-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Florida
tag
válasz golyani #2996 üzenetére
Bővebben: link itt nézz szét a tuningok között,sok jót nem ígérek 60 lóerős alapból..
-
Florida
tag
válasz golyani #2999 üzenetére
Megnézted a linket?
1-1.5millió a turbóssá alakítás.Megér ez legjobb esetben +50 lóerőt
Más:zsír új jogsival vezetni kezdj el tanulni,ne fogj rögtön tuningolásba mert rövid úton árok lesz a vége..Tudom,hogy én milyen voltam mikor először vezettem egyedül,a többi,úton lévő ember vigyázott rám,hogy ne csináljak faszságot.Észre se vettem.
[Szerkesztve] -
zsoltee10
addikt
válasz golyani #3004 üzenetére
szállj vissza a földre. teljesen felesleges ekkora beruházásba fognod. hülyeség az 1.1i motort tuingolni. szépen nyugisan közlekedsz vele és ennyi. nem elég 160km/h?? autópályán is elegendő. nem kell száguldozni. ennyi. főleg nem kezdő jogsival. ha meg már 2-3 éves jogsid lesz, addigra rájössz, hogy buta ötlet volt 120 lovasra alakítani egy 60 lovas motort. ha azt a pénzt hozzáteszed, amit ráköltenél, vehetsz egy új kompakt autót. astra, golf, 307, stb. sőt.
-
Ricso
tag
válasz golyani #3006 üzenetére
Hidd el nem érdemes tuningolni, jó autó a peugeot, de egy 1.1-es motort tényleg nem fogsz egy 2000-es motor szintjére hozni, csak rengeteg cash árán.
Ha jót akarsz vegyetek egy Honda Civic-et 1,6 Vti és azt már tényleg meglehet csinálni és a fogyasztása is teljesen rendben van, sokáig is bírja.....HONDA RULEZ Bár nekem egy 607 Hdi van, Dieselben meg Peugeot RULEZ„Amíg élek remélek....''(mondta Jordano Bruno), aztán felcsaptak a lángok
-
Integra
titán
válasz golyani #2996 üzenetére
mit akarsz tuningolni egy 1.1-es autón? hova? minek?
gyűjts egy kis pénzt, pugot add el és vegyél valami normális motorú autót.
tuning nem abból áll hogy ''ráraksz'' egy turbót aztán te vagy a jani az utcában.
szét is repül a motorod ha csak ennyit csinálsz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
karib
addikt
válasz golyani #4024 üzenetére
Az a Vectra B.
Google: opel vectra b végsebesség -> [link]
Hivatalos adat 193 km/h.
Az óra simán csalhat annyit, hogy 210-et kifusson. Hátszélben, nagy egyenesben stb. Gyanúm szerint 120 fölött viszont már erősen szenved.
Mert hát egy dolog, hogy mennyit tud kifutni, és másik, hogy miként képes elérni.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz golyani #4034 üzenetére
Nem tudom, mennyibe lehet ez - de inkább gyűjts egy erősebb autóra
Esetleg ha elrohad a meglevő kipufogó, akkor lehet gondolkodni valami sportosabb változaton.
Úgy -5 ... +5% teljesítményváltozásra számíthatsz amúgy. Ha elbarmolják a kipufogót, romolhat a hengerek töltése, és csökken a teljesítmény. Ha vacak szűrőbe nyúlsz bele, akkor idő előtt szétkopik a motor, mert telemegy kisebb-nagyobb porszemcsékkel.
A korrekt megoldások általában drágábbak és több utánjárást igényelnek, ami összességében valszeg nem nagyon éri meg.
Esetleg rakj erősebb fékeket az autóra, és állatul kifékezhetsz mindenkitDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz golyani #4036 üzenetére
Az Escort már egész kellemes méretű autó. Kicsit fapados, de működik. Mondjuk egy hasonló korú Mondeo se sokkal drágább amúgy, bár az első generációs Mondeókat szidták néha.
Ha valami sportosabbat akarsz, akkor pl. Swift 1,6. Csak sedan kivitelben van (sajna), de az legalább kicsit erősebb kasztni. Az 1,6-osnak jobb futóműve, erősebb fékei vannak - ellenben ugyanúgy tucatautó, tehát alkatrész van hozzá sok, olcsón. Az 1,6-os moci pedig egész kulturáltan jár, és 92 LE-vel rendesen is viszi a járgányt. 800e körül 98 tájéki, 100e km futásúakat lehet fogni, klímával. És valszeg nem sok gond lesz vele.Department of Redundancy Department
-
Qru
MODERÁTOR
válasz golyani #21263 üzenetére
Jó híg olaj van benne (hsd-nél még el is menne de sima 1,6-ba...) de a fogyásod minimális. A Sustina jó olaj, ha azért pörgetni is szoktad én tuti inkáb 5W30-ra váltanék. A fogyit kicsit megdobja majd de nem számottevően cserébe majd csökken az olajfogyás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz golyani #21265 üzenetére
Kb annyit hozott nálam is amikor 5W40-ről 5W30-ra váltottam. A hígabb olaj miatt kisebb lesz a motor belső (súrlódási) ellenállása. Én azért inkább 10k-s ciklusokat tartanék de végülis ha nem nagypapa korodig akarod használni akkor jó a 15k-s ciklus is.
Ez az a változat ami Atkinson ciklusban jár részterhelésen?
Mert akkor bőven jó a 0W20-as olaj bele (feltéve ha nem koppon hajtod tartósan).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Atomgeszi
veterán
válasz golyani #59175 üzenetére
Amit eredetileg szántál a rendszámtáblához, annak ugyanakkora fénye van, mint amit legelőször linkeltel?
Mert nekem olyan van most bent, mint amit először a rendszámtáblához tettél és kegyetlen kevés fénye van. A színe okés, ilyen fehéret szeretnék mindenhova. Viszont ami ma jött meg rendelésem Alirol[link] Fénye vagy 3x nagyobb, mint ennek a kukorica félének, csak sajnos kékes a színe..
Ahogy néztem a panel féleséget, az pont elfér a búrán belül, csak a feedbacknel egyik képen kékes, másiknak pedig fehér. Gondolom a gyártásnál ennyi hiba százalék van, kinek épp milyen jut. -
Atomgeszi
veterán
válasz golyani #59177 üzenetére
Hát az akkor nem túl nagy fény, ez a bajom a mostani kukorica izzóssal is.. De azért várom a képeket.
(#59179) z123456789 Na igen, 5600+szállításért 2db belső tér világítás kissé sok.. Kínából okosan összeválogatva ennyiből az egész belső meglehetne, sőt.. 150ft darabja Aliról a ledeknek. Nem rossz amit most használok(sőt, a gyárinál 4x jobban világít, a kukoricánál meg 3x, szóval egyértelmű az előrelépés), de zavar a tesósrajos kék árnyalata.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Milyen légkondit a lakásba?
- DIGI internet
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fujifilm X
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Autós topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...