-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboy93 #198627 üzenetére
ez nem érv és nem reprezentatív minta szerintem. mert éppen valaki megszívta vele akit ismersz. ilyen példákat minden egyes motor+váltó kombinációról lehet hozni szerintem. 3 perc guglizás után tuti találnék ugyanilyet az 1.2t toyotáról is. de ne vegyünk akkor semmilyen autót, járjunk bringával
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz
tboy93 #198627 üzenetére
Tényleg nem hagyott még ott a Polo sehol sem 1év/35e km alatt. Az nem számít, mikor kiütötték a hátsó kerekét. Az elején volt egy kis nyűg egy nem meghúzott testkábel csavarjával, de akkor is időben jelezte a problémát (elindulás után egy saroknyira).
Meg néha nem akarta érzékelni, hogy P-be tettem a váltót, de menni akkor is ment (csak nem lehetett bezárni). Meg fontos volt, hogy egy kis olajat tartalékoljon az ember a csomiban, mert olajcsere után 12-15e kilométerrel később bármikor kérhette. De más nem volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban