Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz hobizoli #3988 üzenetére

    Akkor a Fiat is egy vezethetőségre belőtt turbó konstrukció - a Rover T16-on egy Garrett T25 van, ami szintén egész gyorsan felpörög, de 5k körül már kifut a szuszból. Érthető módon igyekeztek úgy konfigurálni ezeket, hogy lejjebbről is húzzon már, plusz ne kerüljön egy vagyonba. Egyik se épp mai konstrukció :)

    A tartósságot pedig úgy értettem, hogy természetesen meg lehet korrektül építeni egy motort. Sajnos szerintem a legtöbb ''csiptuningos'' helyen csak felnyomják a töltőnyomást meg adnak hozzá még üzemanyagot, aztán szasz. Ha egy tényleges teszteken alapuló egyenprogramot kapsz, akkor ez is akár hibátlan lehet (pedig semmi extra, tényleg csak pár bitet írnak át, de ésszerű határértékeken belül). Ha viszont csak ökölszabályként ráhúznak az értékekre, akkor teljesen lutri a dolog. És laikusként nehezen fogod tudni megkülönböztetni a profi tunert a kókány EPROM-cowboytól.

    Department of Redundancy Department

Új hozzászólás Aktív témák