Aktív témák

  • Anci88

    csendes tag

    UPC panaszlevél

    A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése

    érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a

    problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az

    adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot

    felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még

    jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

    Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban

    tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem.

    Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot,

    úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs

    körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a

    kaputelefonba, valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két

    kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint

    felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára

    Danny Blue és Christian Panthera - szintű telepatikus képességeik

    segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve

    ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma

    még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem,

    amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai

    szerint minden rendben.

    Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy

    vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a

    szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az

    ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy

    másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" -

    színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes

    társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok.

    Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi

    szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek,

    dinamikus csapat tagja.

    Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,

    amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban.

    Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a

    hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez,

    valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a

    szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3.

    Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a

    kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán

    ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön

    napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált

    frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5.

    Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a

    szolgáltatás és mindenki boldog.

    Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a

    szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök

    megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,

    hanem egy fos. Egy FOS.

    Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint

    jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul

    HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk

    miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén

    megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik

    kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele.

    Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök

    felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által

    kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.

    Várom megkeresésüket! Nyomorékok.

    Tisztelet nélkül:

    Tiszteletlen Uram!

    Szíves elnézését kérjük, hogy kollégánk a megadott időben kénytelen volt munkaidejét más, az Önhöz hasonló tehetetlen tahóknál tölteni, akik szerelőt hívnak egy kibaszott kábel bedugásához. Amennyiben két pornófilm között szíves ideje engedi, kérjük, hogy az alábbi 6 pont végrehajtásával járuljon hozzá a hibajavítási folyamat módjának és stílusának béka segge alól történő felemeléséhez:

    Szíveskedjen feltehetően vastag és kopasz tarkójára felhelyezni nehéz fukszait, melyek ízléses lakásának elhagyásához szükségesek.
    Petyhüdt seggének kurva nagy terepjáróba történő behelyezése után kérjük, hogy néhány szabályosan közlekedő barom leszorítása és leanyázása révén keresse fel az Önhöz legközelebb eső szervizünket.
    Kérjük, hogy az érékesítési pontunk előtti megállni tilos tábla alatt buziskodó parkolóőrök miatt szíveskedjen mozgássérült igazolványát jól látható helyre kihelyezni.
    Örömünkre szolgálna, ha a várakozás közben megtekintett legdrágább készülékünket gagyi szarnak minősítené, mert ezáltal is hozzájárul ügyfeleink igényeinek felméréséhez és maradéktalan kielégítéséhez.
    Az Önt kiszolgáló köcsög kis fasztól köszönés nélkül vegye át az új modemet.
    Otthon a modem üzembe helyezése után szíveskedjék ismét megállapítani, hogy az új modemmel sem megy ez a genny. Ennek oka az, hogy Ön által használt telefonzsinór – amit nem tőlünk méltóztatott beszerezni – nem 8 eres, csak 6, de ezt az Ön kibaszott agyába 9 alkalommal sem sikerült belevernünk.

    Amennyiben a fenti hat pontot nem áll módjában végrehajtani, hálásak lennénk, ha értéktelen, de költséges ügyfélként a konkurenciát szopatná tovább.

    Reméljük, hogy mielőbb tárcsázzák az Ön érdekében segélyvonalunkat!

    Ügyfélszolgálat

Aktív témák