Új hozzászólás Aktív témák

  • Ájvé

    veterán

    válasz Kornel #116002 üzenetére

    Korábban azért írt mindenki Wayteqes szervizes témában Eustockról, mert az Eustock garancia itthon a Wayteqhez szól. Eustock pedig elég rég óta működik már és nem sok problémát hallani (konkrétan többet hallani az itthoni boltokról, mint pl. extremedigital). Wayteq garancia problémáról szintén nem nagyon lehet problémákat (vagy egyáltalán bármit is) hallani, szerviz esetén pedig ez jót jelent. Ez volt az első probléma amiről én olvastam (bár nem kutakodtam, de aktívan fórumozok azért) és mint a példa is mutatja ez sem olyan egyszerű.
    Sajnálatos hogy neked hibás a készüléked, vannak típus hibák sajnos, ez márkától független, mindig adott készülék típushoz köthető, de ebbe bármelyik cég bele eshet, lásd Samsung Note 7 akku probléma (ami alapvetően egy tervezési hiba volt csak, de sok cég esik ilyen hibába, valamit alul méretez a dizájn miatt és így problémás lesz, vagy spórolnak és olcsóbb ragasztót használnak, ez miatt sárgul a kijelző stb.). Az ilyen problémákat csak egy módon kerülheted el, vársz néhány hónapot a megjelenést követően a felhasználók tapasztalataira, de így is inkább a nagyobb hibákat tudod elkerülni, később még jöhetnek kisebbek (kijelző sárgulás is elő jöhet több hónappal később).
    Mi 6 már más kategória, de típus hibákra még ott sincs garancia (de jobban oda figyelnek itt a minőségre, talán nem lesz probléma).

    (#116020) novakalex:
    Redmi Note 4 ami hardverben jelentős előre lépés lenne már, persze ez méretben jóval nagyobb, ha túl nagy akkor jelenleg nem tudnék ilyen árban és méretben olyan telefont mondani amire már hardver szempontjából is érdemes váltani.

Új hozzászólás Aktív témák