Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz brumi1024 #246289 üzenetére

    Nyilván nem nagy merítés egy Amerika méretü helyen, de ~150km sugarú körben mozogva (közte nagyvárossal is) szembetünö, mennyire elenyészö a (német)prémiumok aránya, ehhez képest az ázsiai (Honda, Nissan, Kia, Toyota) márkákból annyi van, mint égen a csillag, kimondottan kedveltek, ami ha jobban megnézzük hamar érthetö.

    Egy alapmotoros, "fapad" C-osztály 43.500$-tól indul, 3er BMW 42.000$-tól, egy hasonló méretü Kia K5 25.000-töl, egy Toyota Camry 26.000-töl, Honda Accord 25.000-töl.
    Világos, hogy a Merga bele "igényesebb" (bár azért az utóbbi szériákban már a prémiumoknál is érezhetö az anyagspórolás, van panaszkodás böven), az egyszerü amerikai meg nagy eséllyel "megérzi" a ~18.000 dolláros diffit, ha pedig extrázzuk öket szerintem a végén az olló mégjobban szétnyílik.
    Hozzátéve, hogy pl. a Camry is, és pl. a K5-ös Kia is kimondottan vagány formájú, szerintem sokakat megnyernek.

    SUV/Crossover vonalon talán még fájóbb a diffi.
    Egy GLC kezdöára 44.000 dollár, egy Kia Sportage 26.000, de még a Sorrento is csak 30.000, söt az egyel (kettövel?) nagyobb méretü Telluride behemót is 36.000-töl megy.
    Toyota Rav4 27.000-töl, a 4 Runner 38.000 (ez megint nagyobb méret), Honda CR-V 31.000-töl, Ford Escape 27.000-töl, a nagyobb méretö Explorer is 36.000-töl.

    Pickup piacot meg ránézésre uralja a Ford/GMC/Dodge trió.

    Világos, hogy van az a "dzsentri" réteg, aki veszi így is a németeket, lehet hogy LA, NY-ban más az arány, de az egyszerü átlag amerikai (és nem idevéve a redneckeket, akinek aztán tök mindegy) közlekedésre nem lepne meg, ha a "legolcsóbb" irányba kacsintgatna.

Új hozzászólás Aktív témák