Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomazin

    veterán

    válasz Moby #66 üzenetére

    Azert AA/indie szinten eleg sok jo/egyedi alkotas szuletett. Pl Tunic/Death's door/plague tale requiem/metal hellsinger csak ami kb azonnal eszembe jutott. Az,h egy csomorol n+1. bort is lehuzzak (last of us pl), azzal annyit csinalsz,h nem veszed meg es ha elegen csinaljak ezt, akkor maris nem fogja megerni.

  • KraX

    őstag

    válasz Moby #66 üzenetére

    Reszben igazad van, de szerintem csak reszben. A nagy kiadok valoban nem mernek semmi ujito szandekot bevallalni, csak a biztosra mennek, 5-10 evente van 1-2 nagy AAA jatek ami formabonto a maga kategoriajaban, mert a befektetoknek meg kell felelni az eves penzugyi beszamolonal, de az indi jatekgyartok azert mernek kockaztatni es kell is mert massal nem tudjak felhivni magukra a figyelmet es neha sikerul is egy-egy szep darab. Illetve azt is erdemes figyelembe venni, hogy egyre szukul a kiaknazhato lehetosegek tarhaza, gyakorlatilag mar minden zsanert lattunk oda-vissza, szoval nagy mutatvanyokat egyre nehezebb csinalni az ujkori es megujabbkori jatekfejlesztoknek es tovabbra is fenntartom, hogy ahogy idosodunk es tobb es tobb jatekkal jatszunk egyre nehezebben tudunk meglepodni es racsodalkozni barmire is igy "egyre unalmasabbak" a jatekok.

    #70 markknight
    Azert is utott nagyot mert most eloszor open world lett egy souls game es ezert is mertem belevagni, nincs egy meghatarozott irany hanem akarmerre mehettem a vilagban. tul is fejlodhettem grindeles nelkul es visszaterhettem olyan teruletekre ahol esetleg elakadtam, ez az egyveleg (souls DE ow) adta azt a szabadsagot a jatekban ami nekem kellett, a regebbi souls gamek nekem tul kotottek voltak.

    [ Szerkesztve ]

    For the God Emperor!

Új hozzászólás Aktív témák