Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    sziasztok!

    a mall.hu webáruházából szerettem volna rendelni egy Lumia 630-at, kizárólag azért, mert némi ajándékutalvánnyal rendelkezem. (egyébként pocsék áraik vannak)

    az árba is belekötöttem, akkor ezzel kapcsolatban leráztak - ma reggelre igazából 3 ropival lentebb vitték a Single SIM-es verziót - na de a nagy kérdés mégis csak a garancia kapcsán merült fel bennem. nagyon szép körmondatokban megfogalmazva több helyen is ködösítve van, hogy vajon milyen garanciát is fogok kapni....

    a Gy.i.k. szekcióban konkrétan van egy olyan bekezdés, ahol felsorolják a szervizeket - gyártók szerint - illetve jelzik, hogy a leggyorsabban ezeket a szervizeket személyesen felkeresve járhatunk sikerrel. viszont! az általam kinézett termék esetében sehol se láttam ilyesmit, hogy "gyári garancia" vagy... "Nokia garancia"... így hát írtam nekik egy emailt (egyúttal az árakra is felhívtam a figyelmüket....ugyanis tegnap még a SS verzió drágább volt náluk, mint a DS verzió bárhol máshol! azért ez baki... :D )

    na szóval kaptam ugye egy választ, melyben nyilván elutasították a kedvezményre irányuló kérésemet - kb menjek akkor oda ahol olcsóbb... - illetve közölték, hogy a termékre 2 év "MALL.HU" garancia vonatkozik.
    csak azért, hogy ne értsük félre egymást, visszakérdeztem még egyszer, hogy ez azt jelenti e amit én gondolok.
    ...ezúttal egy másik hölgy válaszolt, ugyanezzel a sablon mondattal.

    szóval a kérdésem: ha én ezt a telefont náluk veszem meg, akkor azzal mennyire szívatom meg magam? meghibásodik a telefonom és ők vagy intézik vagy nem? mivel gondolom nem kapok lepecsételt Nokia garanciajegyet, ezért kétlem, hogy ott szóba állnának velem.

    köszi előre is!

    szép napot! :)

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák