Új hozzászólás Aktív témák
-
Trava
tag
Írtam a címre a problémáról.
Válaszoltak rá hamar és elkezdődött a tortúra.
Először:
Küldjek fényképet az egérről, de tegyek mellé 1 papirt amin az emea szám szerepel, amit tőlük kaptam.
Másodszor:
Küldjek képet a számláról, mutassam meg hol vásároltam, írjam meg a cég nevét, elérhetőségét.
Itthon az aqua computer csak 1 év garit adott rá, tehát azért fordultam a gyárhoz a garanciával.
Harmadszor:
Menjek vissza a vásárlás helyére és írjam le ott mit mondanak a hibáról.
Ha 5 munkanapon belül nem válaszolok akkor a problémát megoldottnak tekintik!!Most beleb@szok egy kalapácsot az egérbe és elküldöm nekik a fényképet. Megírom a kép mellé, hogy soha többé semmilyen logitech terméket nem vásárolok, és mindenkit lebeszélek arról, hogy a termékeiket válassza.(és legszívesebben az anyjába is elküldeném ezt a svájci supportost)!