-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz z123456789 #30716 üzenetére
huh, haver ennyiért vette a fasza, műszakis hondát.
Ehhez viszonyítsd az áradat. Bontani meg nem tudod, csak illegálisan. Szóval számold bele, hogy aki megveszi, annak a papírjával is foglalkozni kell.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz z123456789 #30733 üzenetére
ha papír nélkülit veszel azt "elbonthatod", vagyis ha nincsenek rossz szomszédok, akik feljelentenek adócsalásért vagy ilyesmi. Nekem pl. kertszomszédom rendőr, de már húzott ki nagy szarból, pedig sosem beszéltem még vele, csak itt jó fej az összes szomszéd. Ezt az angol-japán különbséget nem tudtam, úgy tényleg nincs értelme megvenni, ha sok mindenben különbözik a két autó.
-
tomiii.
aktív tag
válasz trassher #30925 üzenetére
Nekem évek óta fákon áll az autóm, ha nem a műhelyben van, vagy néha ott is. valamelyik veteményes kertben, puha földön vagy domboldalban, sose volt vele baj, pedig mi a motort is kézzel soktuk kiráncigálni a sárvédőn állva meg alulról 2-4-en ráncigálva levenni/feltenni a váltót. Értelem szerűen ne egy deszkát rakjon az élére állítva.
Látom, már szerkesztetted közben, bár ez nem változtat semmin. Ami fa nem tartja meg, azt kb földhöz vágva összetudod törni vagy kézzel szétszedni.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Na, most lett fix. (igen, időben lelett szervezve) Holnap hajnali 4-kor indulunk Lengyelországba. Elhívtak szervizelni a promo videó utolsó klipjében látható autóhoz. Ahhoz képest, ahogy ismeritek tevékenységi körömet, elég bátor döntés volt ez a pilóta részéről, tőlem meg még bátrabb, hogy el is vállaltam. Valahol el kell kezdeni, hátha nem okoz nagy kárt, ha szerencsém(szerencséjük) van lótifuti dolgokban kimerül a feladatköröm
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #30993 üzenetére
Minden jó megvan. Német autóban, soseelromló japán motor, megfelelő 0-100-as gyorsulás, tökéletes 80-120-as rugalmassággal, térded nem vered be a középkonzolba, mert nincs. Új gumik vannak használva, nem az életveszélyes régi DOT-os használtak, nem 100.000ft-os bontószökevény., hanem egy patika új autó.(most ez újnak számít, ha minden új vagy réginek? ) Mondjuk eddig csak kereket cserélni kellett, meg tankolni az autót. Ezért mertem elvállalni a dolgot.
-
tomiii.
aktív tag
tegnap nem aludtam semmit, így elindultunk lengyelbe, most hajnali 3, nemrég fejeztük be az éjszakai műszakot, után a hotel foglalásban kaliba volt, de egy másik hoteljükben megoldották pikk-pakk az elszállásolásunkat, gondolom 4-ig fel leszünk. Reggel 7-től még készülünk gépátvételre. Hát, van mit tanulnom, kicsit más a követelmény. Minden motorindítás előtt az összes folyadék ellenőrzése csatlakozók, stbstb. Még holnap tanulónap lesz számomra is. Érdekesnek ígérkezik.
13 órás út alatt sok mindent kipróbál az ember, az öv végső pozíciója ez lett, melyen fejet, kart tudtunk pihentetni, mert rohadt kényelmetlen ez az új Renault akármi.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Na vége a hétvégének, szerda reggel óta 20 óránál nem aludtam többet, sőt...
Szombaton sikerült Ádámnak a legdurvább körét mennie egy legendás versenyzővel, meg is volt a hétvége egyetlen újrahívása, annyira egyformát mentek, de sajnos a svájci jutott tovább, nagyon szoros volt, de így nem lett meg a top8. Viszont ez az egy autó volt, amit mindenki fotózni akart és 1,5 órára megkaptuk a pályát, hogy csináljunk képeket, videókat. Ez azért elég megtisztelő.
Vasárnap ismét bejutott a top16-ba, de az edzés végén, bár nem tartottam jó ötletnek, de feltetette az új test gumikat...nagy hiba volt. 0,6bar nyomáson, olyat tapadt esőben, hogy elszakította a féltengelyt, 20 perc alatt csere, majd a top8-as csatára is hagyta a gumikat, már 1,2bar-os nyomáson, de mivel picit száradta pálya, ez is kevés volt és az új féltengely is eltört. pedig top8 meglett volna, de sajna csak volna. Vegyetek Zestino-t
Pár kép:
Gyorskötöző nélkül nincs autó
Amikor már túl sok a nyomaték és szétreped a kaszni
Miután beengedték a nézőket a gépparkba, hirtelen elárasztották az autót, nem volt másik autó, ami ennyi embert vonzott volna Imádták.
2 Cappys üveg is segítette az autó működését Ezen a szinten azért kicsit mókás, de ez van.
És ugye hazafelé ismét az öveket hívtuk segítségül az irgalmatlanul szar renaultban...
És egy videó, amit telóval veszegettem fel, szóval semmi különös, csak pár momentum: [link]
Azt hiszem lepihenek, mert amint hazaértünk, mentem inézkedni havernak, holnap egy 80.000ft-os felső-középkategóriás(?) autóval jelentkezem.
szerk.: basszus, jól lebutítottam a képeket, pedig pont azok tetszenek iszonyatosan.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
4000-es fordulattól levándorolt a nyomaték 2000-re? 3800-ról 2500-re a fordnak egy komplett új motort kellett tervezni, úgy hogy a még egy vákuum cső se egyezett meg a két motorban, hogy ezt elérje és neked egy chippel megoldották? Nekünk is ilyen trükköket kéne tanulni egyetemen, nem a különböző alakú/irányú szívócsatornák, meg a négyzetes égéstér kialakításának hatásait, ahhoz, hogy a nyomaték azonos ccm-es autónál alacsonyabban jelentkezzen. Biztos éreztél valamit, de hogy a motorhoz magához nem volt köze az is biztos.
-
tomiii.
aktív tag
fuhh csak a drift részhez tudok hozzászólni, ezt figyelemmel követtük, elég érdekes volt. TOP 12-vel kezdődött a drift pl. ez mi?? jó, lehet majd a drifting.hu-s rendezvényre készülnek az emberek, nem tudom.
A másik meg az exxplosion... 10+ millióból összelapátoltak egy autót elöl wisefab, hátul wisefab és megveri őket egy sima bmw, amit kompletten annyiból raktak össze, mint a fent említett futómű ára. Meg 500+-os s14 és nincs füst?na, mindegy érdekes. Ebből is látszik, hogy tavaly miért csak egy futamra mentem el, akkor sem a futam miatt, hanem amiket versenyen kívül csináltunk.
-
tomiii.
aktív tag
A gumiméretet a rendőr, hogy szokta nézni, hogy megeleloe? Berádiózik valahova vagy sehogy, csak a kpm vagy nkh vagy mifene nezi, ha olyan allit meg? Acelfelnik lesznek az auton es 185/65 r14-ről, 195/65/r15-re váltanék. Bar egy teljesen gyarinak kinezo, hangtalan autoba azert csak nem kotnek bele a rend eber orei
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #32757 üzenetére
"h nincs érintetlen gyártó."
Mindenkinek van csaló szoftvere? Ide a Fordét, hamarosan műszaki, kellenek a jó pontok.
Pont te mondtad, hogy ne legyen fogalom zavar, az optimalizáció az nem egyenlő a tuninggal, akkor neked miért egyenlő a csalás az emissziós tesztre való optimalizácóval?(vagyis gondolom minden gyártóról még nem derült ki, hogy módosított programot használtak, csak, hogy ráfeküdtek a tesztre a valóságos körülmények helyett. Neked nagyon magad felé hajlik a kezed.
(#32766) brumi1024 v: Telóról nincs kedvem átolvasni? Miről szól?
1. Hogy ki mindenki használt csaló programot vagy
2. hogy ki nem felet meg az euro 6-nak valójában, ez egyértelmű, hogy senki.Csak egy számot kérek, íg y a te idődet sem rabolom.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
15-ös gyári Ford acélfelnivel tervezek nyomulni, semmi kiállás, csak mivel nincs is leültetve az autó, ezért irgalmatlanul tohonya gyári mérettel. Még a végén be kell tennem egy típusidegen motort, mert nincs mitől rettegnem. Persze, azon kívül, hogy Fordom van és bármikor elromolhat.
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #32774 üzenetére
"vki csaló szoftvert használ."
"meg még vagy tucat gyártó külön szoftver nélkül is ""Nem látom a különbséget igazán."
Pedig még le is írtad, sajnálom, hogy nem sikerül látni.A vicc az, hogy senki sem haragszik a VAG-re, mit csináljon szerencsétlen, ha hülyék a normák? Ezt választotta, ez van, nem jött össze. Én az egysíkú gondolkodásmódra haragszom, amit ebben a témában te is képviselsz, most akármin vitázhatnánk, attól az egysíkú gondolkodás mód, ugyanúgy nem helyes.
Akkor most puskázzon mindent a gyerek is az egyetemen és végezze el segg hülyén, mert magasak a követelmények? vagy tanuljon meg egy minimumot és érje el a kettest, amivel legalább valamiféle tudása lesz?
Egyik sem a legjobb döntés, de a második a kevésbé rossz.
Persze sokan szidják a VAG-ot másokat meg nem, engem pl a lehetetlen követelményke zavarnak, meg a fanboyok. Ugyanúgy zavar a VAG-ot köpködő ember, mint a másik véglet.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #32779 üzenetére
Te folyamatosan mondod az egy szem dolgodat, én pedig mondom, hogy ez nem ilyen egyszerű, hanem nézd komplexebben, én senkit sem szidok, te mindenkit egy kalap alá veszel. lSzerintem te csak direkt nem akarod érteni, hogy miről van szó és akármi akármivel érvel, de ugyanazt mondod.
Minimálisan, de erősebb autó =optimalizálás nemegyenlő tuning IKSZ
Nem sikerült teszt =csalás =optimalizálás PIPALátod? De akkor leírom: Én nem is VW-ről beszélek egyáltalán, hanem, hogy ellentmondasz magadnak.
Egyszer leszidsz valakit, mert egy kalap alá vesz valamit, máskor pedig azért szidsz másokat, mert nem vesznek egy kalap alá dolgokat. Viszont igazat kell adnom neked: ez nem egysíkú gondolkodás mód, hanem változatos, hogy mindig neked legyen igazad. És ebben tényleg igazad van, hogy tévedtem. Elismerem.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
"Azzal hogy megbüntetik a VW-t nem lesz tisztább a levegő! "
Megyek, nyakon szúrok már valakit a faluban. Aztán mondom a bíróságon, attól hogy megbüntetnek, nem fog feltámadni szerencsétlen. Remélem ők is ilyen faszán gondolkoznak, mint a VW tulajok, mert csak ők háborognak.
Érdekes, mindenki érti a különbséget, kivéve a VAG tulajok.
Jah, igen, most jön a "de ha egyszer mindenki a VW-t utálja, meg köcsög VW-znek a buta emberek" na, velük nyugodtan kezet lehet fogni.
(#32812) MunezXBK: Na, igen. Ez is egy jó megoldás, Tulajdonképen engem se.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
"Szarok bele hogy VW, de ne mutogasson más a VW-re úgy hogy ő legalább annyira szennyez vagy jobban mert ez így elég elkeserítő. "
Pontosan. Ne mutogasson más se, de ha büntetés jár érte, akkor büntetés. Most te is mutogatsz, hogy más nem csalt ilyen módon, de naizéfranciaisfüstölcsaltavwdeamazisfüstölejnyejnyenemvoltmásválasztása. Csinálta volna úgy, mint a többi, akinek több esze volt.
(#32814) tresh: fuhhh de ugye vágja mindenki, hogy én bitpork vitázási szokásaiba kötöttem bele és ez csak egy példa volt? Én másra nem mondok rosszat, arra nincs jogom, de én viszont rohadt intelligens lehetek, hogy ezt sikerült felfognom. Én egyszer se akartam környezetvédelemről beszélni. Az is egyértelmű, hogy szándékosan szivatták a VW-t, de nem eről van szó.
Sajnálom, hogy nem lettem pedagógus, mert úgy látszik nem tudom megértetni, amit akarok.
De tényleg hagyom, Én bitportkkal vitáztam, vele akartam beszélni, aztán jöttek a védelmezők és elfajult a téma.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Egyik haverom megvette az autók szent Grálját. Ilyenem lenne, szinte teljes lenne az életem autók terén, bár azért egy napi nyúzós kellene mellé. Ennyit mutatott eddig: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz rbalint88 #32848 üzenetére
Dehogy is Abban hogy tudsz kényelmesen elmenni 3-4 haveroddal mekizni? meg öreg autó...áhh
(#32849) focvis : Majdnem Prius
Egyébként még én is csak két típusra szűkített listát tudom és csak remélni tudom, hogy helyesen választott. A másikat el sem merem képzelni, hogy megvegye mivel már van belőle neki egy, bár az üresen van, akkor lehet mégis?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
(#32851) EQMontoya: budapesti a srác, ott is lakik
Egyébkétn ki sautóbna is lehet tapadással mit kezdeni, miért ne lehetne?
(#32852) Integrale: áhh hideg, nagyon hideg
Amint publikus a dolog, linkelem.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Integrale #32881 üzenetére
Egyik se, bár az egyik közel van az egyik eshetőséghez. (ez szóismétlésnek számít? ) Én is direkt nem kérdezek rá, hogy melyiket választotta a kettő közül, mert így izgalmasabb. Annyit tudok, hogy semmi átalakítást nem fog végezni rajta. Úgy használja, ahogy van. Nem volt semmi motorcsere, a saját motorja van benne.
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #32883 üzenetére
és a többiek:
Meg van az autó. Üzleti szempontból jól döntött, de valójában nem a joker toyotát vette. Senki sem gondolkozott jó irányba
Mutatom a toyoták legjobbikát. Toyota JZX100 alias Chaser:
bár lehet így gyakoribb:
Pár videón a tökéletes mozgása:
[link]
[link]És íme a kiválasztott:
Gondolom ezt már kitaláljtátok
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kroni1 #32918 üzenetére
Opel corsat csináltunk, ott mind a 4 torony felszakadt, persze egyesével pár hét elteltével. Fél műszak alatt meglehet csinálni egy tornyot normálisan. Mivel a kocsi alja nem fényezett felület, így sokkal olcsóbb a dolog. Ha minden mása rendben van. Nem hülyeség megcsináltatni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kroni1 #32920 üzenetére
Hát,a futómű faék egyszerű, van egy tank. ennyitől már hozzá is férni mindenhez. Ha már így el van rohadva, valószínűleg máshol is, szóval OT-s veterán már nem feltétlenül lesz, de 4-6-8 évet még kibírhat. Sajnos budapesten nem ismerek senkit, csak vidéken. Ha abból indulok ki, hogy mi, lelkes amatőrök, olyan 20+ anyagért csinálnánk ilyet. Szerintem 50-60 ból megkéne állnia egy nem túlhypeolt helyen is. Ezért mondom, ha egyébként, jó állapotú(motor, futómű,fékek, akkor érdemes vele foglalkozni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #33075 üzenetére
Szomorú, hogy a link szövegével olyan szintet ütsz meg, mint akiket mind a ketten sérelmezünk. pl a VAG fújjolókat, csak visszafelé, mártírkodva a semmin Tényleg a legnagyobb jóindulattal írom, hogy ne süllyedj a szintjükre, ennél azért fontosabb tagja vagy a topiknak. Ne mutass ilyen példát. Erre nem is kell reagálni, mer t ha te ezt nem így érzed, akkor az a személyes véleményed, h aezt látod jónak, akkor nincs jogom beleszólni.
-
tomiii.
aktív tag
Na, szépen állunk. '91-es Sierra, kettőstömegű lendkerékkel. Retteghetek már én is. Ha a kezemben van, megtudom allapitani, hogy szar? Ha, igen, hogy?
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #33402 üzenetére
Kérlek definiáld sértettségedből kifolyó kötekedésed irányát, mire gondolsz ?
-----
Nem Sierrából való, de mivel mindenből a legjobbat teszem be, azt hittem ez a lendkerék könnyebb, mint a gyári, de éjszaka kibontottam a kocsiból és 1,5kg minusz miatt nem fogom ezt betenni, mert valami amúgy is csattant induláskor, nem tudom, hogy a kardán lehetett vagy ez. Kikönnyíttetek egy gyárit inkább.
(#33410) Qru: Akkor tuti ez csattant, mert 6 év alatt rossz kardánt még nem láttam, gyanús, hogy most sem itt van a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz SzlobiG #33413 üzenetére
Mint írtam, nem ebben volt Csak ennek a motorblokknak (benzines) lett egy 2.3-as verziója. '94-től gyártott Scorpioban volt. 2.3, 4 henger és a kellemetlen rezgések elkerülése végett volt a motorban külön kiegyensúlyozó tengely és ráadás még ez a kettős tömegű. Szerintem viszonylag elég hamar elkezdték alkalmazni ezt a sokat szidott alkatrészt. Csak gyárilag malomkerekem van, azt hittem ez picit könnyebb, de nem annyival, hogy megérje használnom. Pláne, ha szar.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #33420 üzenetére
Nem értem miről van szó, milyen betalálás?
Istenített? Rohadnak, 1db értelmes motor van bennük, azok meg hengerfejesednek, gyári futómű gagyi, minden le van már nem cserélve más típusra, szépnek sem lehet nevezni.
Tessék, még a gittes dobozon is sierra van, de láttam már alvázvédőn is. Sőt, vastelep cégérében is Nem véletlenül.
Mivel nincs pénzem rendes hátsókerekes japán autóra, ezt meg úgy módosítom, ahogy kedvem tartja, mert van hozzá minden Lada árban.
Tegnap pl. 2-3 órám ráment mire elektromos ablakokat faragtam bele, ebben is csalódtam.
itt az istenített sierrám, más autó futóműve befaragva, mert a gyári szar és szétrohadva annyira, hogy lassan inkább csővázas lesz a fara.
Csak amikor az embernek van ingyen, 10 évre elegendő alkatrésze egy autóhoz, úgy, hogy évi pár ezret kell majd költeni 1-2 kopó/fogyó alkatrészre, úgy nem igazán fog más autót venni, bár egy csaló szoftot rátennék, mert tök gáz lesz kitiltva lenni egyre több városból szmog riadó alatt.
Én nem fogom itt védeni és visszaszólogatni, ha a kicsikémet mások leszólják, nem vagyok fanboy, ne haragudj ezért.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #33423 üzenetére
Ne is mond, régebben már linkeltem párszor a szakadt bordó kombi sierrát, ami melós autó 20 éve és néha kölcsön kérem. Na, azzal mentünk valamelyik nap alkatrészért és hiába nincs szétrohadva, meg gömbfejek, fékek is jók, de úgy himbilimbizik, meg a sok zörej, leszakadt kárpit darabok, a hatalmas zaj miatt, haverom rettegett, amikor 90-nel mentünk. Azt mondta most probáltak ki egy Rally2-es ladát Miskolc mellett, de abban nem félt ennyire 150-nél
-
tomiii.
aktív tag
válasz westcoastog #33425 üzenetére
Nem mertem ha barmi baja lesz, nekem kell megcsinalni
Kössz a cuccokat, alakul. Mar bent az 5 elektromos ablak, mehetnek fel a karpitjaid [link]
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #33499 üzenetére
Nekem pl ilyen van, csak más szettben. Lassan egy éves lett, 1/2"-os racsnira tettem már méteres erőkart is, amin ugrálni kellett.(csak kíváncsi voltam mit bír), semmi baja azóta sem, pár autót már túl élt nálam, pedig volt közte szarrá rohadt 20-30 éves ford, nem 1-2. Nem mondom, hogy jó márka, van millió jobb, de én pl megvagyok elégedve vele.
-
tomiii.
aktív tag
Haverom mercedes buzi, totalcaros Csikossal szokott neha logni, w123-mal jar egyetemre, osszes normalis mercedes kb osszes cikkszamat fejbol fujja es kb az antenna allasabol megmondja, hogy mi baja van az epp beteg mercedesnek. Apjanak w210 van, azt viszont mar szivbol ruhelli, mert szar. Szoval a ketto nem epp egy kategoria.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Neki 300d van, szerintme ez a szükséges minimum w123ba, de ez már az a kategória, ahol kell egy kis affinitás az autószereléshez vagy egy közeli szerelő ismerős, akit lehet zaklatni apró dolgokkal és szakszerűen meg is csinálja, nem csak kókányol. Neki igy néz ki. 250 körül vette, nem emlékszem pontosan, első tulajos. Adagolót, vezérlést, porlasztócsúcsokat és a gumi alkatrészeket kellett átnézni, cserélni, beállítani. Futóműben is lógott pár dolog. Semmisen volt kimondottan rossz, cska nem voltak tökéletesek. Szóval, ha nem szoktál szerelgetni, akkor inkább ezt hanyagold. + egy w123 coupet is épít már évek óta a srác.
(#34532) LógaGéza : Írtam neki. szerk: Írt, idézem " a f@sz tudja így, látni kéne, hogy mi, hogy van abban a &@#@-ban, szervopumpa is szarakodhat, meg van ott még pár dolog" Hát, na mondtam, hogy az új merciket utálja és nem is foglalkozik vele.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #34648 üzenetére
Itt a pont. (bár nálam csak az új Focus RS mondható remek élményautónak, mert már AWD, ha nem segg hülye a Honda, következő már nekik is az lesz.)
(#34660) richie900812: Nem bántásból, de vezetési élmény meg dinamizmus szintjén ezek az alap Focusok tuti, hogy egy nagy nullák. (ettől még lehetnek remek autók). Mivel nem ültem Focusban, ezért nem ez alapján mondom, hogy nem élményautó, viszont én gyakran ülök igazi élményautókban és azok egyáltalán nem olyanok, mint a Focus.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs