Új hozzászólás Aktív témák

  • Trava

    tag

    Írtam a címre a problémáról.
    Válaszoltak rá hamar és elkezdődött a tortúra.
    Először:
    Küldjek fényképet az egérről, de tegyek mellé 1 papirt amin az emea szám szerepel, amit tőlük kaptam.
    Másodszor:
    Küldjek képet a számláról, mutassam meg hol vásároltam, írjam meg a cég nevét, elérhetőségét.
    Itthon az aqua computer csak 1 év garit adott rá, tehát azért fordultam a gyárhoz a garanciával.
    Harmadszor:
    Menjek vissza a vásárlás helyére és írjam le ott mit mondanak a hibáról.
    Ha 5 munkanapon belül nem válaszolok akkor a problémát megoldottnak tekintik!!

    Most beleb@szok egy kalapácsot az egérbe és elküldöm nekik a fényképet. Megírom a kép mellé, hogy soha többé semmilyen logitech terméket nem vásárolok, és mindenkit lebeszélek arról, hogy a termékeiket válassza.(és legszívesebben az anyjába is elküldeném ezt a svájci supportost)!

Új hozzászólás Aktív témák