott valami sprayt, amit találtam és elhallgatott. Ezeket csak példának írtam. Akár a hosszbordás szíj is csúszhat hidegen a szervó miatt.
De más felépítésű autónál más is lehet, de ott nem vágom az ilyen hangok eredetét. Én valami hideget nem díjazó gumi alkatrészre gondolnék, így teljesen látatlanban, de sok féle nyikorog van
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs