-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Jó, azért a kerékpárok fejlődése is elég lassú. Még mindig pedálozol, még mindig a haladási irányra merőleges a kormányrúd, még mindig egymás mögött elhelyezett két kerék van, amiből az első a kormányzott, a hátsó a hajtott.
Persze az mellékes, hogy milyen súlyú, anyagú, milyen gázzal van feltöltve a gumi. Ahogyan az autónál is mellékes, hogy a T-Modelhez képest miben tér el egy ma kapható akármilyen személyautó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
HÁZIGAZDA
válasz bandus #278063 üzenetére
botrányosan lassú az innováció az autóiparban, kis túlzással minden ugyanolyan, mint a t-modelben
Anno én is ezt hittem, de valójában azt leszámítva hogy 4 kereke van és gurul meg van kormány, a T-model kezelése nagyon más pl:
- nincs gázpedál, gázkar van
- hátramenetnek külön pedálja van
- a kuplungpedál egyben sebességváltó is[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Motorokon is van egy icipici kavarás amúgy.
A standard a baloldalon elhelyezett 3 állású kapcsoló, jobbra-balra kell lökni, utána visszaugrik középre, kikapcsoláshoz meg befelé kell nyomni.
A szocimotorokon annyiban változott ez, hogy nem húzta vissza középre, maradt jobbon vagy balon, és az volt a kikapcsolás, hogy a kedves user maga nyomja vissza.
Aztán ott a Harley (meg biztosan van még más is), akik elosztják az irányjelzőket a kormány két végére, a balos gomb baloldalt és vice versa.
És nagyobb túramotorokon sokszor van self-cancel is.És hogy ON is legyek: az autóiparban már régebben is voltak quirky kezelőszervek, gondolok itt a régi Citroënekre (DS, CX, stb.), vagy a Mercik ablaktörlő kapcsolóira.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz bandus #278063 üzenetére
Lényeges különbség, hogy a motoron a kezed és az index kezelőszervének egymáshoz viszonyított pozíciója független a kormányállástól.
Ehhez képest ott a mindig mozgó kormányon valahol az indexgomb az új Model3-ban. Kézreáll, amikor egyenesen megy a kocsi, de mi van, ha manőverezni kell? Vagy csak nem egyenesen áll a kerék, mikor parkolóból indulnál? Nekem ez jutott a Kiába, örülök, ha legalább a dudát nem kell nyomkodnom menet közben...
szőröscica: GTA, Carmageddon egész jól el van találva.
Van 5 darab házilag készített bójám, kb 130-150 cm magas 2,5×2,5 centis fenyő karó 4 irányba álló talppal. Kölcsön tudom adni, Szerémi út elején van.
A flakont nem javaslom kezdő gyakorláshoz, mert a tükörből, vagy a kocsi orrától nem látja, nem elég magas. Inkább kerti szék, vagy hasonló dolog.
A PET-palack már pro szint, például párhuzamos parkolás gyakorlásához megtanulni, hol van a kerék a holt térben.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen