Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 'Em

    csendes tag

    Szevasztok!
    Én nem annyira a High-End autók ügyében kérdezősködnék, hanem a realitás talaján.
    Szerintetek melyik a legjobb vétel turbódízelben 2000 cm3-ig? Én a Peugeot 406 HDI-t nézegetem. ja és lehetőleg középkategóriás legyen.
    Ha nem vág a topic -ba , bocs és itt se vagyok. De az is jo lenne ha tudnátok adni egy olyan élő forumot ahol ezt megitathatnám.

    Kösz.

  • 'Em

    csendes tag

    válasz neduddki #58 üzenetére

    Huh!

    nem semmi a nyelvezeted, de azért értegettem.
    Nos tudom hogy borsos az ára, és csak 5-6 év mulva szeretnék venni :p
    És mivel drágák, használtat; a másik oldalról viszont egyszer élünk. Legyen Új!
    És bizva az inflácio alakulásában 5 év mulva már elterjednek az 1-2 %-os THM-ek és akkor részletre. DE megér e nekem (facér 26 éves leszek addigra) egy 5-6 millás középkategóriás autó? Jo nekem egy corsa is vagy fiesta (ami újonnan extrákkal is 3,2 milla) de egy alsókategóriás autó már 6 év mulva nem olyan: Zörgő műanygalkatrészek stb. (A mi Escortunknak is 6 év után semmi baja, indul pöccintésre, megy is és amióta megmutatták az oktánszám állító kábelt a fogyasztása se hajmeresztő (1,4 ford: zabál mint állat) de zörgicsélnek a műanyagok jobban érezni az uthibákat, nagyon lágy a rugozás. Mig egy középkategoriás még 8 évesen is tartja magát e téren. De ha veszek egy használt 4 év körüli középkategóriást ( A Mazda 6 amit mondtál borzasztóan tetszik) félek hogy vihetem a rejtett problémákkal. Igaz nem tudom hogy ennél a Weltauto -nál adott garanciák mennyire megnyugtatóak. Meg a másik hogy egy uj autó csak az én élményeimmel gyűlik. Ja és hosszu távon szeretném használni (több mint 10 év)

    Netuddki! Melyek fulladnak le, Az összes Turbo diesel vagy csak a a VW TDI-nél volt ez?

    Szoval az alapkérdés: Uj kiskategóriás vagy használt középkategóriás

    valamint igaz e hogy a francia autók aránylag olcsók és igaz (Citröen, Peugeot 3,3 ért négy éveset kombit, full extrásan 2,0 HDI-val tudok venni egy rahedli hirdetés van ez árban) de ha szervizelem az nagyon drága és az alkatrészek is.

    A renaulttól Óckodom mert nagyon egyedi: Egyedi kulcsok, szervíz, de semmit nem zárok ki.

    Örömmem várom a részletes véleményeket.
    Most nyaralni megyek szoval vagy 2 hét mulva tudom elolvasni, de nagyon örülnék ha ezekre a kérdésekre kapnék némi utmutatást, mert ezeken szoktam rágódni.

    Ja és hogy tudok megbízható használtautót venni mikre kell figyelni.
    kaptam választ: Sehogy.

    Akkor szevasztok és kösz előre

  • 'Em

    csendes tag

    válasz _Volkovy_ #2 üzenetére

    Ferrari? Most olvastam hogy ezet linkelted először.
    Én emlékszem arra a vitára még a magyar 1-en amikor két tábor egymással szemben volt. Ferrari<->Porche
    és még a ferrarisok is belátták hogy igen nem árt egy szerelőkészlet a kocsiba mert 100 m-nként (barokkos tulzással) ELROMLIK VALAMI. Szoval az olasz autók megbizatoságilag nem érnek fel a némettel-monták ők. Én nem tudom, nekem még nem volt egyk se :P

  • 'Em

    csendes tag

    válasz escie #83 üzenetére

    ...Hanem mert fejleszthetjük autószerelői kézségünket.
    Multkor ültem egy jo 10 éves volt az 15 éves is alfában.
    Kicsit életveszélyben éreztük magunkat. az egy dolog hogy amikor indexelt a többi lámpa is égett.
    De amikor 5 nap mulva láttam hogy viszi egy autómentő és később megkédeztem a gyerektől hogy az az ő alfája volt? És ő válaszolta hogy a motorban valami (gyujtás? nem tudom már mi talán ő se) kiégett és felgyulladt akkor éreztem hogy nem volt alaptalan a félelmem. Persze ebből nem akarok általánosítani az olasz kocsikra. De valahogy ezt egy 20 éves Asconaban nem éreztem. Én csak néztem hogy milyen csendes a kora ellenére. 50 km -t teljes téli állás után simán megtettünk, az más kérdés hogy a haver halálra izgulta magát.

Új hozzászólás Aktív témák