Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz #94529552 #33176 üzenetére

    Nem képzelek én be semmit, elmondták, hogy náluk úgy megy a csere, hogy szelepfedél le, vezérműtengely ki. Ezzel szemben a videón láthatod, hogy miből áll. Nem értem ők miért a másik utat választják. Nekem nem tűnik a videó kókányolásnak, még a kiszedő is egy célszerszám. Felteszem a szimering ilyen módon történő cseréje nem kendácsolás, de aki jobban ért hozzá az majd kijavít, ha mégis.

    Szóval akár valóban végigcsinálják a fél motor szétborítását, akár a videón látható módon csinálják meg, a nagyobb volumenű szerelés lesz kiszámlázva, miközben fele annyi munkával is meg lehet csinálni. Ami azt jelenti, hogy ezzel a valós, vagy csak valósnak hangzó "nagyszereléssel" lehúznak.

    Régi szerelőm mesélte, hogy az erre alkalmas motorokon a szelepszár szimeringeket úgy cserélték, hogy a gyertya helyén bedugtak egy csavarhúzót, hogy ne essen be a szelep és úgy cserélték, viszont a munkadíjat meg úgy számlázták, hogy hengerfej levétellel történt a csere.

  • Integrale

    veterán

    válasz #94529552 #33176 üzenetére

    Nem értem, hogy miért gondolod azt, hogy ha eladja, és vesz egy másikat ebben az árkategóriában, az hibátlan lesz, és nem kell újrakezdenie.
    Egy hónapja járt itt egy tag Mazda 6-tal, ami viszi a pénzt, annak azt tanácsoltátok, hogy már ne adja el, ha ennyit költött rá, mert egy másiknál kezdheti újra. Itt pontosan ugyan ez a helyzet áll fenn, ha jó, és fillérekből jóvá/jobbá tehető, akkor már hagyja.

    Egyébként érdekelne, hogy mennyit költött a Puntóra ami az autó szarságából adódik, és mennyi kozmetikai beavatkozás, illetve fenntartás.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák