-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa134
addikt
válasz focvis #83003 üzenetére
Az Arona (a Seat német honlapja alpján) novembertől konfigurálható, a kezdőár 15,990Euro (1,0TSI). A Stonic szintén a német oldal alapján 15,790Eurótól indul.
Nem tudom, ezek alapján kb milyen magyar kezdőárra lehet számítani, de sztem érdemes megkérdezni, hátha elcsíp az ember pont valami bevezető akciót.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #92356 üzenetére
Vmi szépen felszerelt XC70 D5/T5/3.2?
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz hülyegyerek #93700 üzenetére
Nem sok értelme van a "mi lenne ha"-nak szerintem, mert a fő probléma a motorkínálat, ami ugye nem nagyon van a Hondánál ebben a kategóriában. Usa-ban gondolom valami 6hengeres szívó lesz a legnépszerűbb, azt Európában a kutya se venné ( max én, 3-4 évesen ), marad hát a jó öreg 2l szivó vagy az 1.5turbo. 7-8M körül, kombiban, valami esszerű (adóbarát) motorizáltsággal lehetne keresnivalója. Passatbol 7.6M a Trendline 1.4tsi, Mazda 6 6.8tol indul, Arteon nagyon más liga az 10M.
A Civiccel is az a baj, hogy az 1.5 felára 1.4M a varrógéphez képest és akkor a konfigurációs rugalmatlanságokat nem is említettem.Az új Ceed királynak tűnik, tetszik. 1.4 turbót megkívántam.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz máyköl #96229 üzenetére
Mi tavaly pont Malagaban béreltünk a reptéren 10 napra kocsit, és Fiat500at kaptunk (elég volt, bár Granada fele a régi utat nem javaslom mert nagy küzdelem volt vele az emelkedők miatt..). Hertznel béreltem , asszem 450eur körül volt full biztosítással ( ami alap, anélkül sehová nem megyek egy métert se). Nagyon sok piszkos trükk van, évente kb 20-25 céges utam van + a nyaralás, mindenhol szinte kivétel nélkül autót bérlek szóval tudnék mesélni. A pontos összeg miatt meg kell néznem a tavalyi mailjeimet de a 600 soknak tűnik. Spanyolországban még a spanyol kollégám szerint is ragaszkodni kell a nagy cégekhez, mint Hertz/Europcar/Sixt/Avis. Amúgy vmikor ősszel kaptam egy emailt hogy pont ezen a nyaraláson megmértek (tényleg sok helyen mernék főleg a tengerparti úton Marbella és Nerja között - érdemes figyelni). 40 eurót vont le a Hertz és emailben megkaptam a rendőrségi papírt amin sem én nem látszom, sem a kocsi, csak a rendszám, és az időpont. Tény,hogy akkor nálam volt a kocsi szóval tuti én voltam de azt sem tudtam meg mennyivel léptem át és milyen határt
Másik dolog amit javaslok: nagyon nézd meg hova parkolsz mert felkopott jelölések (kék, sárga) nagyon kellemetlen meglepetéseket rejthetnek, egyből elvontatják a kocsit.Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz máyköl #96236 üzenetére
A Hertz oldalán természetesen. Ott szépen ki tudod választani a felvétel helyét és a foglalásig el tudsz menni, biztosítási csomagot választani stb.
Én nem mernék ilyen "diszkont" cégektől autót bérelni- lehet nyuszi vagyok. Ha nincs gond akkor általában nincs gond, de ha zűr van ( bármilyen kár, baleset stb) akkor csúnya sztorikat lehet hallani. Ezek a 8 napra 50Euro-s ajánlatok általában semmilyen biztosítást nem tartalmaznak. Nézd meg előre hogy pontosan mit foglalsz, hogy ne a helyszínen érjen meglepetés.@Tsebacsi
Hitelkártya kelleni fog. Jah és annak a nevére aki a kocsit vezetni fogja. Amúgy csak second driver lehetsz ami persze plusz pénz (elég sok..).[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz Richard! #98326 üzenetére
"Látszólag nem sokat változott a motorkínálat, ugyanis 1,0 és 1,5 literes háromhengeres, benzines Ecoboost turbókkal valamint 1,5 és 2,0 literes, négyhengeres EcoBlue dízelekkel lehet megvenni az új Focust is"
Most ez, elírás vagy tényleg nem lesz "lakossági" négyhengeres benzines?
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Én csak jobbára bérautók esetén találkozom franciákkal, sok Peugeot-val, de mindegyikben nyöszörög vmi, vmi zörög itt-ott, picit cicereg itt-ott, mindegyikben van vami "kreatif tehnolozsi" amitől a falra mászok (fordított irányba mutató fordulatszámmérő, idióta kormány, kapcsolók logikátlan helyen pl). Biztos, hogy hosszú távon én agybajt kapnék ezektől. Ez az új csinosan van felöltöztetve az tény, de attól még valszeg ribanc. Értékvesztéséről és eladhatóságáról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz B-L-A-C-K #105979 üzenetére
Sztem ne bánd feltétlenül... maga a kocsi fun, de ez az 1.2 valami iszonyat gyeneg benne. nekem szumma 3 hét nyaralós/bérlős tapasztalatom van ilyen motorral (1 hét Spanyolo és 2 hét Franciao.) - és klímával, 2 bőrönddel,2 felnőttel kínszenevdés volt közlekedni vele. Amúgy a kocsi tényleg jó móka, főleg a vászomtetős verzió, de sztem 1.2-essel nem szabad megvenni.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
-
sasa134
addikt
Gondolom autós témában elfér itt a tegnap bejelentett 2.5M Ft-os új (7 személyes) autó vásárlási támogatás híre nagycsaládosok számára. Az EMMI infója szerint:
Az autóvásárlási programnál nem feltétel, hogy a szülők házasok legyenek, ahogy az sem, hogy mindenképpen egy kapcsolatból származzon a három gyermek, csak az a megkötés, hogy a család családi pótlék felvételre jogosult legyen legalább három gyermek után. A program július 1-el indul.Ezzel a 2.5M Ft vissza nem térítendő támogatással már kb 2-2-5M Ft saját tőkével be lehet ülni egy új Dodgyba, Opel Combo-ba, Fiat Doblo-ba, kb 3-3,5M-tól Nissan Evalia 1.5dci-be, C4 grand Picassoba, 4M saját rész körül megjelenik a C-max Grand és Opel Zafira, 5M-nál pedig Ford Connect, Berlingo, Grand Scenic, VW Caddy.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz Magnum_ #125558 üzenetére
"A 10 millió forintos szabad felhasználású hitelt 18 és 40 év közötti nők tudják fölvenni, aminek a törlesztését az első baba születése után három évre felfüggesztik. A második gyerek érkezése után már nemcsak a törlesztést függesztik fel újabb három évre, de a tartozás 30 százalékát el is törlik, a harmadik gyermek után pedig az egész tőketartozást eltörlik."
magyarul, ha összejön a 3 gyerek, akkor a 10m támogatásból a 3. megszületése után nem kell visszafizetni semmit. Max 50ezres havi törlesztés esetén ha a 3 gyerek összejön 5 év alatt , akkor kapsz az államtól kb 7+ milliót "ingyen". Plusz a 2,5M. Lassan meglesz az a Tesla
Viccet félretéve: elég vonzó támogatási csomag, nyilván nem ez a fő hajtóerő, hogy legyen 3. gyerek de akinél ez amolyan akadály volt, tehát a nmobilitás hiány vagy autóvásárlási nehézség, az most sztem teljesen elhárult, mivel kb 10M Ft-ig a 2 támogatással nézegethet autókat az ember. De nyilván #semmisejó.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz molnarpeter #125582 üzenetére
Ez egy nagyon valid kérdés...Eddig sehol nem olvastam, hogy nem lehet halmozni a támogatásokat. Bár az EV támogatást részleteiben nem ismerem, be kell valljam.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz Peter.70 #127447 üzenetére
Sok pénz, de én drágábbra számítottam, nem rossz ár ez a kategóriában. Nem fognak ebből pár tucatnál többet eladni Mo-on, meg úgy általában Eu-ban sem sokat, mert nincs belpőle kombi. Cégeknek jó lesz, akik nem német autót akarnak, de érdekes, hogy a Toyota akkor hozza be a nagy szedánját EU-ba, amikor az egész kategória haldoklik (vagy tán meg is halt - eladásokat tekintve).
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz Richard! #143259 üzenetére
Sajnos ismerősök ültek hátul, ma kaptam a hírt, az egész családunk értetlenül áll a dolog előtt, le vagyunk döbbenve. Nagyszerű tanár-emberek, friss nagyszülők haltak meg - akiknek én személy szerint is sokat köszönhetek.
Nem értem a baleset okát, veszélyes út, frontális ütközés....előzés lehetett? Döbbenet...Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Sztetek milyen áron lesz az új Octavia PHEV? neten semmit sem találtam.
Ha azt veszem, hogy mondjuk a KIA Ceed SW plugn-in itt 35k Eurotol indul (- 4,5k Eur állami tám.), Niro meg 34k, akkor sanszos lehet egy 37--39k Eur nyitó ár..Jó lenne belehuppanni egy ilyenbe, de félek nem áll meg a buli 40k Eur alatt ha picit ikszelget az ember.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz Integrale #159691 üzenetére
Semmiféle villanyautós áttörés nem lesz itt amíg ilyen 30e Eur-ért lehet egy 500asba beleülni. Nevetséges.
Amugy rohadt dögös, kéne is második verdának a családba, nekünk ilyen 200km hatótávval is - de előbb rágom le a karom mint hogy ezért 10M-t fizessek.
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz Integrale #159715 üzenetére
Remélem van komoly előrelépés az újnál, mert az az anyaghasználat és minőségérzet ami "belefér" a sima 4 millás Fityónál, azt 10nél nehezen nyelik le majd az emberek. Főleg a beltérre gondolok - az lehet, hogy cuki meg dizájnos, de rém olcsó hatású (mondom ezt szumma 4 hét bérautós tapasztalat alapján - ami ellenére imádtam a kis dögöt).
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma