Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz tomcica #4040 üzenetére

    Szép autó az a GTC :) Eddig Vectrában volt szerencsém a 150 pacis CTDI-hez - valahogy nem volt olyan erős, mint vártam volna. De nagyon kellemesen, jól ment :)

    Az a 175-180 LE nekem kicsit kérdésesnek tűnik, mert már a 150 paci sem kevés egy 1,9-es dízeltől - mindenesetre valszeg a turbó már a légszállítása határán járhat 180 LE környékén. Másfelől elérhetőnek tűnik, Dodi Leonja is kb. ilyet tud, sőt többet.

    Department of Redundancy Department

  • #00809728

    törölt tag

    válasz tomcica #4040 üzenetére

    Szasz!

    Mivel ugy invitáltak igy megosztom a tapasztalataimat.Nem rossz a chip tuning mert rendesen huz rajta de én akkor sem ajánlom.

    2 féle chip van.

    van az egyszerü amit ugy 15.000-40.000ft-ig árulnak simán egyszerüen rádugod majd az eredeti adatokat ő átkeveri és egy kis teljesitménynővelést fogsz vele elérni.
    Sok esetben ugy hírdetik 20 de akár 40% LE tőbblet.Itt még esetleg az a bibi is előfordulhat ha éppen a jó Magyar utjaink eggyikén véletlenül az egyik láb elmozdul a chipnél.Akkor legjobb esetben megáll az autó ugy tudom.....Lool



    2 a teljes szoftver átírás amiről bővebb felvilágosítást itt tudnak neked adni
    [link] de azt hiszem anno már ezt írtam.
    A kettő nem ugyanaz tehát nem keverendő.

    Bocsi nem csak neked szol....

    Hogy egy profi optimalizálást végezzünk, az eredeti szoftvert kiolvassuk, majd ezt dolgozzuk fel. A gyártó által meghagyott tûréseket kihasználva optimalizáljuk a szoftvert a teljesítmény, nyomaték, élettartam, fogyasztás és szennyezõanyagkibocsájtás maximális szem elõtt tartásával. A szoftver módosítása tapasztalaton, teljesítmény- és füstgázmérésen alapul.

Új hozzászólás Aktív témák