Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    válasz a_tesz #267 üzenetére

    Alátámasztani sajna nem tudom, de nem is állítottam, hogy az új Ladában ilyen van, én csak azt állítottam, hogy hallottam már ilyenről, de nem a Lada kapcsán. És szerintem a sorozatgyártásal semmi probléma nem lehet, mivel ha egy iskolai műhely szinten kivitelezhető a dolog akkor nem hiszem, hogy sorozatgyártásban ez problémát jelentene.

    A japó mocik egyébként meg tényleg megbizhatóak, pl a Toyota a legmegbízhatóbb márka (ha jól tudom és frissek az infóim), viszont az áruk is megvan és ha netalántán megálnak akkor aztán Isten kegyelmezz!!! A Ladák viszont óccsók és az árukhoz képest megbizhatóak is (kisebb otthoni szervizelések mellett).

    Fogyasztásra a régi Ladák valóban nem a leg jobbak, de amikor ezek az autók készültek akkor még nem volt ilyen magas a bembin ára és nem ez volt az elsődleges szempont, viszont a mi régi Samaránk nem egyszer elment 6 literes fogyasztással is (1300-as, országút, autópálya), na meg miután gázosra alakítottuk (nekünk hál Istennek nem volt vele semmi ''gáz''), kevesebbet fogyasztott mint egy diesel!!!

  • pweisz

    senior tag

    válasz a_tesz #267 üzenetére

    ''meg annak is köszönhető,hogy ők csak 15 éve tudnak önállóan fejlesztegetni,előtte a KGST-s gyártás vonalát követték.csakúgy mint az ikarus,bár az megint egy érdekes helyzet,ne menjünk bele.'' Többivel egyetértek, kivéve hogy még mindig úgy gondolom hogy a GM cooperáció elött is használtak Bosch befecskendezést, de ebben persze még mindig nem vagyok biztos. Na látod ez szerintem nem igaz hogy 15 éve tudnak önállóan fejlesztgetni, nem értem ezzel mire gondolsz hogy KGST gyártás vonalát követté, pl Ikarusznak világszinvonalú buszai voltak, nagyon komoly feljlesztésekkel.

  • Bazsesz

    őstag

    válasz a_tesz #267 üzenetére

    1995-ben kezdték el gyártani a Lada 110-et :) Az volt még a 8 szelepőes, 1,5-ös, 71 pacis motorral felvértezett modell :)

    az meg,hogy mért nem tudnak olyan motort gyártani,mint pl.a németek,japánok,vagy akár a franciák,az a gazdasági helyzetüknek köszönhető
    Ez valahogy így van. Ruszkik nem állnak olyan jól, mint pölö a franciák, vagy a németek gazdasági téren. Nekik olcsóbb volt egy ilyen motorkonstrukciót kivitelezni, minthogy egy vadonat újjat kifejleszteni, mert az piszokdrága lett volna, és lehet, hogy anyagi csődbe mennek tőle. Csak gondolj bele, hogy mi pénzbe fájhat egy motor kivitelezése, ami jó is, és nem döglik be 1000 kilométerenként...

    amihez én nem értek,talán ha van köztetek egy közgazdász...
    Nem kell ehhez közgazdász. :) Én se vagyok (még) az. :)


    -----Valakinek, aki írt gyároi fogyasztási adatokat-----

    1200 kilométeren tankoltunk 72 liter benzint. Ebből úgy ~700 kilóméter autópálya volt, 160-180-as tempóval. Városban többet használjuk, de 7-7,5-nél nem eszik többet. vegyesen meg olyan 6,5 liter körül eszik. ''konfig'' az aláírásban :)


    ''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein

Új hozzászólás Aktív témák