-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Magnum_ #195787 üzenetére
egyszeri alkalom volt remélhetőleg. jöttek anyósék mo-ra kijevből, 1200 km vezetés, 4 óra gettózás záhonyban, kipakoltatták velük az egész kocsit, aztán amikor végre hazaértek az agglomerációba, hogy megkezdhessék a 10 napnyi karanténjukat, akkor derült ki, hogy olyan zárat is bezártunk az ajtón amikor feltöltöttük nekik a hűtőt, amihez nincsen kulcsuk
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #195913 üzenetére
én én én, remélem ma meg is tudom rendelni végül, és remélem, hogy a teszt nem veszi el a kedvem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #195949 üzenetére
?van méretben is különbség nem csak funkciókban? én nem kértem bele, de így lehet átgondolom van egy interior képed erről esetleg?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #195973 üzenetére
koszi. Styleban szerintem mar a masodik van, megnezem meg a biztonsag kedveert.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
azt tudjatok esetleg, hogy a pest megyei, m1 36-os kilometerenel levo traffi a bp fele vagy a gyor fele meno oldalt figyeli? sosem szaguldozok, de ma elbambultam (mintha nem egesz eletemben az m1-en jartam volna), igy lehet sikerult belenezni valahol 160-170 kozott
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
m1 eleg nyugis volt, oda meg visszafele is, szokasos 135 tempomat, eleg voltak a tegnapi izgalmak a trafirol eddigi tankkal mentem eddig 700 km-t, es meg 70-et ir a bc, 6.3 a fogyi, igy mar nem olyan veszes elindulni hosszabb utra tankolas szempontjabol sem.
videki uton jott mogottem egy baratom golf7 1.2 chippelt tsi-vel, mindket kocsi padlo 4-ikben, nem igazan lepett el tole az 1.5 tsi, vagy csak nagyon nagyon lassan, eleg sokat dob rajta egy kis okositas
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz focvis #196773 üzenetére
ezt nekem sem sikerül felfogni, de lehet benne valami, hogy ez kell az embereknek, asszem a golfban is vagy 20-30 szín közül lehet beltér világítást választani. még az is előfordulhat, hogy ez lesz a kedvenc extrám
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz focvis #197183 üzenetére
biztosan többet ad vezetési élményben (amit én nem keresek, mert nem érdekel ), de kényelemben nekem szimpatikusabb a golf ennyiért. az alfa fapadban nincs adaptív tempomat, led mátrix, ülésfűtés, és egy fájóan csúf 16-os felni van hozzá alapáron. szóval ha valaki ezt a fapados giuliát veszi, az igazából azt jelenti, hogy nincs pénze giuliára. bár ennyiért azért kapsz hátsókereket és talán 8 sebességes automatát, 200 lóerővel, ami nem rossz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz focvis #197201 üzenetére
nekem volt egy ilyen led matrix fetisem, hogy ez nekem kell, miota lattam a k astraban ezert esett ki az octavia is. ha meg ezeket belerendeled, akkor azert mar egy golf ara felett vagy.
kisza: nekem nincs bajom az octavia 3 ulesevel, bar esdig egy debrecen odavissza volt a leghosszabb ahol tudtam probalgatni, remelhetoleg egy horvatorszagi teszt sem vara mar sokaig magara a golf8 ulese is jo volt, abban raadasul mar ergoactive akarmi van, combtamasszal, masszirozassal meg mindennel, csak elleszek benne.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz focvis #197208 üzenetére
teljesen szabad (volt) a valasztas, lattad mennyit dilemmaztam rajta. amik meg versenyzok voltak az az insignia (de nem fert bele jobb felszereltseggel), pug 508 (eppen belefert a keretbe asszem allure pack felszereltseggel es full - de nem matrix - leddel, de vegul eleg bunkerszerunek iteltem meg, es gyengenek az alap motort), ford kuga (nem voltak jok a motor-valto parositasok nekem, az fhev pedig mar draga lett volna), octavia 4 (scout nagyon tetszett de nem tudtam automataval kerni, aztan rajottem, hogy led matrix fenyszoro nincs hozza), es igy maradt a golf, eleg rendesen felextrazva (panoramateto meg belefert volna, de mar lusta voltam ujrakonfigolni), automataval, szep gyongyhaz feher szinben. Annyira nem lesz talan tucat mint az octavia, foleg, hogy variantot meg mindig nem lattam eloben.
leon nem jott szoba, nekem annyira nem tetszik, amugy en egy k astraba is nagyon szivesen beleultem volna (ennek a beltere siman jobb a vw-nel), de a kompaktbol kell a kombi, es a kombi astra hatso oszlopaval nem tudok kibekulni :/
hat ezen agyaltam egy masfel honapig, decemberre ide is er a golf, legalabbis 30-34 hetet mondott a lizingceg.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
ugyan megfogadtam, hogy a tetves nav-nak csak 15-en fizetem be az adot, de ma megtettem en is, kenjek a hajukra a kerekitesuket. holnap megdofnek engem is, aztan ha esetleg elojon valami mellekhatas, akkor nem akarok meg adofizetessel foglalkozni, szoval ez a szerencsejuk
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz molnarpeter #197263 üzenetére
tuti? Mintha Qru az ellenkezojet irta volna valamikor, azaz a muszaki ervenyessege nem hosszabbodik, nemkapsz ingyen idoszakot muszakival.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz janakbacsi #197496 üzenetére
LA chip tuning, több helyen van az országban és elég profik a srácok.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #197983 üzenetére
+1, az osszeszerelo orszagban ahol az emberek nagy resze 6+2-es munkarendben gyarakban dolgozik harom
szakban ez nagyon nem egyertelmu. anno utaltam a vasarnapi boltzarat, pedig ez egy jo eszkoz lenne kicsit visszaszoritani a kenyszeres fogyasztast, vasarlast."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz 6030D #198282 üzenetére
Hehe enis pont ezt nezegettem most Amugy teljesen jol mukodik, mire felig benyomom a kuplungot mar alapjaraton van a motor. lehet a dsg-s egy kicsit mas logika alapjan mukodik. bp-oroszlany kicsit sietosen 6.8, oroszlany-bp vegig tempomattal (50-90-135), 5.8. Jo ez a dizeles fogyi, tetszik nagyon ez az 1.5 tsi, igen preciz szerkezet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz fant0mi #198289 üzenetére
akkor welcome back most egy mk3 facelift octaviat hasznalok, 1.5 tsi, es uton van a golf viii variant. de alamtettek, nem kellett megvennem, aminek nagyon tudok orulni. ha vennem kellett volna valamit akkor valoszinuleg auris lett volna a befuto, vagy egy ugyanilyen octavia/golf/leon.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz focvis #198322 üzenetére
en megejtettem egy mentes sort tegnap este 9-kor, meg tele volt a hely... a felszolgalas kritikan aluli volt, talan nem talaltak eleg embert a nxitashoz. plusz azert jol sem ereztem magam, feszelyezetten ultem, nem tudtam ellazulni, ki tudja elkapok-e valamit es ha igen mennyit segit az elso oltas igy ket het elteltevel. szoval a zsufolt pialos helyeket ezek utan meg enis kerulni fogom par hetig, nyugisabb etterem terasza okes lehet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
margit hídról lefele jövet sikerült a pirosnál megállni egy mclaren p1 mellett, amit a jobb egyben egy feltűnő kis milf vezetett, bal 1-ben meg a gyerekülés és a kisbaba vicces látvány volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
veterán
válasz MC Pite #198505 üzenetére
nem sajnos, kicsit fáj is miatta a fejem. amikor én néztem a cuprákat még csak tölthetők voltak. de az vigasztal, hogy valószínűleg nem fért volna bele a keretbe automatával, főleg, hogy suv-okra kevesebb kedvezményt is kapnak a flottakezelők, pedig ez kifejezetten tetszik
de cserébe, hogy ne nagyon maradjon ki a suv életérzés gondolkodok egy subaru xv-n
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bulikavagyok #198566 üzenetére
gondolom a gyereknek jó, ha hátul ül (meg bárkinek aki hátul ül ), én is kértem a golfra, hátha beesik egy baba a kövi 4 évben
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bulikavagyok #198584 üzenetére
igen, talán 90k volt, ez bőven jobban megéri mint egy utólagos fóliázás.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Veron #198620 üzenetére
nem, minek szivatnad magad a 110 le-s kocsival ha ott a muremek 1.5 tsi, tenyleg annyira baba ez a motor, hogy nem gyozom dicserni. jol mozgatja a kasztnit, lehet porgetni, dizeles a fogyasztasa, talan kicsit hangos a palyan, 3000-t forok 140-nem hatodikban.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz tboy93 #198627 üzenetére
ez nem érv és nem reprezentatív minta szerintem. mert éppen valaki megszívta vele akit ismersz. ilyen példákat minden egyes motor+váltó kombinációról lehet hozni szerintem. 3 perc guglizás után tuti találnék ugyanilyet az 1.2t toyotáról is. de ne vegyünk akkor semmilyen autót, járjunk bringával
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz BigBlackDog #198654 üzenetére
en csak a menettulajdonsagaira irtam azt, amit. bar 5k km alatt en nyilvan nem tapasztaltam semmi problemat, es 13k-val kerult hozzam az auto. de a lenyeg tovabbra is az, hogy szerintem ez az 1.5 tsi semmivel sem nagyobb/kisebb szopo mint mas gyartok hasonlo turbos modelljei, biztosan mindegyikrol lehet talalni hasonlokat, ahogy olyan embert is talalunk akinek a vilagon semmi baja nincsen az 1.5 ecoboost motorral.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs