Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A Quake NAGYON nem igényel RT-t. Egyáltalán kicsit sem.
---------------------------------------------------------------------------------------------
(#16) BudaZ: Szerintem egy 3080-nal még évekig teljesen felesleges VGA vásárláson gondolkodnod.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Nagynozi
aktív tag
Egyszer belekóstolsz a Ray Tracing-be és nem tudod ott hagyni. Amúgy a Cyberpunk 2077 egy olyan játék, ami ha nem is igényli, de nagyon jót tesz neki a Ray Tracing, ha ki tudod maxolni (ezt meg tudod tenni egy RTX 3080 12GB-os kártyával is 65 fps-t kapsz 1440p, DLSS Quality-vel átlagban). Az átlátszó és görbe felületek tükröződése fenomenálisan néz ki, "életszerűvé" válnak a világos és sötét helyek fényforrásoktól függően. Lecserél minden Screen Space megoldást, a Point Light-okat is felváltja az RT, az egész játék másképp fest. Persze el lehet lenni nélküle is, de rengeteget ad a játékhoz. Nekem is bajom van, hogy az új generáció még egy lapáttal rárakott az árazásra, amikor már ez nem tűnik ésszerűnek.
-
hahakocka
senior tag
3 game csak kb. Control a Metro exodus RT edition ès a Cyberpunk kb ezekèrt èri meg ma csak az RT az űj Amd N is már kb 3090Ti gyors lesz az RT. Az FSR S a DLSS meg szemfènyvesztès kb a natív az igazi felbontàs. Raszterben meg plusz 20% lesz kb a 4080 hoz kèoest a 200 dolxsival.oocsöbb 7900 xtx
[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
Azt hagyod ki, hogy 1080ti idejében a raszter fejlődött. Az új engine-ek egyre több és több erőforrást használtak, és növekedett a felbontás is, 1080p majd 1440p majd 4k. Most ott tartunk, hogy ami a "csúcs" gpu-k teljesítményét megeszi, az az RT. Minden más simán megy. A fejlesztők se hülyék, steam-en a legnépszerűbb gpu még mindig a 1060. Nem fognak olyan raszter terhelést csinálni az engine-ben, hogy ezeken 1080p-ben játszhatatlan legyen. Egyszerűen a piaci helyzet, a konzolok, és sok egyéb minden miatt a raszter terhelés nem igazán nő mostanában, és nem is látom, hogy a közeljövőben ez változni fog.