-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz EQMontoya #61522 üzenetére
Tisztán emlékszem 2013. március közepére, a részletekre is. Akkor konkrétan nem engedtem átszereltetni a flottás autóm kerekeit, pár nappal korábbra volt ütemezve.
Most ha átszerelem s.k., akkor kb. egy óra alatt vissza is tudom tenni a télit. Mivel nem világbajnokok a nyári gumijaim, ill. 2 db új még Grácban van; így nem erőltetem még pár hétig.
@#61520 Aggregátor : nem szükséges Netriskes biztosítás hozzá, nekem sincs.
-
veterán
válasz EQMontoya #61532 üzenetére
Nekem nincs krokodil emelőm, múltkor kölcsönkértem egyet, sokkal gyorsabb vele, de lehet, hogy megsértettem az alvázvédőt egy ponton, nem volt keménygumi alátét hozzá, a tripla polifoamot átszakította. :-(
Majd kijavítom, de nem voltam boldog.Szóval a gyári emelőt és egy 80-as évekbeli csehszlovák keresztkulcsot használok. Sietően 1 óra; rézpasztával pepecselve max. 2 óra.
-
veterán
-
-
veterán
válasz pècsimunkás #61612 üzenetére
Szép új autó, gratulálok!
Hagyd a fenébe az üvegfóliázást, tegyél inkább a fényezésre egy jó viaszt.Náciföldön nem náci autót venni...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Elmentem ma a Kaufferbe, a Bőremberhez és egy csipszes Emberhez.
- A Kauffernél vettem dobbetétet, "Klokkerholm", made in Taiwan, 4800 Ft. Olyan is azért jó lesz.
- Bőrember azt mondta, hogy cserélni érdemes a pillangó bőrét. Szimpatikus csóka. Lehet, hogy megpróbáljom s.k. barkács javítani, csere nélkül.
- Csipszes Ember nem bírt a géppel, így nem sikerült a Vmax limitet kiírni. :-/ azt mondta, hogy félnapos meló lenne, ennyit nem ér. Megnezettem vele azért a diagot, azt mondta, hogy a DPF-et rendesen kiírták belőle (jó hír!), csak aki csinálta az letitkositotta a szoftvert, ezért nem fér hozzá a Vmax limithez. Kilométerórát nem tekerték. Hibakód továbbra sincs. (5 rugó)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #61659 üzenetére
Ehhez a vállalkozás nevére kell igényelni a kártyát.
Ha a saját nevedre kéred, akkor a saját nevedre fog szólni az elektronikus számla. -
veterán
válasz molnarpeter #61678 üzenetére
Nincs mit!
Reggel telóról írtam, na szóval:
Akinek (cég vagy magánszemély) a nevére igényled a kártyát, mindig annak a nevére fog szólni az e-mailben megküldött számla. Tankoláskor nem tudsz számlát kérni, nem is szükséges, mert hónap végén megküldik e-mailban. Tankoláskor csak egy "nem adóügyi" bizonylatot kapsz, amit el tudsz tenni, de ez nem funkcionál számlaként. -
veterán
válasz rbalint88 #61938 üzenetére
Én még az autó belsejenek a felével SE végeztem, amit megcsináltam nagyon patent lett. Bézs műanyagok 8 év retkével, a csodaszivacs volt a legnagyobb segítségem.
A végén, mire besötétedett, akarok menni egy tiszteletkört, nem indul... minden villog.... lemerült az akksi. Legalább volt értelme megvennem a lidlis töltőt., most azon lóg.
Utoljára a 90-es években töltöttem akkut (kispók), mennyi idő mire kész lesz? Köszi!
(mentem kocsmába)
-
veterán
válasz tomcsi23 #61943 üzenetére
Kocsiban töltöm, a negatívot a motorblokkra tettem. A garázsban áll az autó,nem vagyok otthon.
Egész nap nyitva volt az ajtó, néha világított a belső lámpa, időnként ment a rádió, sokat mentem rövid távokon, lehet szar az akksi is már.
@ joamilestoné: úgy keresd; magic sponge
@Qru: LCD-s van, 12,9 volt volt a feszültség mikor eljöttem otthonról, a 4 pálcaból 1- et mutatott. Nem akarom felgyújtani a házat. Ezért kérdezem, hogy mennyire idő?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #61944 üzenetére
Ez lesz: [link]
@Tomcsi: 11,7 volt volt mikor töltőre tettem. 2 óra múlva 12,9 V közben sikerült 1x beindítani, akkor beálltam a garázsba.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Elképzelhető, hogy nem Banner, hanem Bären, egy jegesmedve a logója.
Na de a lényeg; 14 óra töltés után mind a 4 pálca világít, tehát elvileg feltöltve, viszont a feszültség 12,8 V. Ha újraindítom,akkor először 14,X-et mutat, majd visszaszámol és 12,8-on áll meg.
Nem különösebb para ha az akksi szar, nyárra jó lesz így is. A generátor ne adja fel; az típushiba a 9-3-ban és a Vectra C-ben egyaránt.
-
veterán
válasz pècsimunkás #61967 üzenetére
A csoda szivacs kb. egy nagyon finom smirgli, csak akkor használd, ha muszáj, mert koptatja a tisztított felületet!
Minimális vizet tegyetek rá. Legjobb a tisztítandó felületet egy ronggyal bevizezni és arra rámenni a száraz csoda szivaccsal.
@BBD: ilyen lesz
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kovacsroli #62166 üzenetére
Semmivel se lehet rosszabb egy MOL, mint bármely hasonló árú és specifikációjú, nem kimondottan olajspecialistától származó olaj (OMV, Shell). Nem kell mindennek felülni.
Van aki Mannolt rak bele, és mégse áll be a motor. Annál a MOL komolyabb cég.
-
veterán
válasz K Norbi #62212 üzenetére
Há' mer #csakakasztrol!
De ha hozzám vágna vki egy kanna MOL-t grátisz, megfelelő minősítéssel, akkor beleönteném simán. Más kérdés, hogy magamtól nem azt választom.
Onnan indultunk, hogy Kovácsroli fel akarja "javítani" a motorban levő MOL olajat, mert telebeszéltétek a fejét sületlenséggel.
-
veterán
válasz mikoljan #62232 üzenetére
Rendőr volt? Ha igen, akkor szvsz mozgatható; a további károkat szeretnéd
enyhítenimegelőzni. (Pl. kifosztják az autót.)EQM amúgy jól mondja, én is ezen gondolkoztam a hsz. írása után, hogy nem a sofőr okozta a kárt. Mondjuk a casco fizet, de akkor a bónusz és az önrész ugrik, még eleve kevesebbet fizet, mint a valós károd.
Szerk.: A tűzoltók biztos adtak vmi jegyzőkönyvet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #62261 üzenetére
Nem neked szól, csak a hsz-edre reagálok.
Jó dolog a casco, de nem mindegy, hogy mire és mennyiért. Több milliós autóra nyilván van értelme, de ilyen 1 misis magasságban már elgondolkodtató. Amíg egy új Golfra fizettem évi 90 ezret, az nem volt kérdés; de a mostani másfél milkásra is valami 70 ezer lett volna, ráadásul nem szép a fényezése, mindent avultatna a biztosító, ha meg töröm, úgy is bontóból oldanám meg a javítást (lopni nem lopják, garázsban éjszakázik, napközben is zárt és fedett helyen).
Jut eszembe a cascóról is, hol van Kornél?
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #62265 üzenetére
nem tudom megérteni miért nem jó ha van...
Szokott lenni, viszont szép autóm szokott lenni; most meg egy jégverés után nem a legszebben javított autóm van. Amire végre nem "kell" vigyáznom.Ha csak koccolom, azt a tipikus önrész (100k) körüli összegből megjavíttatom (ezt a gépet biztosan nem fogom márkaszervizben javíttatni).
Szélvédőcsere: 30 ezer. Golfnál márkaszervizben 175 k volt (kavics 100 kmh-nál).Ha meg TK vagy GTK, akkor úgy jártam... :/ a maradékot eladom bontóba, bukok 1 misit.
Ha teljesen behal az automata váltó, azt is 500 k lenne javíttatni, és ez utóbbinak nagyobb a valószínűsége, mint egy TK-nak, még sincs rá biztosítás.Mindenki kössön cascot, aki nem tudná feldolgozni az adott autó elvesztését.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz barnam_ #62269 üzenetére
Ha aránylag friss a jogsid, akkor szerintem nem kidobott pénz. Amúgy sosem kidobott pénz.
@Qru: a GTI-nél kellett a feleségem zegi lakcíme a 90-hez. 500 k viccz.
Hiányzik Kornél esti rendszeres okfejtése. Élőben is megbeszéltük vele, hogy szórakoztató az időnkénti 180 fokos irányváltás.@BBD: nézz körül pl. a biztositas.hu vagy a netrisk.hu oldalakon, hátha lesz jobb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Snoop-y #62382 üzenetére
F@szsetudja, biztosan valami PSA vagy japó dízelförmedvényre gondolsz, ami 3500-nél megfullad, nem kell olyant venni. Az enyémben 4500-nél vált el az automata és ott bőven kajakból húz, manuálisan 5000-ig, ezt amúgy minden 16 szelepes 1.9JTD/JTDm/CDTI/TID/TTID tudja.
Persze benzinesből is lehet olyat venni ami megy, csak mégis nyuszi a többség, hogy olyant vegyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #62411 üzenetére
+tresh
Érik már egy Szerémis találka.
(Aztán tényleg nem tudom, ki nevet a végén majd.
Disclaimer arra az esetre, ha lenyomtok : ez csak egy olcsón vett, sz@r, dög nehéz, tuningolatlan és automata váltós dízel.)Pénteken következik: lökhárítóigazítás + új dobbetét beszerelés, vidéki bőrös ember felkeresése, hiányzó patentek (gyári Opel jó lesz bele) beszerzése, kérdésesminőségűlaufenn gumik (235/40r18) felszerelése.
Hátra van még: s.k. polír és a vezetőülés pillangójának reparálása.
Kérdéses, hogy megcsinálom: Vmax limit; UK-ből jó lenne 2 db jobb oldali ajtó. 298-as színkóddal; egyik xenon lilásan világít (párban illene cserélni, ha cserélem, de nem látom viszont a pénzt).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Jogos, kiputisztítás heti 1x!!!
Bakker, múlt héten kimaradt.Cimborámtól kaptam finomszálú acélgyapjút, azzal is rámegyek még.
Szerk: Két hete feltettem a jófogásra az importőr által beszerelt Pio navigációt; egész komoly érdeklődés van rá, pénzt ugyan még senki sem lóbált be. Ha elviszik, akkor megy bele gyári Saab rádió.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha maradunk a tavaly elkezdett kb. havi rendszerességnél, akkor 2 vagy 3 hét múlva csütörtök adja magát. Március 15. szerdára esik, nincs hosszú hétvége.
Szerk: jövő hét is OK nekem.
A nyári gumival én most dilemmázok: a télim kb. top gumi, jó profillal; a nyári még max. közepes lesz (laufenn). Holnap felszereltetem az alukra, a töprengés tárgya, hogy az autóra feltegyem-e őket.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amíg nincs tartósan 15 fok addig maradhat a téli is szvsz.
Jaja, szerintem is. Viszont inkább a nyárit koptatnám, azzal tervezem eladni az autót, a jófajta télit megtartanám vagy külön eladnám majd októberben.
Nulla tesztet találtam a laufennről - az egy db oroszt nem számítva; kicsit kérdőjeles a vizes tapadása. Van egy napom kitalálni. -
veterán
Kecskemét: [link] talán az ország legjobb kormánybőröse. Kárpitot nem tudom, hogy vállal-e.
Budapest: [link] nagyon szimpatikus, nincs elszállva magától.
Végül én Zalaegerszegen javíttatom meg, itt a szaki bőrcsere nélkül, a saját anyagában javítja. A varrásnál kopott meg, bevesz belőle, enged annyit az anyag.
Nagy meglepetésemre azt mondta, hogy ez még igazi bőrből készült, nem Volvo/BMW-féle bőr zuzalékból.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen