Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Jövök én is.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Szerintem egyikkel sem nyúlhatsz nagyon mellé.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Nehéz a lábad biztos.
Nekem 1.8-asom van. Tényleg nagy baj (kopp-kopp) nem szokott lenni a szívó benyásokkal, de azért szeretik csipegetni az olajat pár 100k km után ahogy én látom. De ez legyen a legnagyobb gondjuk .../** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Az ablakemelő a sofőr oldalon még egy ideig működik kulcs kivétele után is. Legalább is nálam.
A csipogó ... hát igen. Én személy szerint örülök, hogy csipog, mivel így már megszoktam, hogy indulás előtt bekötöm magam. Szerintem hasznos ... A biztonság az első.
Ami engem kifejezetten zavar, az az állandó nyöszörgés ami random helyekről előjön. Mindig keresem a zaj forrását és ha egyet eltüntetek jön a másik (tudom már 10 éves a kocsi, és a műanyagok öregednek). + a hátsó futóműtől már 1 éve hallok zörejt, de eddig egy szerelő sem talált rajta hibát (már vagy 10 helyen nézték, rázópadon, teleszkóp mérés stb ...)/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Ha széthúzod azt nem fogja jelezni? Lehet venni ilyen öv csatot azt kell belenyomni ... Bár egyszerűbb és hatásosabb becsatolni az övet. ;-)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Én ahogy beülök már kötöm is be magam. Az elején még nekem is "rossz" volt de ma már szinte az a fura ha nem vagyok bekötve. Az öv egy alapvető biztonsági eszköz. Ha meg a légzsák is nyílik akkor elég kellemetlen helyzet alakulhat ki öv nélkül.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
Nekem sem volt. Az egész történet kb 2 hét alatt lejátszódott ...
Azért egy telefont megér hátha. De valószínű azt fogják mondani, hogy csak akkor tudnak adni ha kiszerelik és megnézik milyen kell.(#152) p1.csaba
Én megtanultam egy életre, hogy a belső műanyagokat megbontani csak a legvégső esetben szabad. Igaz a tied még új, így nem keményedtek még meg.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
A km nekem kicsit kevésnek tűnik. Nekem is 2003-as 1.8-asom van, és már bőven túl van a 200k-n. Az 1.8 nem egy erőgép, de használható. Fogyasztása kb átlag 7-8liter. Fékberohadás, kuplungcső eldurranás, rozsda, ajtózár rúgó törés, klíma kompresszor hiba, fényszóró magasságállító hiba amit így megemlítenék.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz #05304832 #268 üzenetére
Igen. Illetve bőr és bőr között is van különbség.
De ha már ... volt 100k km-t futott Fordom, amit főleg rövid távra használtak. Annak a kormánya szinte mintha új lett volna. Ne hasonlítsunk almát a körtéhez. Vannak típusok amikben szétesik a beltér 100k km után, van amiben 300 után is mint az új.
(#269) chris-v
Ezt is többször kiveséztük már az indexes topicban. Nem Ford motor. Mazda tervezte: The Mazda L-series is a mid-sized inline 4-cylinder gasoline engine designed by Mazda, ranging in displacement from 1.8L to 2.5L. Introduced in 2001(#270) F_Zolee
Nézd meg az összetételeknél. Ott lehet látni, hogy eléggé kopott.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Igen igaz. Mikor kuplungoztattam az autót direkt a drágább márkát vettem, hogy ne kelljen pár év múlva megint leszedni a váltót. Erre megint szívhatom a fogam. Nem szólnék semmit, ha a csere 1-2 óra alatt elvégezhető lenne. De nem ... szét kell hozzá bombázni az egész bal elejét az autónak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Nekem sajna úgy hallatszik, hogy belülről a sebváltóból jön a hang. A munkahengert is cseréltem már, de nem segített rajta. Ami viszont nagyon érdekes, hogy ahogy többet használom a kuplungot, úgy romlik a nyikorgás. Ha hideg a motor akkor alig észrevehető. Fogalmam nincs mi lehet az, de sajna váltó levétel nélkül nem is leszek előrébb.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mint itt láthatod a kis kiálló pöcköt.A csatlakozó hátuljáról kell benyúlnod valami vékony csavarhúzóval, és megkeresni rajta. Ha benyomod, akkor ki kell jönnie.Ahogy nézem van egyszerűbb megoldás. [link]
Tekerj lejjebb, ott van a csatlakozó szétszedve. Az apa oldalon van a pöcök. Az anya oldalon szét kell szedni a csatlakozót.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/