-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Van amúgy Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja vagy Főzőcskés topic is.
ON:
Online aukcióról, látatlanban – Audi A4 Allroad Quattro – 2016– MűhelyPRN 221
Marketingből jeles, mert már nincs fent HAhu-n a hirdetése. -
grizlisandor
addikt
válasz pècsimunkás #281819 üzenetére
Osram izzókereső segít, mert sehol nem találtam leírva milyen lámpa van az Aurisban, hogy ajánljak valamit.
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
Mi van ezzel az üzemanyagárral? (a héten egyszer már volt 20 forint csökkenés)
Tovább csökkennek pénteken a hazai üzemanyagárak. A benzin esetében a nagykerár bruttó 7 forinttal csökken, míg a gázolajért bruttó 10 forinttal kell majd kevesebbet fizetni a kutaknak. Amennyiben ez az árváltozás érvényesítésre kerül a kutak áraiban is, az alábbi átlagárakkal számolhatunk péntektől:
95-ös benzin: 603 Ft/liter
Gázolaj: 650 Ft/liter -
grizlisandor
addikt
válasz Tsebacsi #282321 üzenetére
Igen, van különbség, mert utolsó tankolásnál 655 Forintért kapta Piros a puruttyát.
(#282323) szabonagyur:
OMV nyálat adnak az autómata kúton, sose találkoztam sorral és az a legolcsóbb kút a környéken normális üzemanyaggal.(#282327) koxkids:
Ez a csúnya piacmanipuláció!(#282329) Qru:
A fent említett helyen 579 Forint a puruttya, filózok rajta, hogy a féltankra rátankoljak vagy menni fog még lejjebb az ár. -
grizlisandor
addikt
(#282351) MunezXBK & (#282352) Qru:
Akkor nem reckírozok, teletankolom Pirost.
-
grizlisandor
addikt
válasz Alusky #282443 üzenetére
1.4TSI 122/125 lovas motornál megmutatta a konszern, hogy kell vezérműláncot fejleszteni!
Gyári utolsó cikkszámos vezérlés már jó, a titok az volt, hogy átdolgozták a láncot, kapott +2 szemet a láncszemet, a lánckerekek is plusz fogakat.Közben változott a gyári ajánlás a motorolajra viszkozitására(5w40--->0w30) meg a csereperiódusra is a 30 ezer/2év ---> 15 ezer/1év.
Olajban futó vezérműszíjat se tartom rossz ötletnek, csak nem tesz neki jót, ha közvetlen a turbó van a vezérlésfedél túloldalán, ugye kedves Ford!
VAG dízelekben az olajpumpát is olajban futó szíjjal hajtják, ~180 ezer kilométernél valakinél már az olajszűrő kosárban vannak a darabjai, valakinél meg tök jó állapotban van. -
grizlisandor
addikt
Kigyulladt az autója, mert otthon szerelte - Check Engine Technika
Csóri Merci V8 meg az a fránya
tömítés. -
grizlisandor
addikt
válasz radi8tor #283890 üzenetére
Inkább az a csoda, hogy a chipess Alfát be tudták mérni!
-
grizlisandor
addikt
válasz Vismajor01 #284018 üzenetére
Sose jártam a kereszteződésben, tegyük fel igazad van.
Akkor az a megoldás, hogy hagyják figyelmen kívül az autósok a Kresz szabály Stop táblástól? -
grizlisandor
addikt
Tegnap a városban kocsikáztam kicsit, Tesla Model Y jött mögöttem egy darabon, de úgy vakított a lámpája, hogy a piros lámpánál erősen gondolkoztam rajta, hogy kiszállok és szólok neki, hogy b@sszon neki valamit.
Pedig Pirosban(Altea) magasabban ülök, mint az átlag (SUVokon kívül), páran biztos anyázhatták még rajtam kívül.Hazafelé az egyik keskeny utcában parkol két autó, mintkettőben üllnek, meg az úton áll egy platós munkásautó. Int a távolabbi parkoló autóból, hogy menjek, ok beállok a platós mögé, egyik autó kitolat. Elkezd gurulni hátra a platós, de semmi index és tolatólámpa nélkül, én meg beletenyereltem a dudába. Itt várakozok 3 perce, nem fogok a vak sötétbe toltatgatni hátrafelé reflexből. Erre kiszáll a cigó srác, hogy miért nem tudom, hogy ő oda be akar állni, meg mit állok én ennyire rá?! Na itt acsíttunk egy sort, mondom se index, se tolatólámpa, honnan tudnám mit akarsz?!, gondoltam véletlen felengedted a féket és gurul a kocsi hátra.
Nyilván van bennem egy ellenszenv, mivel akárhányszor eljövök, úgy kell centizgetni a platós mellett, mert beállni rendesen nem kell.
Amúgy mennyivel egyszerűbb lett volna, hogy látja beálltam mögé, akkor kiszáll, hogy tesa be szeretnék állni, menj már kicsit hátrébb.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
MOL MOVE alkalmazásban kaptam egy kaparós sorsjegyet, 25/liter kedvezmény, amit táltos benzinre vagy gázolajra lehet felhasználni, 11.17-ig.
Nézzetek rá, hátha kaptatok ti is!
Vagy csak próbálnak visszacsábítani, mert másfél hónapja tankoltam ott utoljára. -
grizlisandor
addikt
válasz tasiadam #284333 üzenetére
Egy évjáratnak, típusnak, motorkódnak örültem volna, de visszakeresve talán E39 25D, ami M57 motorkódot jelent.
Az itt írtak alapján(itt magyarul is megerősítik) a BMW LL-01--->BMW LL-04 használható.
BMW topikban biztos lesz, aki ismeri ezeket a specifikációkat és nem csak a google a barátja, mint nekem.
-
grizlisandor
addikt
válasz tasiadam #284336 üzenetére
Ugyanaz az olaj, mint eddig? Általában tudni szokta, csak az adott gyártó nem szokta megvenni a gyári specifikációkat, de a motorolaj ugyanúgy teljesíti.
Pl.: Majdnem belinkeltem a TOTAL QUARTZ 9000 5W40 motorolajat, 2013/04 tudta az LL04-et, 2020/09 már nem semmilyen bmw specet nem tud.
-
grizlisandor
addikt
A dízel gépjárművek azok traktorok, nem?
Más:
Zambellyék vettek egy MX-5-öt, világít pirosan valami piktogram a műszerfalon, Ákos szerint azért, mert nincs bemelegedve az olaj(hülyebiztos a Mazda). A videó további részében van, hogy veretik neki, de még mindig virít a piros piktogram. -
grizlisandor
addikt
Kemény ez az X5M50d 3 turbóval, a háromból egy felújítható, a többi csak csere gyárira. Felújítás után is rossz és veheted a gyári újat!
Turbóra elvertél 3 milliót, amúgy ~130 ezer kilométereként egy lánc+csapágycsere nem árt, ritka a bontatlan motor 150 ezer kilométernél.400 ló, de előző generációban 380 le(a 2 turbó verzió) egy guruló nappaliban.
Ha valaki érdekel, tekerni kell a videókban, mert több autóról is szó van.
Bimmer Experts, Ep.234, Bimmer Experts, Ep.235 és Bimmer Experts, Ep.236. -
grizlisandor
addikt
válasz szpeti40 #284805 üzenetére
Ha nincs takarítva az első két sárvédőnél a dobbetét, akkor átrohad és lehet cserélni a sárvédőt.
Ablakemelő szeret megpusztulni benne, meg a csomagtérajtónyitómechanizmus nagyon fancy, csak gyenge, el szokott törni a mechanika az "S" betűben.Láncos motor, 0w30 VW 504 motorolaj ajánlott bele az okoskerék és a vezérműlánc miatt. Ha nem az utolsó cikkszámos gyári vezérlést rakták bele, akkor érdemes felkészülni rá, hogy neked kell azt belerakatnod, ha kéri a következő láncszettet(erről nem hallani hibákat). Kezdetben szerettek kopogósan égni, így a jó minőségű üzemanyag meg gyújtógyertya és gyújtótrafót megérdemli. A turbón wastegate hiba gyakori. Technológiájában adódóan a közvetlen befecskendezés miatt(a mai autók nagy része is ilyen) kokszolódik, így majd kell rá egy dióhéjas tisztítás, észreveszed, mert panaszkodni fog égéskimaradásra. Prevenciós jelleggel 100 ezer kilométerenként, de függ, hogy hol és milyen körülmények között használod; egy csak városban használt autó hamarabb igényel tisztítást.
A motor nagyon jól fogaszt, elég nyomatékos, Leon/Golf kasznit mozgatja.
-
grizlisandor
addikt
válasz radi8tor #285044 üzenetére
Ezt akartam mondani, hogy az alapján nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
Itthoni JSZP meg amcsi import aukciós adatok és képek jönnek vissza főleg.(#285052) Qru:
Haver Grande Puntójáról is mindig levettek valamit fél évente, de olyan dolgokat is, amit szerelni kellett. -
grizlisandor
addikt
válasz kenwood #285619 üzenetére
Ez a műhely, amiről beszélünk, szerződött partnere ennek a biztosítást nyújtó cégnek?
Elég vastagon fog a cerka, ~70k körül vannak a normális gyártótól a kuplungkészletek.
-
grizlisandor
addikt
válasz kenwood #285669 üzenetére
Váltóolaj valószínűleg sose volt cserélve, valószínűleg a cseréje javítana a dolgon.
Fordnál nem tudom mik a követelmények, topikjában segítenek VAG manuális váltóknál a gyári olaj az ajánlott.
A srác, akihez hordom az autót ő Xado EX120 + nagyobb gyártó váltóolaját szokta használni. -
grizlisandor
addikt
POFÁTLANÍTÁSBÓL ELFOGÁS LETT | Szecso Video
Csípem a videóit, de ez már sok, hogy intézkedő rendőr ne viháncoljon már(csak egy példa lesz több is).
-
grizlisandor
addikt
Belém adtátok az ideget, már előre félek, hogy az Alfa mit fog ajánlani nekem jövőre biztosítási díj címen.
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #286071 üzenetére
Oh, én naív azt hittem, hogy plugandplay.
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #286425 üzenetére
20+ éves VAG technikába meg se nézzétek mennyibe kerül.
-
grizlisandor
addikt
válasz enginev3.0 #286437 üzenetére
Két nagy tábor van, mint olvastad itt a hozzászólásokat, aki szezononként centríroztatja, pl.: én is, mert sajnos sűrűn játok rossz minőségű utakon. A másik tábor meg akkor, ha ráz.
Következőleg négy évszakos gumit kap Piros valószínűleg, 10 ezer kilométereként ajánlott a tengelyenként cserélni a kerekeket, akkor centíroztatni fogom őket.
(#286444) tboldi:
Prémium német minőség!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- EAFC 24
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ingyenes magyar EPG szerver észrevételek
- Router beállitása
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen