-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz MunezXBK #305717 üzenetére
Egyelőre nem tudom, hogy jó-e vagy csak egy csinos OEM minőséget tud-e. Azt tudom, hogy hajlamos kékülni, ha egy 7-8 percet szerpentinezel vele, akár már felfelé is, ha ügyes vagy és tényleg kimaxolod a tapadást mind a gyorsítási, fékezési és kanyarodási szakaszon.
Hogy ez sportos tárcsák között jó-e vagy nem, azt nem siekrült kideríteni. -
Brumi˘
addikt
válasz MunezXBK #305717 üzenetére
Rotingerből két féle van (legalábbis volt, mikor az enyémeket vettem), érdemes a high carbon verziót venni, kevésbé görbül. Nekem a sima vágott (T6) van fent ferodo ds performance betétekkel. Polcon ott a yellow stuff, de még nem éreztem sehol hogy kéne. Mondjuk én 2 fékezés után hajítottam ki a gyári 1 dugós 312-es féket és ment fel a Cupra R 4 dugós bremboja.
szerk.: high performance a neve és az én méretemben már nincs is.
szerk2.: to all: ha jó fék kell akkor turbo groove + blue ndx betét. Gyári fékhez még nem tapasztaltam jobb párost.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen notebookot vegyek?
- Google Pixel topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...