- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz atos19881101 #19863 üzenetére
Semmi gond, igazad van, viszont magamon, magunkon kívül senkit sem veszélyeztetek, mert ahol van forgalom, ott nem szoktam különösebben forszírozni, az M85 is, az egy lehúzódó autótól eltekintve üres volt, amikor túlléptem a megengedett sebességet.
Typhoon47: Annyira nem volt sima, de csak kicsivel több ló és jóval nagyobb súly miatt meglett. Mi 4-en voltunk, azaz mi is nyomtunk 1.7T-t legalább.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Melack #19865 üzenetére
Ja, minusz 2 kiló. Egyikük mondta is, hogy kicsit jaffás lett a naci.
atos19881101: 200 felett csak pályán vagy autóúton, tükörsima aszfalton. (Qru azért kivétel volt a 7-es úton pár mp erejéig). 90-es szakaszokon azért bátor dolog lenne az a tempó, ott 130-140-nél többel nem szoktam ökörködni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Typhoon47 #19869 üzenetére
Ez egy kicsit később üt be, mint a TDI, de ha ügyesen vált az ember, akkor végig présel az ülésbe 210-ig (4-es vége).
Qru: ott szintén csak azért mertem, mert ismerem az útszakaszt, hogy új az aszfalt. De azért még így is para az a sebesség főúton.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Na igen, a kényelemért cserébe áldozatot kell hozni.
Az többeket váratlanul ért, hogy mennyire steril a dolog. Tényleg olyan szintű a kanyarstabilitás, hogy szépen egy kézzel is el lehet kormányozni. Egyedül a nyomvályús és egyenetlen utat nem szereti, megvezeti a széles gumit.
Viszont egyre inkább hajlok rá, hogy ez a gumi nem fog kibírni még egy teljes szezont, de majd kikérem a gumis véleményét.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Inkább túraautó, mint sportkocsi, persze. Azért ha kicsit lehúzod az ablakot, jobban bejön a fütyülés és durrogás, de a hangszigeteléssel nincs gond. Egyébként félreérthető, ahogy írjuk, érezni a sebességet, kanyaroknál is, ott a G hatás. Ami miatt sterilnek érezni, az az, hogy nincs billegés, bizonytalanság, ragad az útra és ha akarod, belül csend van.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Egyszer majd összehozunk egy tesztvezetést, akkor megnézed, milyen ez igazából, mert szóban nehéz átadni.
De valóban rétegigényt elégít ki, a sportélményre váróknak kevés, a kényelmeseknek kicsi. Nekem viszont pont jó, annyira sportos, amennyire szeretem, de ha csak nagy sebességgel, nyugodtan szeretnék haladni többszáz km-t, arra is jó, ha félretesszük azt, hogy 4 személyre már szűkös. Ellenben hátul sem vészes ülni, van hely, csak a beszállás körülményes. Szóval tényleg kevesek szívét dobogtatja meg. Ellenben most is, ahogy Kőszegen a vásárt néztük és mentünk vissza a kocsihoz, épp fotózták.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Nem (mindenkinek) a pénz a gond, mehetnék naponta akár, de egész egyszerűen nincs rá időm. Hét közben munka és edzés, hétvégén edzés és ház körüli munkák. Így marad a közút, amikor kevéssé forgalmas.
SzlobiG: így is kell, 70-re beállított mutató, aztán felőlünk mérhetnek. Még a FAstra-s időkben rászoktam, csak mindig eszembe kell juttatni, hogy ha abban ülök, továbbra is ez a feladat, hogy városban mutató szerint max 70.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz tomcsi23 #20724 üzenetére
120 kettesben az viszonylag kevesek kiváltsága.
Más: Indexen olvasható, hogy 6 hónapot kapott felfüggesztve a 71 éves papi, aki megfordult a pályán, mert túlment a lehajtón. Nem is az, hogy nem tud vezetni, még a reflexek is hagyján, de azért azt nem tudni mérlegelni, hogy melyikkel szopok nagyobbat, ha továbbmegyek és bukok x km-t, vagy ha szembe megyek a forgalommal és összetöröm magam/másokat...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #21468 üzenetére
Én meg hogy örültem, hogy tegnap tankolás után pályán 130-nál végre az átlag 9.5 is volt. Mondjuk nem sokáig, mert beértem lakott területre, ott meg mindig beüt a huligánfaktor.
Pont most számolgattam, - mert hogy hamarosan 1 éves évforduló a verdával - hogy jelenleg ~22.000km-nél tartok és 11.9 az átlag a BC szerint. Az nagyjából 1 millió Ft üzemanyag. De minden kilométer megérte.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Nyáron 200-nál jöttek a bogarak, persze, de ezt úgy oldom meg, hogy ha reggel zavar, akkor bogároldós ablaktisztítóval átmegyek rajta, nem az ablakmosóval maszatolom. Meg az ablakmosó telekúrja a kasznit is a lével, azt meg nem szeretem. Csak ha nyálka van, akkor használom, így 1 év alatt nekem is 2x5L fogyott el.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #22131 üzenetére
2k km --> 5L vs 22k km --> 10L, az szép difi.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #22136 üzenetére
Persze, nem vagyunk egyformák. Nekem a jobb1-ről szokott szólni esőben az utas, hogy miért nem törlöm a szélvédőt, fél, mert nem lát ki, én meg igen és nem zavar.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz kalmanchris #22140 üzenetére
Parkoláskor általában igen.
De pályán is lehetne, mert hátrafelé nagyon nem szoktam nézni, viszonylag ritkán van olyan, hogy valami utolér és gyorsabban szeretne haladni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Este, 40-50 méteres látótávolság mellett, ködben is van értelme a yardnak trafizni? Mert az egy dolog, hogy a lézer lát, de értékelhető fotót hogyan készít töksötétben, tökig érő ködben? Nekem mondjuk villogtak, de nem érdekelt, mert megint a zsákutcába álltak be, ahonnan nem tudnak hirtelen utánam jönni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #25930 üzenetére
Mert inkább gyorsan menni szeretek (élvezem a tartós 250-et) és nem driftelni, nekem inkább az elsőkerekesek karaktere jön be kanyarokban. Meg azért ahogy elnézem a GT86-ban tényleg csak dísz a hátsó üléssor, míg pl az OPC-ben Horvátországot is megjártuk 4-en.
8th: valamennyire az OPC is az.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz bitpork #25934 üzenetére
Mit értesz normális használati értéken? Egyedül élek és nem tervezek ezen változtatni, nagyon ritkán nem egyedül utazom. Belefér a bevásárolnivaló, az IKEA-s cuccok is esetleg többé kevésbé. Ha bringát kell vinni, arra meg ott az F Astra.
szerk: illetve jelenleg időm sem lenne pályanapozni, hétköznap 3:30-kor kelek és 19:30-kor fekszem, hétvégén is edzések, meg versenyek. Majd ha kiöregszem 5-6 év múlva a futásból, akkor meggondolandó lesz.
Tsebacsi: Azt én sem nagyon értem, mert a GTC 200LE-jével is sokat kapart és rángatta a kormányt, ezt itt nem tapasztalom egyáltalán. Persze vizes úton, téli gumival hajlamos kipörögni, de szárazon betapad.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz EQMontoya #25939 üzenetére
MunezXBK jól mondja, egy birkatürelmű és kitartó ember vagyok.
Az élsportoló azért túlzás, 4 éve kezdtem mozogni (135 kilósan), most 79kg vagyok és vasárnap 3. lettem a Kaposvár dombjai félmaratonon, Senior korosztályban pedig 1.
Ez az eredmény azért megköveteli bizonyos diszciplinák betartását, akkor is kell menni edzeni, ha esik, ha fúj, ha -10 van. De jelenleg az eredmények kárpótolnak ezért.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
No, végre. Már nem egyedül vagyok huligán.
Egyébként egyetértek azzal amit írsz, ha nincs olyan szituáció, hogy valaki esetleg előzésbe kezdene, azaz mondjuk egy kamion a láthatáron és mögötte pár autó, akkor én is eresztem nyugodtan. Ha ilyen kerül a látótérbe, akkor elveszem a gázt és visszaállok 150 köré, míg elmegyek mellettük.
Mondjuk én pont fordítva csinálom, munkába menet 130, hazafelé meg kéccá'+, hogy hamar tudjak menni edzeni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A mai esőben az M7-en felfelé egész moderált volt mindenki, a 130-as tempómmal csak kevesen mentek el mellettem.
Én mondjuk türelmes vagyok, ahogy Munez írta, megérkezem az előttem levő mögé, nem mászok rá, szépen megvárom, míg le tud húzódni.
Motion_Blur: Ööö, ilyen kapcsolat nekem is jól jönne. Bár lekopogom, eddig nem jött csekk, már visszahozta az árát a készülék.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Valaki találkozott már olyannal, amivel én az M7-ről a 67-esre kanyarodva Kaposvár felé? Felújított 2x1 sávos főút és a felújított szakaszon 110-es tábla.
Közben meg volt egy olyan kanyar is, amihez azért kell gép, hogy 110-el reszketés nélkül vegyed be. Fura volt.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Skillet #26042 üzenetére
Tényleg nem vagyunk egyformák, de ez így is van rendjén. Azért vettem az erős autót, hogy rúgjam neki mindenhol, amennyivel épp kedvem van. És ha belefutok egy büntetésbe, kifizetem. El is érte az átlagfogyasztás a 12 litert az előző 10k km-en.
Tsebacsi: M6-on én is mindig ezt tapasztalom, Dunaújvárostól Paksig vasárnap lélek sem szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
válasz Motion_Blur #26077 üzenetére
Fenébe, pedig ma tankolnom kell. De akkor már a 100-as is 350 alá fog esni, örömboldogság.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Reaper #26912 üzenetére
Van bizony. Főleg, mikor a rendőr kint áll az út szélén a buszmegállónál az ellenkező oldalon, veled egy vonalban a lámpánál és trafizza a Fehérvárra befelé érkezőket, te meg kifelé menet elgyorsulsz 100 fölé még a várostáblán belül. Na annak volt élvezeti értéke, amikor visított a női hang, hogy S1 lézer, lassítson én meg visszaüvöltöttem neki, hogy nem lassítok b+.
Nyilván ilyet csak akkor játszunk, ha nem tudnak utánam jönni, mert fix állványon van kint a 3 lábú és hárman állják körbe.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Nekem kb 2 évet és kb 40k km-t fog bírni az első szett gyári tárcsa+betét. Nem is ez a gond, mert adok nekik rendesen, hanem hogy a márkaszerviz 450k+munkadíjat mondott cserére.
Még meggondolom, hogy leszarjam-e a garanciát és vigyem maszekhoz, aki ugyanazt "valamivel" olcsóbban is megoldja. Mert értem én, hogy 355mm-es tárcsak, de azért na...Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz tomcsi23 #28773 üzenetére
Még nem, legalább is én a tárcsán nem látok vállasodást, csak nemrég egy fékezésnél remegett a kormány eléggé, de aztán elmúlt, elvittem szervizbe gumicserére és akkor már megemlítettem és erre mondták, hogy fogyóban mindkettő. (Azért fenntartásokkal kezelem a csere szükségességét). És igen, csak az első tengely, a hátsók jobb állapotban vannak.
Skillet: Hát, nem nagy matek, még ugyan nem jártam utána, hogy mennyi lenne boltban véve, de akár fele ennyi is lehet gondolom. A te közel 300mm-ed se kicsi, gondolom az sem 2 fillér.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Köszi mindenkinek, szerintem is csak lehúzásféle lehet benne, mert amúgy azóta sem csinálja. Mintha valami apró kavics szorult volna be ideiglenesen, aztán le is morzsolódhatott.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- Vicces képek
- Hálózati / IP kamera
- Hisense LCD és LED TV-k
- GTA V
- Mobil flották
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen