-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Én hosszabb távon azt tapasztaltam hogy a prémium benzinekből többet fogyaszt az autó (Shell 95 VP N+, OMV 95 MM) kb. 2-3 decivel. Legkevesebbet Shell FuelSave-ből kér, most már csak azt tankolok.
Sok helyen olvastam az 1-2 literes fogyasztás különbséget csupán az üzemanyagtól, de nem igazán tudom hova tenni, az hatalmas különbség
bitpork: a Shell hozza kintről a VP benyákat
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ezzel az olajjal van valakinek tapasztalata?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nem mindegy hogy 190-el, vagy 130-140-el mész a belsőben, amikor valaki kielőz előtted... nyilván aki belenéz a visszapillantóba, nem azt feltételezi hogy valaki két kilóval jön... ezt kéne megérteni. A másik meg hogy ekkora sebesség(különbség)nél közel sem tudsz úgy reagálni.
+ ehhez 3 sávos autópálya kellene, mert az nem megy hogy a külsőben mennek a kamionok 90-el, a belsőben meg levillogsz 200-al mert én csak 130-140-el megyek...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz deicide #26010 üzenetére
Van egy ismerősöm aki szintén 200 fölött közlekedik, most egy új Q7-ese van éppen. Naívan megkérdeztem hogy nem fél-e a trafiktól. Azt mondta lehetetlenség bemérni azzal a rendszerrel ami az autójában van. Megkérdeztem hogy ki rakta be neki. Válasz: a rendőrség ... na itt csöndbe maradtam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Pénteken benya -6 Ft.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
297-ért tankoltam ma a Shell-t
13K a tele tank, volt egy 18-19K is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #26320 üzenetére
Eldöntötted a Civic-et már?
Én most nagyon meg vagyok indulva értük, 8gen FL vagy 9gen. Előbbi 2,5m+, utóbbi viszont inkább 3,3-3,5... külsőre sokkal jobban tetszik a 9gen, főleg a hátulja. Belsőre viszont nagyon jó a 8g is. Ami mellettük szól még hogy átlagosan kevesebb km van bennünk mint mondjuk egy Focusban, Octavia-ban, és nagyobb százalékban hirdetik magánszemélyek.
Az ideális egy 1.6 i-DTEC lenne, de valszeg 1.8 Sport lesz belőle ha csak rám nem szakad valami nagyobb pénzmag.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Úgy kezdődik, hogy:
"A 6 éves Audi A3-asom 1.8 TFSI motorral városban rövid, 10 km-es távokon 1 liter olajat eszik meg 1000 km-en"
És a konklúzió:
"A szervíz szerint az olajfogyasztáson csökkenteni az üzemi hőmérsékletes viszkozitás változtatással lehetne, 10W40 helyett 10W60-as olajat javasolnak."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #27053 üzenetére
Húgomnak lett jogsija, de utána 1 héttel utána már nem tudta melyik pedál mire való és hogy hol vannak a fokozatok. Azóta se ült autóba, szerintem nem is fog többet.
Fogalmam sincs hogy engedhették át, én vizsga előtt is gyakoroltam vele de többször fulladt le mint ahányszor el tudott indulni. Semennyire nem érzi az autót, a forgalmat meg pláne. Pánikol, nem tudja mit kell tenni adott helyzetben, fék helyett a gázt nyomja, nézegeti a váltót stb...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Pedig valamit tenni kell, különben megfulladunk... én szerencsére csak pár havonta járok Pesten + külvárosi zöldövezetben lakom, így szerencsére sokat nem kapok abból a koncentrációból ami mondjuk Pesten szokott lenni, már sokszor hetekig...
Más megoldás egyelőre nincs.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egy kis segítségre lenne szükségem:
Hűtővizet szerettem volna cserélni ma az autómban, de sajnos nem ment olyan egyszerűen mint amilyennek tűnt. MK4 (gombóc) Swiftről van szó. Leengedtem a vizet a rendszerből, majd feltöltöttem desztvízzel a radiátort, elindítottam az autót és vártam hogy a leírás alapján 10-15 perc elteltével elinduljon a ventilátor. Hát nem indult... fél óra elteltével sem, pedig túráztattam is. Hőfok beállt középre, nem moccant. A radiátorba felül csatlakozó cső tűzforró volt, ahogy a radiátor teteje is és benne a víz se volt éppen hideg.. viszont a radiátor alján a cső ami a blokkhoz fut, teljesen hideg... azaz nem nyitott ki a termosztát, nem volt cirkuláció. Ezt a folyamatot megismételtem még egyszer, hűtőtisztító folyadékkal. Itt már mentem is az autóval több mint 10 km-t, de ugyancsak nem nyitott a termosztát, alsó cső hideg...
Találkozott már valaki ilyennel? Normális-e hogy ennyi idő alatt nem fordul meg a víz? Ha 2 órát járattam volna, akkor se moccant volna meg a ventilátor ebben biztos vagyok.
Este leeresztettem a tisztítós vizet és feltöltöttem sima desztvízzel. Járattam az autót, felső cső tűzforró, tapintani se lehet, eközben az alsó teljesen hideg. Vízhőfok mutató szerint semmi gond. Leállítottam, terv szerint holnap reggel még egyszer átmosom és megy bele a fagyálló.
Na most ezzel az a gond, hogy egyrészt csak a radiátorban cserélgetem a löttyöt, a blokkból nem folyik ki semmi... másrészt logikusan túlmelegszik a motor, csak nem jelzi a mutató
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mikor betöltöttem a vizet úgy járattam hogy a sapkát se raktam vissza a radiátorra mivel folyamatosan öntögettem utána ahogy csökkent a vízszint. Illetve a habot itt dolgozta ki amit a tisztító folyadék csinált. A tartályt kivettem mert kimostam azt is, bent se volt.
"Véletlenül a hűtőventillátor jeladóját nem húztad le ? "
Nem tudok róla
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
02.23-én fordult a KGFB-m, ez azt jelenti hogy onnantól számítva 60 napom van a díjrendezésre?
Csak mert az Allianz online felületére belépve nagy piros betűkkel figyelmeztetve vagyok hogy hátralékom van és fizessek... vagy buta a rendszer és csak a forduló dátumát látja?
Most váltottam egyébként biztosítót másfél hónapja. Lehet hogy ilyenkor nincs 60 napom és fizetni kéne 02.23-ig?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
OBD-t rendelt valaki mostanában ebayről?
Vajon mi működhet és mi nem?
ezt néztem ki, BT változatban
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #29751 üzenetére
Én nem értem az embereket akik márkaszervizbe viszik olajcserére az autót.
A legfosabb kommersz 10W40-eket rakják bele 5K/liter áron + beteg munkadíjat számolnak fel érte....
Láttam olyan számlát ahol 4l Shell 5W40-re számoltak fel 24e Ft-ot... miközben egy Sustina ennek a fele kb.
Én mindig megveszem magam az anyagokat és elmegyek az olajos emberemhez aki pl. 2 hete 3K-ért lecserélte az olajat + váltóolajat és hagyta kicsöpögni is rendesen + végig láttam hogy mit csinál, valóban azt önti-e bele stb. Ha lenne aknám megcsinálnám magam. (mondjuk váltóolajat azt nem, mert az nagyon macerás, fel kell pumpálni, önteni nem lehet)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tsebacsi #30302 üzenetére
Saját tapasztalat (is) hogy az igazán jó vételek még egy napot se érnek meg hahun. A Te esetedben az 5 nap, az nagyon sok ebben a "szakmában".
Elmész megnézed + kipróbálod, ha lehet még aznap mész vissza a szakival + foglalóval, de max. másnap. Ez így megy, főleg tavasszal, most nagyon beindult a piac.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tsebacsi #30310 üzenetére
Az utolsó mondatod akkor lenne logikus és helytálló ha meg tudtad volna venni a Focust.
Szóval amit leírsz az szép, megfontolt meg aranyos meg minden, de a valóságban picit gyorsabban történnek az események mint ahogyan azt te szeretnéd
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #32300 üzenetére
Mezei userként megveszi a leírtakhoz képest fél/harmadáron a cuccokat és elviszi olajcserére az autót ahol minden szűrőt + az olajat lecserélik nagyon max. 5K-ért.
Védhetetlen az amit írsz..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz runner 125 #32310 üzenetére
A szakszerviz a legnagyobb átverés, én soha nem fogom megérteni hogy magánszemély miért viszi szakszervizbe az autót mondjuk olajcserére, ahol beleöntözik a létező legszarabb olajat és elkérnek mondjuk 30-40-50e Ft-ot egy 2e Ft-os melóért + 4-5e Ft-os anyagért... attól meg hogy valaki vállalkozó, még nem kötelező cigánykodni és pofátlanul magas árakon dolgozni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #32412 üzenetére
Nálam 10,7 ez az arányszám - pedig ez is Suzi
Mondjuk a valós használat során ez a szám kb. 20+... hacsak valaki nem 6000-es fordulaton kocsikázik a mindennapok során..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Létezik még olyan hely ahol normálisan tisztítják a klímát és nem ózonoznak?
3. éve nem találtok ilyen helyet. Peddig anno nekem nagyon frankón kinyomatták alulról egy Suzuki szervízben, egész nyáron nem volt büdös utána. Ózon után 2-3 nappal ugyanaz a büdös gombaszag van mint előtte.
Kiadnék rá kétszer annyit is, csak érne valamit..
roberto211: welcome back!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gombóc Swiften szeretnék majd első tárcsákat és betéteket cserélni amik meg is lesznek hamarosan (EBC), ezek cseréjén kívül a hátsó dobfékek ellenőrzése, tisztítását szeretném megcsináltatni.
Ezeknek a munkánknak mi a reális áruk?
Tárcsák, betétek meglesznek csak a munkadíjat + pár apróságot számolhatnak fel.
Fékolaj cserélve volt fél éve.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs