Új hozzászólás Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz pethYeti #36522 üzenetére

    Itt azt írják, hogy rajta vannak, de még nincsen megoldás. A mostani béta elvileg a teljes körű Windows 10 támogatást takarja, és nem ezt a javítást.

    Ilyet lehet náluk, ha igen hova kéne írnom?
    Írjál privát üzenetet a GT500-nak vagy Christian Petersnek, aztán ők legfeljebb a megfelelő emberhez irányítanak. Már többször láttam hosszúra nyúlt/várhatóan hosszúra nyúló problémamegoldásnál a felajánlásukat erről a konverzióról, és úgy rémlik, hogy ők vagy kettőjük közül az egyikük volt.

    Licencek terén van még egy hasznos lehetőség náluk: ha több, időben különböző lejáratú licenced van, akkor meg tudod őket kérni, hogy ezek lejárati idejét módosítsák egy közös időpontra (ami az egyes lejárati idők átlaga lesz).

    Plag: Tényleg kiváló az Emsi supportja. Sokan példát vehetnének róluk!
    Kis cég kevés alkalmazottal. Ennek előnye, hogy rugalmasabbak tudnak lenni, sokkal-sokkal közelebb vagy a fejlesztőkhöz, ha valami egyedi hiba adódna, és a fórumban a hivatalos bejelentésnél előbb juthatsz a jövőt érintő infókhoz.

    Kis cég kevés alkalmazottal. Ennek hátránya, hogy egyszerre csak egy termékvonalra tudnak megfelelően koncentrálni, ez vezetett az Online Armor sajnálatos megszüntetéséhez (ennek a kommunikációját szerintem rendkívül rosszul kezelték, hónapokig nem mondták ki, hogy vége, hanem lebegtették a döntést).

    A KIS elhagyása és az EAM-ra áttérés közötti időben sok védelmi programot kipróbáltam, messze náluk volt a fórum és a support minősége a legjobb (igen, minden potenciális alanynál megnéztem, akár volt vele nyűgöm, akár nem, jobb a rosszra előre felkészülni, mert hibátlan szoftver nem létezik). Ennél már csak egy jobb dolog van: ha minden szép és jó, és nem kell a supportot felkeresni sem ...

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Új hozzászólás Aktív témák