Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neduddki

    nagyúr

    válasz pweisz #369 üzenetére

    HI!

    A legkevesbe sem, lenezest kerek mindenkitol ha ugy hangzott... Tenyleg erdekelne hogy mejjik joszag van meg ott a szeren...
    Hat az a gassag, hogy az 1.6 - 1.8-as ford dizlek, de meg a 2.3-as sem a frissesegerol volt hires. Nme ok nelkul fordultak a psa-hoz. Habar allitolag a 2L-es 115/130 lovasok azok meg sajat fejlesztesek voltak es nemis rosszak.
    De javallom probalj ki egy mai joszagot az ember keresgeli egy darabig az allat:- ))))

    udv

    neduddki

    https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

  • zsoltee10

    addikt

    válasz pweisz #369 üzenetére

    Az 1.6HDi egy 307-esben nagyon szépen muzsikál. ha padlót nyomsz akkor ráadásul pillanatnyi túltöltéssel akár 260nm-es nyomatékot is produkál, ami egy ekkora motortól nagyon durva, meg az a 110 lóerő is bőven elég, és iszonyúan pörgős. ;P

  • Sick Boy

    őstag

    válasz pweisz #369 üzenetére

    Én egy TdI Renault Thalian tanultam, megy, mint a veszett. 1.5-ös, kis fordulaton, ötösben... húz, mint atom, alig fogyaszt, szerintem a Renault 1.5, 1.9 Tdi mocik nagyon jók. A PSA 2000 ccm-es HDI mocija: atom! Rokonéknak van egy ezzel szerelt Citroen Xsara Break, 5,5 L-rel megy vel a faszi vegyesben. És megy, mint egy mérgezett!
    Kicsi fogyasztás, atom nyomaték, környezetbarát, mi kell még.
    Persze, a régi dízelek szarok, de nagyon az Isten mentsen meg mondjuk egy 1.6 dízel Kadettől... füstöl, de nem megy.

    Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

  • Roadkill

    csendes tag

    válasz pweisz #369 üzenetére

    Hát, alattam most is az említett típus muzsikál, 85-ös kiadásban. Nem rossz az, csak nem városba való (ja meg kell hozzá kis...megszokás+érzék :) ). A mai dízelek egész jók, pörgetés szempontjából bolondbiztosak, és a legújabbak már a pincéből húznak (és nem csak 3000 felett). Ha engem kérdezel, a vw 1,9tdi-jeit ajánlom, főleg a 130 lovas kivitelt (klimával, huzatva 7 liter, de akár 5 alá is mehetsz országúton kis odafigyeléssel) ami megy mint a barom, ráadásul szívós, és van hozzá bőven alkatrész (régebbi td-k (talán 92-től) is jók, fogyasztásban ugyanaz, átlagtól jobban mennek, és 1-1,5milla körül szerezhecc). Egyszóval azzal nem lesz sok bajod. Kisebb ccm közül talán rönó 1,5dci, psa 1,6hdi lehet még jó (ezekhez még nem volt szerencsém, de állítólag hülyének kell lenni, hogy 6 litert elérd), tűrhetően gyorsulnak, de nem leszel velük a belső sáv ördöge. Az adóterheket, fogyasztásukat, és kényelmüket összevetve szerintem legjobban egy vw motoros cuccal jársz, régebbiek olcsóbbak is a modern kis ccm-eseknél, mindegyik jobban megy annál, és általában tágasabb is.
    Mennyire megy? Menj el egy kereskedésbe, próbáld ki (nem lőnek le ha nem veszed meg) mert lóerő nemsokat mond (teljesen más a motor karakterisztikája!).

    Az autó nem eszköz, hanem cél...

  • behappy

    aktív tag

    válasz pweisz #369 üzenetére

    nekem volt Vw Lupo 1.2 PD-TDI. 68 LE és asszem 160 nyomatéka volt, utobbi elég tekintélyes egy kisautonál...

    kb 1 év 3 honapig volt meg, 10ezer km után kezdett menni rendesen, kb 120ezret pakoltam bele (németbe jártam rengeteg vele). Egy személlyel képes volt kiakasztani az órát (200km/h-ig volt skálázva), (a gyári végsebesség asszem 168kmh/h) 4 személy + csomagokkal még feldöcögött 180ra nehezen. Gyorulása nagyon jo volt....illetve csak a 2. fokozattol, 1-2 között lassan váltott (tiptronic volt benne) és az 1es rövid is volt nagyon.

    Egyébként ebből a tipusból bármilyen motorral szerelt példány képes a 200 km/h-ra, nagyon sokszor követett az autópályán egy ''testvér'' (dizel és benzines is).

    Ja igen: és nem ment szét a motorja a hajtástól 120ezer km alatt sem. '99 ben volt egy polom, 13ezer kmrel került hozzám, 1.0literes 55 loerő benzines....hát az szét lett hajtva 90ezer kmes korára (155 volt a vége kb, annyival mentem ahol csak lehetett mindig).

    ÉS: a Lupo tartós 160-170 autopályatempó + klimahasználat és nem evett többet 4 liter gázolajnál 100kmen. Egy tankkal kimentem pestről frankfurtba :D

    Szval mindenkinek csak ajánlani tudom a dizeleket (ujakat). Mondjuk a Peugeot dizel motorjai (kicsik) nem jönnek be, mert hangosabbak, lomhábbak és 6 liter körül fogyasztanak (vagy többet).

    kb ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák