-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #33930 üzenetére
amúgy 1 valamit nem szabad elfelejteni renault kapcsán, hogy bronzperselyes a váltója vagy mi a szösz és viszonylag mocskos drága a hozzá való váltóolaj bele! de ha nem azt kapja, mert valami olcsójános beleteszi az 1000ft/literes olajat, az megeszi a rezet benne és ez lesz belőle, ezért megy szarni a váltó menthetetlenül! nem sűrűn derül ki kis hatótávú használat mellett, ellenben hosszú távon, ahol kap a váltó is rendesen(pályás tempó hosszan, nagy fordulat, meleg alkatrészek és váltóolaj), na akkor azonnal kiütközhet az aktívabb kopás!
nem tudom, hogy váltóolajat megvétel után cseréltetek-e benne, ha igen, milyen lett belerakva, de ahogy leírtad, hogy visszahűlés után jobb lett, ez azt támassza alá, amit leírtam, szar olaj/nagy igénybevétel és persze a nagy hő!
amúgy az 1,8 16V-s lagu 2 az egyik legjobb választás a 2-es ph1-es lagunák közül.....
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #33972 üzenetére
most látom csak, hogy a renault topicba is sűrűn írtál, ez még az a váltó amivel vetted? mert arra már egy szerelő KO-t mondott, mert elfolyt belőle az olaj és úgy mentek/mentél vele! ha az, akkor ne csodálkozz, az a váltó mikor a 3-ast hajigálta már a Renault topicban is írtuk, hogy kuka a váltó..... így meg kimenni osztrákba, hát szeretsz 20-ra lapot húzni.....
-
-
diablo1984
veterán
és nincs kartell gyanú, hogy mindenki egyszerre drágít? nekem a k&h-nál volt mindkét verda, ott ha újrakötöm, csak 3al drágult volna, átmentem a groupamához, mert az olcsóbbra jött ki. a másik szeptemberi évfordulós, na arra kíváncsi leszek, azt kissé túlárazták múlt évben is....
-
diablo1984
veterán
válasz Integrale #34970 üzenetére
ott a pont! mikor az autópályákon is az elkatromos táblákon is kiírják hogy úthibák és olyan szakaszon hasít az ember, mint Koszovóban a háborús övezetben, ott a 130is rengeteg, elkapsz egy kátyút a pályán(nonszensz, mert kátyú pályán....ja Magyarban simán, még május végén is a téli kátyúk, a fizetős úton...), azonnali defekt, felnitörés, futómű sérülés, ilyenkor a 130 is a 150hez képest életet menthet.....
-
-
diablo1984
veterán
válasz triklin #35112 üzenetére
hát ez eléggé fostos állaputó, akkor a henger fala milyen lehet? szépen meg van már kopva, mondanám, hogy sokat ment, de szerintem itt a törődés maradt el, vagy fos olaj longlife-ba! ha ezek nem okoznak éppen teljesítmény csökkenést, akkor gondolj arra, hogy a beljese mit kaphatott már ennek a motornak, na az okozhatja bőven!
csak nekem riaszt az avast minden frissítéskor, ha ebben a topicban vagyok? valami MAL hülyeséget magyaráz állandóan.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz EQMontoya #35123 üzenetére
persze, lényeg, hogy eldöntse, mire akarja a gépet használni és mennyire akar anyagilag belemenni. azért mikor már ennyire kopott a vezérműtengely, annak a reszelékei valahol csak okozhatnak gondot, a városi használat sem használ(t) neki. a szelephézagot ha be lehet állítani alkatrész cseréje nélkül, akkor hajrá, de ha verérműtengelyt meg miegymást kell cserélni, akkor ő tudja....
-
diablo1984
veterán
válasz máyköl #35718 üzenetére
(a bardis) új elemeket gyárilag szokták feketére fújni, hogy a rozsda ne egye meg a polcon! az mindenképpen festést igényel, mert a kasztnin a víz is megeszi seperc alatt! kevertetni kell színt hozzá, de egy megfelelő fényezővel kell beszélned, mert olyan nincs, hogy nem lehet valamit jól megcsinálni, max a fényező képességeit múlja felül a dolog! amúgy egy bontott elemmel lehet jobban jártál volna, mert ezek az utángyártott komplett elemek csúnyán el tudnak ütni a gyári élektől, nem mindig méret és alakpontosak.....
-
diablo1984
veterán
válasz máyköl #35726 üzenetére
azt meg tudják szépre csinálni, hogy ne üssön el! az akril szinek fakulnak jobban, a metál az max azért tud elütni, hogy a régi festés karcosabb, azt egy polírozással javítani lehet!
tehát azt az egy elemet lefújatod a megfelelő színnel(a belső oldalát alvázvédővel) és a kocsit átpolíroztatod, akkor nem kellene a javításnak látszania(ha jó mesterrel csináltattad) -
diablo1984
veterán
válasz Remekelek28 #35752 üzenetére
anno a sprinternek a kapcsolóját kollégám bő vízzel leslagozta, na az kissé besokallt tőle, szétszedte, kiszárította és utána jó lett! nem hiszem, hogy vízállónak csinálták volna, de kibír egy keveset, lehet a tied is beázott, lehet egy szétszedést és kontakt spray-zést megérne a dolog a biztonság kedvéért, ha nem most, akkor akkor majd ha véletlen elkezd oxidálni és kihagy....
-
diablo1984
veterán
válasz Remekelek28 #35757 üzenetére
itt egy link a légterelőkhöz keresd meg az autódra valót!
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #35764 üzenetére
pd-nél hogy hogy húz,váltója szépen jár-e, kettőstömegűnek hangja van-e.
amúgy jó konstrukció, de az ismert előélet sokat dobhat rajta, mert jól karban tartva a világból kimegy! de ha egy széthajtott hulladékot vesz az ember, akkor a gatyája is rámehet a javításra.....
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #35773 üzenetére
a 6osokkal tud olyan lenni, hogy kissé túl kell önteni az olajszintet benne, hogy a 6os fokozat is kapjon belőle érdemben! 5ösökre nem jellemző! a totalcaron volt cikk pont egy ilyen golfról, hogy 1 milliót is elment pontatlan motorral, befecskendező rendszer is gyári volt még.....megbízható autó, csak új korától gazdájának kell lennie, mert tesco-s olajon akár 10ezer alatt is kimúlhat....
te tudod, ártani nem árthat, ha szakember/műhely átnézi.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz EQMontoya #35784 üzenetére
pedig a régi 90 lovas adagolósban rövid volt viszonylag a váltó, érzésre ment is mint a fene, de pályán 130nál már pörgött mint egy láncfűrész!110nél is már 2000fölött volt az enyém.
igaz a mostani lagunám is szintén zenész, csak 98 lóval még lomhábbnak tűnik mint a tdi, pedig ez is pörög, de nincs annyira nyomatékos, 50nél egyszerűen nem bírja el az 5ös fokozatot, mert minden baja van tőle. lassan következik a turbó csere, hátha jobb lesz kicsivel(nem, nem lesz, ezek lomhák, de akkor is, hátha)(#35788) EQMontoya: tippre osztrákot írnék, magyar csak nincs ilyen hülye, csak van valami szaladgálós kocsija, amibe befér egy tv.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz pocokxx #36341 üzenetére
csak a bank engedélyével lehet eladni hiteles autót, így amíg nincs kifetve a bank felé a tartozás, írhattok akárhány papírt mind érvénytelen lesz!kifizetitek a tartozást, megküldik a törzskönyvet és a határozatot, bemégy az okmányirodába és törölteted a hiteles részt a határozattal(csak az adós teheti meg, a vevővel nem foglalkoznak), na utána adhatod el az autót és utána lesz átíratható!
ne lepődj meg azon, hogy ha a tartozást kifizeted és mire kiküldik a törzskönyvet és papírt akár egy hónapon túl is beletelhet......
-
diablo1984
veterán
válasz pocokxx #36344 üzenetére
a biztosítást csak a tulaja köthet rá, úgy érvényes, így még a tulaj te vagy, neked kell rá biztosítást kötni. vagy írtok egy kölcsönadási szerződést, hogy ő használja a verdát és ha bünti jön, akkor ezzel fedve vagy. ha meg megvan a törzskönyv megírjátok a szerződést(ez így amúgy csúnyán bizalmi szinten kell, hogy működjön, a vevő kiszolgáltatott lesz, főleg ha a dellát kifizette a kocsiért, de nem tudja a nevére venni.....)
-
diablo1984
veterán
válasz Bull Boss #36360 üzenetére
kuplungot, gumikat megviseli, bár az erőátvitel összes elemét terheli eléggé, azért egy behúzott kézifékes autó kapaszkodik erősen, pláne ha esetleg még sebességben is van......
valamint gondolom vonóhorogról vonóhorgot szeretnél húzni, mert a vonószem nem hinném, hogy kibírna ennyit se elől, se hátul..... -
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #37896 üzenetére
de mindenki azt rak az autójára amit akar, de mindenképpen a szabályozásnak megfelelően kell bekötni és felszerelni és akkor talán nem fognak büntetni miatta....
-
diablo1984
veterán
válasz stickermajom #37901 üzenetére
igen, ezekből a ledes cuccokból az olcsó az mindig gagyi, míg megy addig jó, csak ez hamar elmúlik. az autóvillamosságis sem ingyér köti be szabályosra, halál után meg nem szép látvány egy félszemű menetfény....