-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Troy. #175956 üzenetére
Ha van AUX-csatid és nincs messze a szivargyújtótól, akkor inkább egy Tunai Firefly-t vegyél, mint FM transzmittert.
szerk.: Hűdeqrvadrága!
Én még 8-9000-ért vettem régebben.szerk. 2: Egészen pontosan 8559 Ft volt 2018. augusztus 29-én, visszakerestem a számlát.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az előző BT adapterem is csak A2DP-s volt, persze működött az is, de érezhetően rosszabb volt a hangminőség. A Tunai az AAC-vel már közelít a CD-hez.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #176209 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #176256 üzenetére
Nekem jobban tetszik a Civic műszerfala, a Golfé olyan jellegtelen számomra. Ebben legalább próbáltak egy picit játszani a formákkal a rádió körül.
Amúgy igen, a Honda-féle manuális váltó mondhatni etalon a kategóriában, kár, hogy egyre inkább hal ki.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #176258 üzenetére
Az oktatónk az autószerelő OKJ-n is azt mondta, hogy ő nem venne a 2000-es évek közepétől újabb autót. Valamilyen szinten érthető.
Mondjuk a Jazz-nél is látszik, hogy a későbbi generációknál egyre jobban spóroltak, a 2008 utáni GE pl. rohad a tanksapka körül, mert nincs hátul dobbetét. Az én 2006-os GD-mbe még raktak.
Sőt, már a GD modellciklusának végén (~2007) áthelyezték a gyártást Kínába, és az ott készült Jazz-eknek sűrűbben megy tönkre a klímakompresszoruk a tapasztalatok alapján.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #176321 üzenetére
Szerintem jobb lenne változatosabb autókkal csinálni. Ha különböző típusok, évjáratok, állapotok lennének, jobban bele tudnának olvadni a civilek közé.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #176354 üzenetére
Csütörtökön nekem is feltűnt, hogy mintha több lenne a bogárfelhő. Pénteken meg találtam egy tetemet a műszerfal tetején.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #176360 üzenetére
Ja, az kimaradt, hogy én csak városon belül láttam ezeket a rajokat, de akkor igen.
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #176400 üzenetére
Szóval...
A családban van egy 2006-os Honda Jazz és egy 2004-es Suzuki WagonR+ is ugyanazzal az M13A motorral, amit a gombóc Swiftekbe is szereltek. Átlagosan 1,2-1,4-es szorzó van a Honda alkatrészárainál, de pl. a hátsó fék meg olcsóbb, mint a Suzukihoz.
A Jazz annyival lehet még drágább, hogy több dolog igényel időnként karbantartást, úgy mint szelephézag vagy az EGR-rendszer kipucolása, de egyik sem ördöngös dolog, akár otthon is meg lehet csinálni ezeket.
Az, hogy mikor mi adja be a kulcsot, eléggé állapotfüggő, nálunk éppen a Suzuki bizonyul megbízhatóbbnak, de az újkora óta a miénk, a Honda meg csak 2017 óta van nálam, és kissé bizonytalan az előélete, úgyhogy ebből nem vonnék le messzemenő következtetéseket. De alapvetően mindkettővel el mernék indulni mondjuk Örebróba.Bővebben a Jazz-ről: Vezess cikk + saját kiegészítés
Ehhez még annyit írnék hozzá, hogy van még egy ritka típushiba, a fojtószelep alatt van egy sárga vezeték, ami kissé feszesen van elvezetve, és ennyi idő után előfordulhat, hogy elszakad, ami miatt nem megy az autó. A megoldás, hogy bele kell toldani pár centit, és utána el is lehet felejteni, hogy valaha volt ilyen. [link]A Swifteket annyira mélyrehatóan nem ismerem sajnos, mint a Jazz-t.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #176446 üzenetére
Vagy csak a CVT teszi, nálam az L13A1 6,8-on áll a BC szerint.
Qru: Így van, ráadásul a kalaptartót is rájuk lehet húzni.
Egyébként a hátsó üléseket felhajtva oldalanként még 4-4 kerék elfér egymásra rakva, vagyis összesen 3 garnitúra.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #176580 üzenetére
Nyikhajoknak 25 éves kor alatt max. 100 lóerőt engednék.
200 kg mellé.
Amúgy tök jó, bő egy hete nem tartozom már a korlátozás alá.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #176690 üzenetére
Yuri & Jakub!
Jó kis shitboxokat vettek nemrég.(#176696) Qru: A "régi" M1xA-s Suzukik nagyon hamar pörögnek fel és ejtik vissza a fordulatot, pedig azok is Euro4-ek. Gyárilag könnyített lendkerék lenne bennük? 🤔
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Berakom ide is, mert tudom, hogy szeretitek az ilyen képeket.
A vízfogyasztás mértékéről sajnos nincs információm.
(#176820) CactuS: Meg a pótféklámpa is most már, de 2006-ban nem így gurult le a szalagról.
A nyomtávval az a baj, hogy mindössze 7 mm van a gumi és a sárvédő között, úgyhogy max. 5 mm-es lemez férne el biztonságosan, gumidarálás nélkül, és a kerékagy pereme is pont ekkora. Ha raknék oda bármit is, nem feküdne fel rendesen a felni.
Nyuszi voltam a 37-es ET-jű felniket venni a 43-as helyett.
Egyébként elöl 15 mm-rel nagyobb a nyomtáv, ott viszont már kilógott volna a 37-es.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz lsebestyen #176825 üzenetére
Persze, el lehet, csak akkor az aktuális dátum + 2 év lesz az új határidő.
Ha 30 napon belül csinálják, akkor megadják az előző dátumot, mondhatni lehet nyerni majdnem egy hónapot. -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #176883 üzenetére
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy 2005-től volt kötelező, azaz létezhet, hogy a gyártók még ezelőtt elkezdték kompatibilissé tenni a modelljeiket. A Jazz már Euro 4-es volt a 2002-es debütálásakor, illetve 2003 októberétől a WagonR is az - ezeket biztosan tudom.
Habár VAG-éknál lehet, hogy nem ilyen egyértelmű, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #176895 üzenetére
Konstrukciófüggő szerintem.
De ha úgy vesszük, az Euro 6-hoz sem kell EGR, a Suzuki Boosterjet motorjai több mint valószínű, hogy úgy működnek, hogy egy kicsit tovább hagyják nyitva kipufogószelepeket, és a lefelé mozgó dugattyúk visszarántanak egy kis gázt. -
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Anime filmek és sorozatok
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- EA Sports WRC '23
- Óra topik
- Lightyear - befektetési app
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hálózati / IP kamera
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest