-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz Skillet #31197 üzenetére
A 6-os ról jut eszembe. Tegnap campona magasságában lámpánál beállt mellém Passat B6 2.0 tfsi.
Idióta módra túráztatta stb. (nem miattam eleve sietett) Hát rávertem vagy 2 autót 80ig, utána nem nyomtam nyilván 70-es táblánál, aztán kimentem külsőbe, azért is elment vagy 100al Papírforma szerint kb. egálnak kellett volna lennie, mondjuk nekem a gumi szinte új és pont nem forog el.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Jaj ez az általánosan elterjedt tévhit, hogy szívóhoz nincs. Értő kezekben van értelme.
Elvinnéd, utána te sem így vélekednél. Ha nem tetszik visszatölti a gyári progit. Buktál 45e-t, de van egy tippem, hogy nem fogod visszatöltetni. 2. szívó autóm van chippelve, csak pozitívumot tudok mondani.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Én is így álltam neki a Passat 1.6 8v előtt, de ha ez nem segített volna nem járok vele még 2évet, hanem azonnal eladom, de te tudod... 45e meg nem a világ vége, viszont én biztos vagyok benne, hogy a szád utána felfelé fog görbülni, és nem lefelé.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Lehet, hogy csak 5% lehet 7%, mind1 is. A pénzkidobás állítását megcáfolom 2. autómmal, hogy van ez?
A Passat pont használható lett, már 2e-s fordulaton jobban megindult(picivel) mint előtte 3 v 4e fordulaton. Tehát teljesen használhatóvá vált, nem kellett szétpörgetni, és akkor sem történt semmi előtte magas fordulaton. Gondolom az is mellékes, hogy a 9l átlagfogyasztásból lett 8l. Ja, és attól , hogy te nem tudsz mutatni, nem is létezik?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Mondja az aki nem tudja megírni?! Turbosnál nagy kunszt fellőni a nyomást, vidd el te is a V6-odat nehogy meglepődj, de szeretem ezeket az embereket akik TAPASZTALATBÓL beszélnek, és úgy tekintenek 45-50e ft-ra mintha 450-500lenne az írás. Téma részemről zárva.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Nem derült ki semmi, nyilván nem azért kerül 2x annyiba a turbora megírás mint a szívó, mert egyszerűbb, a kóklerokra értettem ezt...
Miért állítanék valótlant? Így volt, és kész. Lehet a gyári Sw kezdeti szar volt 97-es korai gyártás, nem tudom.
Már megint ez, hogy nem lehet mint egy turbosat.
És akkor mi van? Nem lehet megelégedni 5-10 + lóval és 0-5,-1l f. csökkenéssel, csak azzal ha legalább +30-40van?Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31560 üzenetére
Nem placebo, jó az értékítéletem, mérnökként szar lenne, ha nem lenne az.
Egyébként a 2.3 v5-ről van video előtte utána állapotról. Estefelé feltöltöm.
1500-s fordulatról padló 2-esbe 70-ig, helyszín ugyanaz...pocokxx: Ha ezeken nem viszik el akkor sehol, tehát felesleges foglalkozni a témával.
[ Módosította: Qru ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz nyogo83 #31564 üzenetére
Mi ebben a sacc.? Van idő tényező is. Mennyi idő alatt érte el a 70et előtte utána.
Mi a millió más tényező? 15km/h-s szél helyett 20volt? 70-ig nagyon nagy befolyásoló erővel bír. Vagy a hőmérséklet? Volt vagy 2-3 fok difi. Benya ugyanúgy OMV 100 volt benne kb. 1/3 szinten mindkét esetben.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #31567 üzenetére
Talaj/gumihő hogy jön ide? +15-20 fok környékén. Nem egy dragsterről írok.
Egy 2.3 szívó benzin szerinted leforgat 1500-s fordulaton 2-be egy kereket? Ha innen indulok egyenletesen kezd el húzni, és semmilyen tartományban nem forog le. Mi a meres? Padlózástól eltelt idő 70ig.nyogo83: nyilván nem tudom pontosan lemérni, de ha már +-0,1s a hibatényező, az már elfogadható nemde?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tomiii. #31580 üzenetére
Hiába pedig ez így volt. Gondolom a kezdeti gyári Sw nem volt a legjobb rajta, de amit írok az igaz, pedig aztán hibátlan motor volt olaj víz fogyasztás nélkül, előtte is.
A 2.3 ról adatkábel híján csak holnap lesz a videoból valami, de összevetettem kb. 0,2s a javulás, a módosítás előtti állapothoz, ennél nincs ilyen egetverő változás, de ez is valami, és a fogyasztás is 0,5l-el csökkent. Azért nem olyan rossz ettől a motortól 8 körüli átlaggal(város 50%, országút 50%)menni úgy, hogy akit meg kell előzni megelőzök. M0-n ma pl. 100nál 6.6 volt.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31614 üzenetére
Nem lehet pontosan lemérni így nyilván, de nyomkodtam elég játékot korábban, hogy a lenyomási idő minimális legyen ilyen téren. Még egy példa 1esbe elindulva szépen, majd padlózva kb 1500től, most kivillan 1x a kipörgésgátló, előtte meg soha.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #31618 üzenetére
Mint magán, pénzt nem fogok belefeccölni egyéb kellékekre, vagy mérésre.
Ha a 170 ről kb. 180ra nézed, az ~5,9%. Azért ez reálisan hihetőnek mondható, és ennyit lehet is érezni.
Ami elég ahhoz, hogy mondjuk a gyári 8.2s 100ra legyen kb. 8s.
Nyilván a turbosnál van igazán értelme, egyszer sem állítottam, hogy nem. Pl. 1.8t 150le-ből lesz 180. Az 20%[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz gooool #31633 üzenetére
Ami nálam járt egyszer azzal nem lehetett törölni, ugyan ide van írva, majd elválik.
(#31635) Declare: A 7es is jól mutat, de ez annál is jobb teljesen egyedülálló újdonság lesz.
Ha kerül ki netre is róla valami akkor már megoszthatom, addig nem...
Ez a tablet mérető kijelző egyre több jóval olcsóbb kategóriába is kezd megjelenni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #31949 üzenetére
Gyári 170 lovassal már akadtam össze. Villogás kormányrángatás, pedig 140el haladtam. Olyan helyen ahol nem szoktak mérni lenyomtam a pedált, kb. 160-165-ig. Ekkor lemaradt, aztán megint kamion, így nyilván nem satuztam be mögé, de addigra visszaáltam 140-re, érdekes mód utána nem villognak ezek...
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz MunezXBK #32126 üzenetére
Én is ezt írtam.
[volkswagen_golf_iv_2.0i_127ekm] Kormányt kicserélni 4 vagy 3 ágú bőrre, aztán 10évig autó még.
(#32129) MunezXBK Micsoda probléma kérem szépen... Gondolom így meg se értetted.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #32181 üzenetére
Mi a gyári előírás az autódhoz, tankfedélben ált. benne van. Nekem pl. premium 95/ sima 98 szívó 2.3.
Lehet 100ast tankolni, ami egyébként sokak szerint itthon kb. 98as nak felel meg.
Ha motor computere nem tud mit kezdeni a 100as-al, az enyém észrevehetően tud, akkor felesleges azt tankolnod, max időnként a tisztító hatás miatt. Én folyamatosan OMV 100at tolok. 1x próbáltam agip 98-at, semmi változást nem tapasztaltam premium 95 után még akkor, csak hogy többet kajál fél literrel.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #32184 üzenetére
Megpróbálhatod éppen az agip 98-at, nekem az nem vált be, más is számolt be fogy. növekedésről tőle.
STP-Wynns. Ártani nem árt, petroleum származék. Évi 1-2 alkalommal lehet bele önteni. Nem lesz probléma.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz roberto211 #33294 üzenetére
Azért vannak kompromisszumok. 2.3 V5 170ló 8,6l az átlag. Én nem hinném, hogy ez állati fogyasztás lenne...Autóúton pedig 90-100as tempónál ~7l.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- Elemlámpa, zseblámpa
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Proxmox VE
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest