Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz bandus #276147 üzenetére

    Az elsö SEAT kanyar (4 új direktspricni) 2094€ volt, de utána ezt visszautalták, a SEAT átvállalta ennek a költségeit (mivel feleslegesen cserélték).
    A második kör (PCVszelep+lambdák, méricskélések, fejvakarás)volt valami ~1200€, a harmadikban a két mágnesszelep cseréje 500€ (ezt megspórolhattam volna, de mivel kilátástalan volt a helyzet, és ez is a gyanúsítottak között volt, így megléptem), most a srácnál hibafeltárás, javítás, alkatrésszel volt 1200€ összesen, tehát ~3000€-t nyelt most el a vas.

    Ha a srácot élböl megtalálom, akkor 1200€-ból megúszható lett volna, hasznos következtetés, hogy egy márkaszerviz sem mindenható, mert hiába van gyári szoft, meg gyári support, ha a berendezkedés a pörgö pénztermelésre van kihegyezve, nem tudnak ilyen témákkal mit kezdeni...

    Másrészt végsö soron egy 8 éves, 160 ezret futott hegyezett motoros "használt autó". Nincs ingyen ebéd, elöbb-utóbb minden bekéri a magáét.
    Egyedül a felesleges körök "zavarnak", 5 hónapig sakkoztunk, mire sikerült a végére jutni.

Új hozzászólás Aktív témák