-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz dimanche #391 üzenetére
LOL
uncsiméknak volt olyanjuk,ráadásul kombiban.az még rendben van,hogy az ezres swift odaveri,mert sokkal könnyebb,de hogy még mellette 8-9et kajáljon akár városon kívül is...
neduddki:ne haragudj,de én tényleg nem értettem,mit akarsz mondani ja és én meg kifelejtettem a renault 1.5 dCi-t,kövezzetek meg érte...ebből is látszik,mennyire érdekel a csigaszopók személyautóipara
a sokfajta lóerőadat közt az ember már ki sem tud igazodni,főleg a dízelekből jó szokása a gyáraknak,hogy 3-4félét is gyártanak ugyanazzal a lökettérfogattal.ja és tényleg,ha már itt járunk,a legjobbakat szerintem a bömbikben keressétek.pl az új 3000-es,két turbós,272 LE-s,560Nm-es szerintem elég meggyőzően mehet...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
válasz dimanche #391 üzenetére
HI!
Na nehanyan megitnkedvelni fognak!!!:- ))))
Errol az gyun eszembe, hogy vmikor a 0evek kozepen meselt egyik baratom, hogy opel-nel az a szokas hogy 15-20% tullovik az orat mert akkor mijjen fantasztikus fogyasztasok jonnek ki, meg mijjen jol megy az auto.. na most erdeklodve nesztem, asztan vot lehetosegem nehany opel osszevetni a 405-osom orajaval es mikor az meg vhol 100-110 /pedig az is siketett kicsit/ koze lotte bemagat akkor az astrak mar 130 folott a vektral is majd a 125-130-at nyalogattak. Tobb joszag is vot, igen eltero motor es kivitel de asietes az stabil
Asztan vot egy srac megvett egy astra kombi 60LE-s bestiat:- ))) es elvitt autozni e mutatta hogy 190 az ora.. En beul pozso es 165-170 kornyeekn mar nagyonmaradozott le a 190-nes asra:- ))))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #416 üzenetére
közös nyomócsöves befecskendezés.
egyébként mesélj már légyszi, hogy mi volt a baja a boxernek, és mennyi km van benne? Mi Dombóváron vettük, mert itt lakunk vidéken, de rendesek a szervizesek, a szerelőkkel is összehaverkodtam, így nem nagyon vágnak át, meg ha szervizbe viszem, akkor ott maradok, és megvárom, míg elkészül. -
neduddki
nagyúr
válasz dimanche #416 üzenetére
HI!
Ugye vana sima kozvetlen befecskendezes a szokasos berendezesekkel /nyomas nyitja a porlasztocsucsot/ elkopoban, kisse nyers, van a comon rail-es ahol egy nyomastarolocsoben leldzik a lelek, es magneses vezerles, ill. a vw. fele pd-tdi, azaz pumpe duze, ahol a nyomasseloallito es befenykendezo resz egybe van integralva, megis magnessel vezerlik a befecskendezest.
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #421 üzenetére
Huha, a mienk még csak 71e-nél tart. remélem nem lesz vele gond. mondjuk kímélve van, nem gyilkolom a gépet. az akksival sincs semmi gond, soha nem volt lemerülési probléma, mindig pöccre indult, még télen -20 fokban is.
adja az ég, hogy ne legyen vele gond.
a szervízhez szólva:
a kapcsolati tőke itt is nagyon fontos, mert ha ismerős a szerelő, akkor nem b@sz át a palánkon. sőt, az olajcserét feleannyiból úsztam meg, mint rendesen, mivel a papírra azt írtuk, hogy vittem olajat, valójában viszont a szerelők által lenyúlt gyári olajat tettük bele. 30e helyett 17-ből megúsztam a 60 ezres szervízt levegőszűrőcserével, olajszűrőcserével, stb.
strike-force: hát nem nagyon örülök ennek az átdolgozásnak. minek 146 lóerő??
a 128 bőven elég lenne, én a nyomatékot keveslem. inkább az lenne 350 minimum, azt jobban értékelném. ez nem sportkocsi, viszont 5. fokozatban, 70-nél 4,5t össztömeggel jól jönne egy kicsivel több nyomaték. a 146 lóerő úgyis 3800 rpm körül jelentkezik, de 5.-ben az már 170-t jelent.... -
neduddki
nagyúr
válasz dimanche #425 üzenetére
HI!
Hat igen a osszeszereles minosege, meg az anyagok kemenyen a fiatra emlekeztetne:- ((((
Amugy a kuplongot gyakran emlegeteik hogy kisse alul vot meretezve, na ost most a zerositessel meg milesz belole????
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #431 üzenetére
minek pörögjön a boxerben a 2,8hdi 4000 felett? ez nem versenyautó, hanem teherautó. aki 5000-ig akarja huzatni a dízelt, az üljön be egy 307-be 2.0hdi motorral, és tolja neki.
pont ezen vagyok kiakadva, hogy nem a magas fordulatszámot kellene eröltetni, meg a teljesítméynt, hanem a brutál nyomatékot alacsony fordulatszámon.
utánaolvastam az új 2.8hdi motornak:
''Hengertérfogat: 2798 cm3
Maximális teljesítmény: 107 kW (146 LE) 3600 percenkénti fordulatszám mellett,.
(Elődjétől, a 127LE 2.8 HDi motortól a változtatható turbó és a speciális befecskendezési paraméterek különböztetik meg. A motorhoz 5 fokozatú sebességváltó tartozik.)''
magyarul nem csináltak semmit. chiptuning.
mindenesetre megnézném azt a 310nm-t 1500-n. na majd elmegyek kipróbálom...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest